quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn wel heel veel restpootjes dan

Nah als ik een grotere bijkeuken had zou ik ook veel dingen opslaan, nu haal ik ook alles meestal x2 of x3, maar met een grotere bijkeuken werd het makkelijk x10quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef GimmeGore het volgende:
vanalles in veelvoud, van ballen tot afwasemmers

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dij zijn naar de dark side gekomen om heel de winkel leeg te halen van cookies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil

Ik heb laatst wel aardig wat flessen shampoo en deorollers meegenomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah als ik een grotere bijkeuken had zou ik ook veel dingen opslaan, nu haal ik ook alles meestal x2 of x3, maar met een grotere bijkeuken werd het makkelijk x10
 Kan er weer een jaar tegenaan.
 Kan er weer een jaar tegenaan.

Ja het is echt een winkel om op te slaan, ik koop bijna alles in veelvoudquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel aardig wat flessen shampoo en deorollers meegenomenKan er weer een jaar tegenaan.

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik denk dat het voor een of andere studentenvereniging was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien sturen ze het op naar Afrika om een schooltje te helpen ofzo...?

Ik had de M&M's ook ingeslagen, maar met mijn snaaigedrag valt daar niet tegenop te kopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is echt een winkel om op te slaan, ik koop bijna alles in veelvoud

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil

that is relevant to my interestquote:

Een peertje maar dan bovenin iets boller, groen flesjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Whiskers het volgende:
[..]
that is relevant to my interest
Hoe ziet het flesje eruit?

Ik had hem ion mijn handen maar heb gekozen voor de nep burberry en een groene sex in the city alletwee voor mijn dochter die volgens mij douched met parfumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een peertje maar dan bovenin iets boller, groen flesje

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik had hem ion mijn handen maar heb gekozen voor de nep burberry en een groene sex in the city alletwee voor mijn dochter die volgens mij douched met parfum

Mijne was laatst op, maar heb nu de DKNY apple genomen, al wilde ik eigenlijk wel 2 parfums
 Mijne was laatst op, maar heb nu de DKNY apple genomen, al wilde ik eigenlijk wel 2 parfums   

)
 )

Verpakking ziet er bijne net zo uit als de originele,streepjes en ruitjes,je hebt een blauwe en een roze,ik heb de roze genomen en ze vind hem heerlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh van die Sex in the city serie vind ik die roze geweldigMijne was laatst op, maar heb nu de DKNY apple genomen, al wilde ik eigenlijk wel 2 parfums

Hoe ziet de burberry eruit qua verpakking? Die heb ik nog niet gezien volgens mij.
Hier was die DKNY apple ook redelijk nieuw denk ik, nooit eerder gezien.

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn oudste zoon heeft zijn zijn hengel gebroken... morgen maar even een nieuwe halen in de hoop dat ze ze nog hebben
(en zo kom ik wederom ondanks mijn verbod toch nog bij de action)
 (volgens mij heb je hem stiekum zelf gebroken)
 (volgens mij heb je hem stiekum zelf gebroken)

, ik heb namelijk geen enkel idee.
 , ik heb namelijk geen enkel idee.  

Heb het allemaal zien liggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Memoria het volgende:
Weet iemand of ze doorzichtig kaftpapier verkopen? Die vanzelf plakt zonder dat je plakband hoeft te gebruiken?
Verkopen ze daar ook héél toevallig snelhechters, ordners, etcetera? Ik houd wel van geld besparen, maar ik kom daar eerlijk gezegd nooit.

Ordners wel (in allerlei soorten), snelhechters in de vorm van die mapjes en etc.verkopen ze waarschijnlijk ook wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Memoria het volgende:
Weet iemand of ze doorzichtig kaftpapier verkopen? Die vanzelf plakt zonder dat je plakband hoeft te gebruiken?
Verkopen ze daar ook héél toevallig snelhechters, ordners, etcetera? Ik houd wel van geld besparen, maar ik kom daar eerlijk gezegd nooit.
 Bij dat kaftpapier heb ik mijn twijfels maar het is dan ook al een tijdje terug dat ik dat nodig had dus ik let er niet meer op.
  Bij dat kaftpapier heb ik mijn twijfels maar het is dan ook al een tijdje terug dat ik dat nodig had dus ik let er niet meer op.  

Snelhechters hebben ze,doorzichtig kaftpapier ook,al kon iemand hier het niet meer krijgen,vanmorgen zelf wel aangeschaft in Harderwijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ordners wel (in allerlei soorten), snelhechters in de vorm van die mapjes en etc.verkopen ze waarschijnlijk ook wel.Bij dat kaftpapier heb ik mijn twijfels maar het is dan ook al een tijdje terug dat ik dat nodig had dus ik let er niet meer op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |