Als hij nog warm is, dan is het zo schoon. Als je er water op gaat gooien als hij nog warm is gaat hij juist snel stukquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na elke tostie even met een stukje keukenrol, opgelost, slotje
Droog stukje keukenrol wel hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als hij nog warm is, dan is het zo schoon. Als je er water op gaat gooien als hij nog warm is gaat hij juist snel stuk
Niet als je Qwea heetquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef GimmeGore het volgende:
Maar als je hem de eerste keer niet schoon hebt gemaakt, dan zie je dat toch de tweede keer en maak je hem alsnog schoon
Je moet gewoon geen 4e rangs apparaat kopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet als je Qwea heet
Ik maak dat ding pas schoon, als ik zoiets heb van "hmmmmmmmmmmmz" En dat duurt erg lang
Wij hebben 2 goedkope, Princess en Tomado. Prijs zegt niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen 4e rangs apparaat kopen
Die vormpjes lijken mij extra kut om schoon te maken met die XXXXL cheese resten van Qwea, maar ik kan er naast zittenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 goedkope, Princess en Tomado. Prijs zegt niks.
Die princess heeft geen driehoekjes vorm.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vormpjes lijken mij extra kut om schoon te maken met die XXXXL cheese resten van Qwea, maar ik kan er naast zittenIk bedoel dus eigenlijk niet het merk, maar 4e rangs met vormpjes
![]()
Dan moet Qwea op cursusquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die princess heeft geen driehoekjes vorm.Die andere wel, maar is toch easy om schoon te maken.
Ik gebruik nooit zakken in de stofzuiger, das nog handigerquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef tomaat52 het volgende:
Volgens mij gooit Qwea ook d'r stofzuiger weg als de zak vol zit.
Dan doe je iets goed fout.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Miendientje het volgende:
Dat vind ik echt rot spul. Plakt niet aan wat je wilt vast plakken maar loop vervolgens wel over je vingers heen zodat daar een vieze harde laag op komt te zitten die je er niet meer af krijgt.
gewoon pure aceton, zo schoonquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Miendientje het volgende:
Dat vind ik echt rot spul. Plakt niet aan wat je wilt vast plakken maar loop vervolgens wel over je vingers heen zodat daar een vieze harde laag op komt te zitten die je er niet meer af krijgt.
Jij gooit hem weg als de opvangbak vol is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit zakken in de stofzuiger, das nog handiger
Waardeloos spul (die tubes dan niet het merkquote:
Vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Waardeloos spul (die tubes dan niet het merk)....1 keer gebruik je zo'n tube en daarna kun je het weggooien want dan is de boel hard geworden in de tube.
Ik koop wel een duurdere met een doseersysteem, dan krijg je tenminste niet de verrassing dat je het niet meer kunt gebruiken na één keer.
Naalden met bolletjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook naaigerei bij de Action?
Ik heb veiligheidsspelden en/of naalden met van die bolletjes erop nodig.
Maar dit is voor het eerst dat ik ga proberen om zelf iets in elkaar te zetten met de naaimachine, dus ik heb er nog nooit op gelet
JA! Dat is met die blauw-gele tubes, MAAR niet met de groenequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Waardeloos spul (die tubes dan niet het merk)....1 keer gebruik je zo'n tube en daarna kun je het weggooien want dan is de boel hard geworden in de tube.
Ik koop wel een duurdere met een doseersysteem, dan krijg je tenminste niet de verrassing dat je het niet meer kunt gebruiken na één keer.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Naalden met bolletjesKnopspelden bedoel je
zolang je maar geen garen koopt daar, dat is echt waardeloos. paar keer een knoop mee aangezet, ben de knoop nu kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook naaigerei bij de Action?
Ik heb veiligheidsspelden en/of naalden met van die bolletjes erop knopspeldennodig.
Maar dit is voor het eerst dat ik ga proberen om zelf iets in elkaar te zetten met de naaimachine, dus ik heb er nog nooit op gelet
Mijn mannelijke kennissen hebben dezelfde ervaringen als ik heb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vrouwen.Ding kan ik rustig 10 keer gebruiken zonder problemen.
Beiden gehad en beiden prut.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA! Dat is met die blauw-gele tubes, MAAR niet met de groene
Correctie, deze zijn toch de goeie en die groene tubes zijn snel dicht
Ik heb pas sinds kort ontdekt dat die 2 dus verschillen![]()
Je moet de draad wel door die gaatjes in de knoop doen hoor, anders werkt het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zolang je maar geen garen koopt daar, dat is echt waardeloos. paar keer een knoop mee aangezet, ben de knoop nu kwijt
Mijn schaapkoevriendquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De koe en het schaap, of je vriend?
Nooit op zaterdag(middag) komen en woensdagmidedag (basisschoolkinderen vrij) kun je beter ook mijden. Hier nooit problemen op een doordeweeksedag (m.u.v. dus de woensdagmiddagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Wanneer heb je trouwens het minste aantal tokkies in de action?
Het is zo'n fijne winkel om goedkoop veel kleine meuk te halen, maar allemaal fatsige huiswijven die overal voor staan en rij bij de kassa maken van 45 minuten
Wow, dat is wel lekker als je het op koopavond rustig hebt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ze hebben trouwens 2 koopavonden (donderdag en vrijdagavond) Heerlijk rustig
De action kun je best doen op koopavond maar dan zo vroeg mogelijk dan ist erg rustig,niemand wil met zoveel zooi sjouwen als je ook nog gaat winkelen,ga je na 8 uur dan ist erg druk,iedereen gaat dan nog ff die zooi halen voor ze naar huis gaan,dat is tenminste mijn ervaringquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel lekker als je het op koopavond rustig hebt!
Ik heb de Action nog niet geprobeerd op koopavond, die mijd ik
Rond etenstijd is het overal in de stad rustig jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
De action kun je best doen op koopavond maar dan zo vroeg mogelijk dan ist erg rustig,niemand wil met zoveel zooi sjouwen als je ook nog gaat winkelen,ga je na 8 uur dan ist erg druk,iedereen gaat dan nog ff die zooi halen voor ze naar huis gaan,dat is tenminste mijn ervaring
In Den Haag toch? Welke ga je altijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef soapie het volgende:
net weer geweest, alles wat ik wilde hebben was uitverkocht......
Dan voel je je nog meer buitenlander dan gewoonlijk daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel lekker als je het op koopavond rustig hebt!
Ik heb de Action nog niet geprobeerd op koopavond, die mijd ik
Was in Z'meer vandaag.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
In Den Haag toch? Welke ga je altijd?
Ik ga zo naar Waldeck...ff kijken
ja haha met etenstijd zal het er best rustig zijn,ik bedoel meer rond een uur of 7....of eet jij laatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rond etenstijd is het overal in de stad rustig jamaar dan eet ik dus dan ga ik niet
Maandagochtend vind ik altijd lekker
De Action aan de Steenstraat is idd weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
Wat ik trouwens graag doe, naar de Action in omringende dorpen...
Toen ik in Arnhem woonde ging ik liever een stukje fietsen naar de Action in Velp, dan dat ik naar dat hol bij mij om de hoek ging.
Die in Velp was ruimer opgezet (het "hol om de hoek" is geloof ik weg...) en netter.
En nu in Enschede ga ik liever naar de Action in Glanerbrug, die is niet ruimer, maar wel altijd veel netter.
Dat doe ik hier inderdaad ook in Groningen dan rij ik even (met de auto) naar Bedum. Die is ook altijd veel netter dan de 2 in Groningen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
Wat ik trouwens graag doe, naar de Action in omringende dorpen...
Toen ik in Arnhem woonde ging ik liever een stukje fietsen naar de Action in Velp, dan dat ik naar dat hol bij mij om de hoek ging.
Die in Velp was ruimer opgezet (het "hol om de hoek" is geloof ik weg...) en netter.
En nu in Enschede ga ik liever naar de Action in Glanerbrug, die is niet ruimer, maar wel altijd veel netter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |