Na elke tostie even met een stukje keukenrol, opgelost, slotjequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn tosti heeft wel belachelijk veel kaas ja
En na 4x die shit niet schoongemaakt te hebben krijg je die ellende er echt niet af
Als hij nog warm is, dan is het zo schoon. Als je er water op gaat gooien als hij nog warm is gaat hij juist snel stukquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na elke tostie even met een stukje keukenrol, opgelost, slotje
Droog stukje keukenrol wel hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als hij nog warm is, dan is het zo schoon. Als je er water op gaat gooien als hij nog warm is gaat hij juist snel stuk
Niet als je Qwea heetquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef GimmeGore het volgende:
Maar als je hem de eerste keer niet schoon hebt gemaakt, dan zie je dat toch de tweede keer en maak je hem alsnog schoon
Je moet gewoon geen 4e rangs apparaat kopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet als je Qwea heet
Ik maak dat ding pas schoon, als ik zoiets heb van "hmmmmmmmmmmmz" En dat duurt erg lang
Wij hebben 2 goedkope, Princess en Tomado. Prijs zegt niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen 4e rangs apparaat kopen
Die vormpjes lijken mij extra kut om schoon te maken met die XXXXL cheese resten van Qwea, maar ik kan er naast zittenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 goedkope, Princess en Tomado. Prijs zegt niks.
Die princess heeft geen driehoekjes vorm.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vormpjes lijken mij extra kut om schoon te maken met die XXXXL cheese resten van Qwea, maar ik kan er naast zittenIk bedoel dus eigenlijk niet het merk, maar 4e rangs met vormpjes
![]()
Dan moet Qwea op cursusquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die princess heeft geen driehoekjes vorm.Die andere wel, maar is toch easy om schoon te maken.
Ik gebruik nooit zakken in de stofzuiger, das nog handigerquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef tomaat52 het volgende:
Volgens mij gooit Qwea ook d'r stofzuiger weg als de zak vol zit.
Dan doe je iets goed fout.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Miendientje het volgende:
Dat vind ik echt rot spul. Plakt niet aan wat je wilt vast plakken maar loop vervolgens wel over je vingers heen zodat daar een vieze harde laag op komt te zitten die je er niet meer af krijgt.
gewoon pure aceton, zo schoonquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Miendientje het volgende:
Dat vind ik echt rot spul. Plakt niet aan wat je wilt vast plakken maar loop vervolgens wel over je vingers heen zodat daar een vieze harde laag op komt te zitten die je er niet meer af krijgt.
Jij gooit hem weg als de opvangbak vol is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit zakken in de stofzuiger, das nog handiger
Waardeloos spul (die tubes dan niet het merkquote:
Vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Waardeloos spul (die tubes dan niet het merk)....1 keer gebruik je zo'n tube en daarna kun je het weggooien want dan is de boel hard geworden in de tube.
Ik koop wel een duurdere met een doseersysteem, dan krijg je tenminste niet de verrassing dat je het niet meer kunt gebruiken na één keer.
Naalden met bolletjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook naaigerei bij de Action?
Ik heb veiligheidsspelden en/of naalden met van die bolletjes erop nodig.
Maar dit is voor het eerst dat ik ga proberen om zelf iets in elkaar te zetten met de naaimachine, dus ik heb er nog nooit op gelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |