Dat is een vreemd Nederlands (en in mindere mate Europees) fenomeen. Een soort laatste stuiptrekking van RIM.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Al lopen er dan vast nog steeds een hoop van die hoogblonde tienertrutjes met hun 'BB'
Ik hoop dat Safari ook voor 10.6 wat stabieler wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
EindelijkHoop dat het safari weer stabieler maakt.
Hij is binnen, jeez wat gaat starten van een SSD snel. Seconde of 20-24 en hij staat klaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn maatwerk iMac is klaar en is onderweg, komt ergens volgende week aan.
==
Heb al een mac sinds de SE - 30, met system 3 als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nice. Had je al een Mac of is dit je eerste?
Zijn die sowieso nodig op een mac?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nou dan heb je dus geen beginnerstips meer nodig
Als Windows 8 al uitkomt in 2012, wordt het nooit eerder dan september. Tegen die tijd is de iPad4 al bijna klaar om gelanceerd te worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgend jaar komt Microsoft met wat.
Proficiat! Echt hè, mijn nieuwe MBA is ook in 12 secondes opgestart.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is binnen, jeez wat gaat starten van een SSD snel. Seconde of 20-24 en hij staat klaar
Je kan je SuperDrive vervangen door een SSD dacht ik, maar of het dan ook op die manier werkt weet ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Is het mogelijk een SSD bij te plaatsen in een MacBook Pro? Dus besturing en programma's op de SSD en dan bestanden op de bestaande schijf?
Ja hoor, dat kan prima. Kwestie van idd je SuperDrive vervangen voor een SSD (er zijn hordes kits voor te koop tegenwoordig) en dan je systeem overzetten op de SSD. Vervolgens kun je de originele harddisk leegmaken en gebruiken voor wat je maar wil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Je kan je SuperDrive vervangen door een SSD dacht ik, maar of het dan ook op die manier werkt weet ik niet.
Same here... En dat terwijl ik maar 3Gbps heb en de schijf 6 Gbps ondersteunt. Boot hier ook echt binnen no-time en dat op een 3 jaar oude MBP. Echt een dikke upgrade.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is binnen, jeez wat gaat starten van een SSD snel. Seconde of 20-24 en hij staat klaar
http://hdcaddy.com/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Is het mogelijk een SSD bij te plaatsen in een MacBook Pro? Dus besturing en programma's op de SSD en dan bestanden op de bestaande schijf?
Heb password navragen even uitgezet, en stopwatch genomen, 16 secondenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here... En dat terwijl ik maar 3Gbps heb en de schijf 6 Gbps ondersteunt. Boot hier ook echt binnen no-time en dat op een 3 jaar oude MBP. Echt een dikke upgrade.
Bedrijven moeten moeite doen om hun patenten te verdedigen. Als ze dat niet doen en later via een rechter alsnog tegen patentinbreuk willen optreden, kan een rechter oordelen dat ze in het verleden te weinig hebben gedaan om die inbreuk te beperken. Dat is niet iets wat Apple (of andere patenthouders) wil.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Pino112 het volgende:
'Apple wil alle Android-hardware Samsung verbieden in Nederland'
Dit.
Krappe 30 seconden hier... Vanaf het indrukken van de knop, mijn BIOS is erg traag voor mijn gevoel. Blijft echt prachtig spulquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb password navragen even uitgezet, en stopwatch genomen, 16 seconden
Blaas het stof er eens voorzichtig uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens,
De laatste tijd merk ik dat mijn MacBook Pro van iets meer dan een jaar oud best wel warm wordt tijdens het kijken van een filmpje bijvoorbeeld. Hij gaat dan ook heel veel herrie maken..
De CPU gaat dan wel naar de 74 graden ofzo, kan dat veel kwaad? Ik kan me niet echt herinneren dat ik dat eerst ook had?
Alvast bedankt
Dit. Of schroef de onderkant er eens vanaf; je zult versteld staan hoeveel stof er in je laptop zitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blaas het stof er eens voorzichtig uit
Heeft dat verder geen gevolgen voor de laptop? Ik heb mijn Windows laptop een paar keer opengeschroefd maar met deze ben ik toch iets voorzichtigerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit. Of schroef de onderkant er eens vanaf; je zult versteld staan hoeveel stof er in je laptop zitDat kun je gewoon met een doekjes weghalen dan.
Ik kan wel blazen, maar er komt niets (zichtbaar) uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blaas het stof er eens voorzichtig uit
Breng hem dan naar een servicecentrequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heeft dat verder geen gevolgen voor de laptop? Ik heb mijn Windows laptop een paar keer opengeschroefd maar met deze ben ik toch iets voorzichtiger
[..]
Ik kan wel blazen, maar er komt niets (zichtbaar) uit
Nee, heeft geen gevolgen. Je kunt alles verder gewoon laten zitten. De onderkant is gewoon een klepje, net als het batterijklepje van een mobiele telefoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heeft dat verder geen gevolgen voor de laptop? Ik heb mijn Windows laptop een paar keer opengeschroefd maar met deze ben ik toch iets voorzichtiger
Alleen zo traag als dikke stront door een dunne trechter als het goed is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
iPad laad trouwens op aan de iMac
Geen idee, heb het niet getimed, maar hij heeft er geen uren en uren aan gehangenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alleen zo traag als dikke stront door een dunne trechter als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |