quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef delano.888 het volgende:
Hoe durf je trouwens mod zonder abo te zijn, schaam je
Mods niet automagisch een abbo te krijgen, danny schaam je
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef delano.888 het volgende:
Hoe durf je trouwens mod zonder abo te zijn, schaam je
We hebben een afhaker!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goevedoeme waarom heb ik maar 6 uur slaap gehad vandaag :[[[[
Slaap lekker
Dat was domquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb mijzelf beloofd vandaag vroeg naar bed te gaan.
FAIL!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb mijzelf beloofd vandaag vroeg naar bed te gaan.
Als ze nou eens huizen gingen aanbieden op iBood...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Recessie? Welke recessie? Dit zijn de doldwazen uren qua Nederlandse internettraffic voor iBood.
Dat zou geniaal zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef Miasan het volgende:
[..]
Als ze nou eens huizen gingen aanbieden op iBood...
ik denk dat mensen het gewoon kopen om het vervolgens duurder te kunnen verkopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Snap ik dus niks van bij sommige produkten, waaronder die tas..
Weet je hoeveel mensen er kijken.. Morgen is t in rtl nieuws waarschijnlijk zoals bijna elke keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Snap ik dus niks van bij sommige produkten, waaronder die tas..
Dit, maar heb het net aangeschaftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel handig als je uit het huis gaat binnenkort
Je moeder kookt nog voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
is al uitverkochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Meiden opgelet! Een pannenset, voor in de keuken! Voor lekker achter het aanrecht!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef Miasan het volgende:
[..]
Je moeder kookt nog voor je?
Ben de beste kok in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geen referral hier.
Ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef alwaysonhold het volgende:
mag het huishoudelijke hoekje wegblijven aub. graag gadgets
Ohja dat kan ook nog natuurlijk. Teveel gedoe voor mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik denk dat mensen het gewoon kopen om het vervolgens duurder te kunnen verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |