Kanker ik lol'dequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef bang_bros het volgende:
[..]
eey ja dat kan t zijn want soms zit ik met 4 op de achterbank maar die zijn skeer ik ipod gucci jacka alles zij adidas en bb
en ik maar grapjes maken over dat je autist bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Ik zit nu toch niet in de busDus geen pics van kwaliteit dames.
Tja toch niet. Ik ben model gast.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef bang_bros het volgende:
[..]
en ik maar grapjes maken over dat je autist bent
Mooier worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:46 schreef SawIt het volgende:
Maar heb je al een oplossing gevonden of wat?
Dan ben je ook meteen geen autist meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:45 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Tja toch niet. Ik ben model gast.
autisten hebben vaak geen eigen en echt zelfbeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan ben ook meteen geen autist meer.
Autisten zoals jij hebben geen baan. Ik daarentegen ben model en heb een redelijke maandloonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:50 schreef bang_bros het volgende:
[..]
autisten hebben vaak geen eigen en echt zelfbeeld
Male model, dat is toch zo'n waarin je je weg omhoog neukt met allerlei gladde modeontwerpers?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:57 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Autisten zoals jij hebben geen baan. Ik daarentegen ben model en heb een redelijke maandloon
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Male model, dat is toch zo'n waarin je je weg omhoog neukt met allerlei gladde modeontwerpers?
modelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:57 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Autisten zoals jij hebben geen baan. Ik daarentegen ben model en heb een redelijke maandloon
Ik denk eerder dat hij omhoog word geneukt door al die gay ontwerpers..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Male model, dat is toch zo'n waarin je je weg omhoog neukt met allerlei gladde modeontwerpers?
Link aubquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef sciter het volgende:
Die foto in dat topic op de 4de pagina
Ik vind het dan wel weer stoer dat je dat gewoon toegeeft en niet gaat janken als de zoveelste homofiele malemodel.quote:
Inderdaad.quote:
Waarschijnlijk denken ze dat je van de mannenliefde bent TS.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |