Maar na het verhaal met die enge deur weet je het maar niet.quote:
http://science.slashdot.o(...)-Any-Viral-Infectionquote:"A team of researchers at MIT's Lincoln Laboratory have designed a drug that can identify cells that have been infected by any type of virus, then kill those cells to terminate the infection. The researchers tested their drug against 15 viruses, and found it was effective against all of them — including rhinoviruses that cause the common cold, H1N1 influenza, a stomach virus, a polio virus, dengue fever and several other types of hemorrhagic fever."
Bij het woord rhinovirus had ik toch even een verkeerd beeldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dit is nou echt interessant nieuws:
[..]
http://science.slashdot.o(...)-Any-Viral-Infection
Ik kan wel een petitie tekenen, maar ik eis dan wel financiële vergoeding ter waarde van 7 dagen inkomstenderving namens mijn SPr...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten start GS een procedure om het Glazen Huis in Leiden niet door te laten gaan.
"omdat het kan"
Tsja je kan niet alles hebben. Als je dan plotseling een QPE3 of X39 tegenkomt doe je daar weinig tegen, laat staan bij H2SO4quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan wel een petitie tekenen, maar ik eis dan wel financiële vergoeding ter waarde van 7 dagen inkomstenderving namens mijn SPr...
Dit valt namelijk onder de codes PGZ en ONUZ...
Je hebt goed opgelet bij scheikundequote:
Het kwam dan ook heel vaak langs bij scheikundequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij scheikunde
Toch kon ik een keer niet op de naam komen en heb toen maar dihydrosulferquatroxide ingevuld. Was niet goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kwam dan ook heel vaak langs bij scheikunde
Het moest ook tetraoxide zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch kon ik een keer niet op de naam komen en heb toen maar dihydrosulferquatroxide ingevuld. Was niet goed. Daarna wel altijd het juiste antwoord opgegeven
Dat leerde ik later ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het moest ook tetraoxide zijn
Ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat leerde ik later ook. Toch heb ik vermoeden dat als ik tetra had gebruikt het ook foutgerekend zou zijn
En om nu het nummer van die docent op te speuren en hem wakker te bellen om dat te vragen... nee.quote:
Ik zou het wel een stunt vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En om nu het nummer van die docent op te speuren en hem wakker te bellen om dat te vragen... nee.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het wel een stunt vinden
"Met wie spreek ik?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]"Zeg Sjaak, sorry dat ik je wakker bel, maarre... een jaar of tien geleden heb ik op een toets bij de formule H2SO4 de naam dihydrosulferquatroxide opgeschreven, dat is toen fout gerekend. Was dihydrosulfertetraoxide wel goed geweest?"
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Met wie spreek ik?"
-"Als je niet binnen 5 seconden antwoord geeft, dan gaat je vrouw eraan"
Bel je hem toch gewoon op z'n werk?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik weet niet eens of hij wel getrouwd is. Hij werkt overigens nog steeds op die school, terwijl ik er al 7 jaar weg ben. Toch wel wat apart
Tis vakantie maatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bel je hem toch gewoon op z'n werk?
Misschien heeft 'ie een vakantiebaantjequote:
Klust ie even bij in zijn eigen methlab...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een vakantiebaantje
Dat staat vast niet in het telefoonboek.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klust ie even bij in zijn eigen methlab...
Ai, dan de Gouden Gids maar even raadplegenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat vast niet in het telefoonboek.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om er vervolgens via Google Streetview achter te komen dat de huidige bewoner van het huis waar ik toen zit geen ster is in parkeren. Misschien moet ik iets anders gaan doen.
quote:In the style of the Old Spice advert:
"Hello Rioters. Look at your friend, now back to me. Now at your friend, now back to me. Sadly, he isn't me, but if he stopped using petrol bombs and started using job centre he could potentially be me. Look down, back up. Where are we? You're at an interview with the man your friend could work for. What's in your hand? Back at me. I have it. It's an application form to that job you need. Look again. The form is now money. Anything is possible when you get a job and stop looting."
Op mijn middelbare school is net de één na laatste docent weggegaan die mijn moeder nog les heeft gegevenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik weet niet eens of hij wel getrouwd is. Hij werkt overigens nog steeds op die school, terwijl ik er al 7 jaar weg ben. Toch wel wat apart.
Edit: in elk geval 18 docenten uit die tijd geven er nog les
Weet ik, ik zit al ruim een uur te kijken. Deel van de reden waarom ik niet gewoon naar bed ben gegaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, er is nu net een iBood-hunt gestart.
Nu een stel lompe koffers die niemand wilquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet ik, ik zit al ruim een uur te kijken. Deel van de reden waarom ik niet gewoon naar bed ben gegaan. Desalniettemin bedankt voor de tip
Volgens mij is het qua aanbieding nog best aardig, maar ik heb ze absoluut niet nodig. De reizen die ik heb gemaakt gingen prima met een grote weekendtasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu een stel lompe koffers die niemand wil
Nee, het moet natuurlijk wel interessant zijn. Dus vooral gadgets enzo zullen wel snel gaan. Maar die suffe producten..tja...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerder op de avond hadden ze een poepchique Villeroy & Boch kristalset voor 30 euro. Ook weer een mooie prijs, maar om het nou aan te schaffen... nee
Tot nu toe heb ik nog niks gekocht. Alles viel in 'heb ik al' of 'heb ik niet nodig'. Nu weer een damesslaapzakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het moet natuurlijk wel interessant zijn. Dus vooral gadgets enzo zullen wel snel gaan. Maar die suffe producten..tja...
Ja, dat "dames" is natuurlijk dikke onzinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog niks gekocht. Alles viel in 'heb ik al' of 'heb ik niet nodig'. Nu weer een damesslaapzak
Ik heb een donkerblauwe slaapzak met gouden streep. Gaat al minimaal vijf jaar mee en kostte 15 euro.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat "dames" is natuurlijk dikke onzin
Als ik voor LL nog een slaapzak nodig zou hebben, dan zou ik 'm hebben gekocht. Mijn tent is ook voor een groot deel neon roze. Kostte 40 euro en gaat nu al jaren mee. Lekker boeien
Maargoed, ook dat produkt verkoopt niet snel nu.
Valt meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe slaapzak met gouden streep. Gaat al minimaal vijf jaar mee en kostte 15 euro.
Zo'n neonroze tent is vast makkelijk terug te vinden
Mijn gele auto is qua kleur snel genoeg gevonden op een druk parkeerterreinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt mee
De hele binnentent is neonroze. De buitentent heeft wel veel bruin (met neonroze) en mijn scheerlijnen zijn neonroze. Maar niet de complete tent. Dat had ik eigenlijk wel leuk gevonden.
quote:Waar de Canadees eerder vooral een folky indiepopecho van de glamrock uit de jaren zeventig liet horen, daar gaat hij nu vol voor geraffineerde softpoprock uit het handboek van illustere 80’s namen als Scritti Politti, Simply Red of Sade, inclusief jazzy sax en straks op Lowlands met achtkoppige begeleidingsband.
Ik vermoed Fleet Foxes maar als ik zin heb in chille dansmuziek, dan ga ik naar Kalkbrennerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, ben je er al uit hoe je het gaat aanpakken rondom Paul Kalkbrenner?
Dat is nastyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl. Zit er een interessante aanbieding tussen die ik wel wil, klik op bestellen, vervolgens op creditcard om me daarna te bedenken dat Paypal sneller gaat. Klik op vorige, krijg daarna de melding dat ik in een bestelproces zit en 5 minuten moet wachten. Voor een aanbieding die 2 minuten later op is
Nee, de weekendtas. Een goed werkende 22" full HD LCD vervangen door een 24" full HD LED leek me niet echt nodig. De weekendtas die ik heb heeft een klein gebrek (clipje van de schouderband is stuk. Vastklikken gaat niet meer, maar je kan em nog wel dragen) en een nieuwe Nomad voor 20 euro leek me wel watquote:
Welk nummer was dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daarnet was ik via Spotify Lowlandsmuziek aan het luistern en had een willekeurig nummer van Rise Against gekozen. Dat bleek nét de ballad te zijn. De rest van de muziek bevalt me veel beter
Hero of War. Maar Swing life away is ook wel erg rustig voor iets dat in het programma omschreven wordt als punk. Savior vind ik dan wel weer leukquote:
AGO natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdorie, het Residentieorkest en Antwerp Gipsyska Orchestra staan tegelijkertijd ingeprogrammeerd
Ik ga eerst even de 10e van Sjostakovitsj opzetten om te kijken wat ik daar van vind. Als dat stuk me niet bevalt wordt het AGOquote:
De AEX is ook lekker bezig deze week. Op maandag allemaal aandelen rond de -8% aan het eind van de ochtend, in de middag weer leuk in de plusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
De goudprijs is sinds Maart gestegen van $1380 tot zojuist boven de $1800. Gekkenwerk.
Dat lijkt me sowieso geen slechte gewoonte om te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaa nouja ik kan er mee leven. Kamer is vanaf nu op slot, trouwens
haha welke film?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:43 schreef Nembrionic het volgende:
Klein puntje van kritiek op sommige films: overdag in de VOLLE ZON een scene schieten en het beeld zwart/donker maken alsof het donker is WERKT NIET
In dit geval Winter's Bone, maar het komt in veel films voor. Vooral oudere films.quote:
Heeft ze je makronen gestuurd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens, wou ik nog delen. Dit had ik dankzij wyccie;
[ afbeelding ]
nee ze had de franse markt voor me gevondenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft ze je makronen gestuurd?
Oh ja, dat is waarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ze had de franse markt voor me gevonden
Ja fantastische oorbellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar
Verder nog leuke dingen gevonden? Al dan niet andere dingen, of dingen op de markt.
Wat ga je daar doen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja fantastische oorbellenen dit weekend ga ik weer naar het noorden
Chicago suburbia. Mijn beste vriend opzoeken. Hij is ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |