Denk je dat ie voor zijn Mac prut moet betalen als ie pr medewerker van Apple Nederland is...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:02 schreef VladimirPoetin het volgende:
@retorbrapi Hoeveel verdien je als PR medewerker van Apple Nederland? Genoeg om al je Mac prut mee te betalen?
Echt? Nice.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Doet iemand hier nog aan zo'n VS-doorstuur-service? HP gaat de Touchpad in de uitverkoop gooien voor $ 99(!).
Dit wil ik ook wel hebben. WebOS is cool, en voor die prijs wil ik er ook wel eentje hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Doet iemand hier nog aan zo'n VS-doorstuur-service? HP gaat de Touchpad in de uitverkoop gooien voor $ 99(!).
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:02 schreef VladimirPoetin het volgende:
@retorbrapi Hoeveel verdien je als PR medewerker van Apple Nederland? Genoeg om al je Mac prut mee te betalen?
http://www.weship-it.com/ heb ik destijds voor m'n iPad gebruikt. Zit een Nederlander achter. Ging primaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iPad, iPod Touchquote:
First person shooters zijn:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand tips voor games op de mac die de moeite waard zijn? First person shooter?
Wibrakindjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef VladimirPoetin het volgende:
Te veel betalen voor slechtere specs
Denken dat ik bij de Wibra een computer koopquote:
Ik snap hem wel. Zit nu ook na te denken om op apple over te gaan. Puur omdat alles zo mooi draait en het allemaal zo 'clean' is. Alleen je zit dan wel voor die ¤1500 kan ik ook een hele goede PC kopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:12 schreef nietzman het volgende:
Specsfapper..
Kom op, het is toch gewoon wetenschappelijk aangetoond dat je een pauper bent inmiddels?
Prima prijs voor een Mac. Pauper.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Denken dat ik bij de Wibra een computer koop600 euro betalen voor 2 gb geheugen en een kleine harde schrijf met 5400 rmp en een slechte videokaart.
Frozen Synapse en StarCraft II natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand tips voor games op de mac die de moeite waard zijn? First person shooter?
Een Pauper die iemand een pauper noemt. Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Prima prijs voor een Mac. Pauper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |