Dankjequote:
Wel een moeilijk dikke kop daar trouwens.quote:
Wat voor soort materiaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
denken jullie dat een witte vloer snel vies wordt?
Ja. Vloerbekleding erop doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
denken jullie dat een witte vloer snel vies wordt?
Kut man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef Etsu het volgende:
Maurice deelt niet alle profielgegevens met iedereen. Als je Maurice kent, kun je hem toevoegen als vriend of hem een bericht sturen.
stomme maurice
laminaat gewooonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zie jij het verschil niet tussen, hout, zijl, vloerbedekking?
Bij mij laten ze het tapijt gewoon heel hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb katten thuis, en heb al eens tapijt gehad. Was geen succes
Dankjequote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij laten ze het tapijt gewoon heel hoor.
Maarrrrrr ik ga slapen doein
pics van kamer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
een witte vloer met 1 witte muur en 1 zwarte muur (grootste), zou dat mooi zijn?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets dus
de grote muur waar mn bureau tegenaan staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En welke muur had je dan in gedachte voor zwart? en waarom die vloer eruit halen?
Hm.. oke.. nou je idee klinkt wel oke, maar.. zwart is wel erg donker voor een grote muur... Of wil je dat juist?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
de grote muur waar mn bureau tegenaan staat.
en vloer moet eruit omdat het grijs is en het staat niet met wat ik in gedachten heb bij mijn nieuwe meubels enzoen bij mijn bureau is het stuk door m'n bureaustoel
ja, dat is opzich ook wel zo, maar nu staat mijn bed horizontaal en het idee is om hem nu verticaal te plaatsen en het bed wordt zo'n swiss sense (en in het zwart), dus dan heb je een zwarte bed tegen een zwarte muur en dat is té zwartquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hm.. oke.. nou je idee klinkt wel oke, maar.. zwart is wel erg donker voor een grote muur... Of wil je dat juist?
Nee, heb al oordopjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Niemand doet hier mee aan de ibood hunt
Ja misschien wel.. het is ook zo'n grote muur die je dan zwart wil maken.. maar het kan ook heel mooi warm staan..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dat is opzich ook wel zo, maar nu staat mijn bed horizontaal en het idee is om hem nu verticaal te plaatsen en het bed wordt zo'n swiss sense (en in het zwart), dus dan heb je een zwarte bed tegen een zwarte muur en dat is té zwart
O dat zie ik nu pasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
ja, tenzij ik voor donkergrijs kies.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:18 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja misschien wel.. het is ook zo'n grote muur die je dan zwart wil maken.. maar het kan ook heel mooi warm staan..
Hoe lang duurt dat nog? Ik moet echt gaan slapenquote:
Hele nacht en dag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat nog? Ik moet echt gaan slapen
Overweeg licht grijs eens dan? Of vind je dat niks?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, tenzij ik voor donkergrijs kies.staat ook wat rustiger
en ik wil ook donkere meubels.
volgens mij moet ik maar gothic worden ofzo
ooo serieusquote:
kan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Overweeg licht grijs eens dan? Of vind je dat niks?
Doe maar een EEE padquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben pas geinteresseerd als ze een Ipad voor 50 euro plaatsen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand nog een veelzijdige reistas?
quote:
quote:
Ik wil geen iPad.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
moblo, hero, iemand die een antwoord wil geven?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
ipod touch XL, voor als je dikke poten hebt.
Maak een kloon, en dan net zo obvious als luukiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
ik dacht wel zoiets vernomen te hebben
misschien is dat maar het beste
oja?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Kutstudent het volgende:
Volgens mij heb ik etsu op feestboek gevonden.
Ik dacht dat jij juist een hele verzameling hadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
ik heb geen enkele fokker op fb, dus veel plezier met zoeken
msn ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist een hele verzameling hadof was dat op msn?
Je 'stalkt' ze anders wel op Facebook..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
ik heb geen enkele fokker op fb, dus veel plezier met zoeken
niets mis met lurkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je 'stalkt' ze anders wel op Facebook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |