Ja bij onze Action was geen kaftpapierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Snelhechters hebben ze,doorzichtig kaftpapier ook,al kon iemand hier het niet meer krijgen,vanmorgen zelf wel aangeschaft in Harderwijk
Ik vind hem lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Ruikt die DKNY ook een beetje lekker?
Als niet werkend of uit elkaar vallend? Dat eerste kun je al testen in de winkel, gewoon aandrukken door de verpakking maar dat 2e verbaasd me ook niets, het is wel erg slap spul. Wel handig voor het skaten trouwens, voor de fiets vind ik ze te klein.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:31 schreef Lhuram het volgende:
Ik had van die kleine mini-lampjes voor op de fiets gekocht, iets van 90 cent. Wil ik ze gebruiken, komen ze kapot uit de verpakking
dat is echt niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kennen jullie de Big Bazaar? Is een vrij nieuwe winkel, maar ze verkopen zowat precies dezelfde dingen als de Action, en net zo goedkoop!
Volgens de folder: Op kamers hebben ze die (blz 14)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef tijdrenner het volgende:
Morgen maar eens kijken of ze ook een toiletbril hebben. Pas alle muren gestuct met action muurvuller, super goed resultaat!
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef soapie het volgende:
Zag bij de 100 aanbiedingen alweer kerstkaarten en Sint doeboek, ze zijn weer vlot.....
Verschrikkelijk. En die mensen die dat nu al gaan kopen..... want dat zullen er ongetwijfeld een hoop zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef soapie het volgende:
Zag bij de 100 aanbiedingen alweer kerstkaarten en Sint doeboek, ze zijn weer vlot.....
Oh genoeg ouders die het al meenemen als het lekker geprijsd is, niet gek hoor. Ik verzamel ook al Sinterklaascadeaus vanaf Oktober ofzo...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:37 schreef Mercer het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. En die mensen die dat nu al gaan kopen..... want dat zullen er ongetwijfeld een hoop zijn.!
Dat bedoel ik! Als je mijn vrouw/ vriendin was, had ik het je verboden. Ben jij blij dat je dat niet bent haha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh genoeg ouders die het al meenemen als het lekker geprijsd is, niet gek hoor. Ik verzamel ook al Sinterklaascadeaus vanaf Oktober ofzo...![]()
Wat is er vreemd aan om in Oktober, 4 weken voor het 'schoen zetten' sinterklaasspullen te kopen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:45 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Als je mijn vrouw/ vriendin was, had ik het je verboden. Ben jij blij dat je dat niet bent haha.Het is pas augustus hè, dat is wel erg vroeg. Maar alleen sinterklaas dus, nog geen kerstballen?
Oke dat valt inderdaad wel mee, al voelt het erg vroeg. Ik blijf het liefst zo lang mogelijk in het zomergevoel hangen, dat is het!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om in Oktober, 4 weken voor het 'schoen zetten' sinterklaasspullen te kopen?![]()
Ik koop niks in Augustus, ik zeg alleen dat er mensen zijn die dat doen, vaak puur vanwege de prijzen. Een groot cadeau kan nu in de aanbieding zijn bij Bart Smit voor 40 euro en met Sinterklaas kost het 90. Dat heeft niks met 'hebberig in de zomer winkelen' te maken, puur met prijzen. Maar bij zo'n boekje van de Action maakt het niks uit
Tja die pepernoten hoeven van mij straks in September ook niet in de winkel, maar ja het verkoopt hè...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Oke dat valt inderdaad wel mee, al voelt het erg vroeg. Ik blijf het liefst zo lang mogelijk in het zomergevoel hangen, dat is het!
DE GIRAF!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef GimmeGore het volgende:
Nou, vrij nieuw. In Amersfoort zit hij toch al een paar jaar.
Daar verkopen ze zelfs nog spul van de Giraf
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:38 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn fietscomputertje van de Action heeft welgeteld 1 ritje naar mijn werk overleefd, daarna deedtie het niet meer
Terugbrengen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:38 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn fietscomputertje van de Action heeft welgeteld 1 ritje naar mijn werk overleefd, daarna deedtie het niet meer
December is een dure maand. Als je het hele jaar door af en toe een cadeautje koopt,dan hoef je in december niet meer zoveel te kopen. Dat scheelt in de portemonnee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:45 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Als je mijn vrouw/ vriendin was, had ik het je verboden. Ben jij blij dat je dat niet bent haha.Het is pas augustus hè, dat is wel erg vroeg. Maar alleen sinterklaas dus, nog geen kerstballen?
Helemaal mee eens, zeker als je dan ook nog mooie aanbiedingen tegenkomt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
December is een dure maand. Als je het hele jaar door af en toe een cadeautje koopt,dan hoef je in december niet meer zoveel te kopen. Dat scheelt in de portemonnee.
Mja, dat heb ik ook meestal bij dit soort laarzen. Hebben ze voor volwassenen trouwens ook meerdere printjes?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Miendientje het volgende:
Ik zag ze ook al in de winkel staan maar ik vond de printjes van de kinderlaarzen eigenlijk veel leuker dan de groten.
Ja. Ik heb er niet zo heel goed opgelet maar ik geloof dat ze bijvoorbeeld ook zwarte met bloemen hadden die ik er nog wel redelijk uit vond zien. Maar ik heb hier al laarzen staan die ik al nauwelijks gebruik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:37 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook meestal bij dit soort laarzen. Hebben ze voor volwassenen trouwens ook meerdere printjes?
Yup, hier hetzelfdequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:42 schreef Sokkepok het volgende:
Oke, tof. Ik ga maandag even langs de Action ^^
Ik wil al heel lang van die laarzen, maar vond 20 a 25 euro altijd een beetje veel, aangezien ik ze toch niet zo vaak aan ga hebben.
Waarom lees ik kinderlijkjes printen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup, hier hetzelfde
En de kinderprintjes lijken me ook leuker, maar zo'n kleine voeten heb ik niet
Restpootjes?quote:
Dat zijn geen koekjesquote:
I know, maar ik zei het gwn ff los, qua koekjes zijn die chocoladekoekjes van Nestle overheerlijk! 8Dquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn geen koekjesof jij moet 10 meter lang zijn en bovenop op een wolk met daaruitstekend een bonestaak wonen.
Chocoladekoekjestaart?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
I know, maar ik zei het gwn ff los, qua koekjes zijn die chocoladekoekjes van Nestle overheerlijk! 8D
Zou me niks verbazen als ze nu gewoon die maten in een partij hebben gekregen, en dan over een week of 2 weken de maten die er nu niet bij zijn...quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:44 schreef kvd het volgende:
Hoe zit dat met die laarzen. Ze staan 3 keer op de site. 2 keer kindermaten (maat 23 tot 27 en maat 28 tot 31) en dan de volwassen laarzen maat 39 - 41. Zijn er geen maten 32 tot 38? En als ze er wel zijn, vallen ze dan onder de kindermaten of volwassen maten?
En heeft iemand enig idee hoe ze groot of klein uitvallen?
Oeh, zal eens opletten hierquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:44 schreef soapie het volgende:
Ze hadden ook altijd deze
[ afbeelding ]
Ik kan ze niet meer vinden, iemand ze nog gezien?????
Ik heb hem ook gehaald, en vind hem lekker, ik heb niet het idee dat het luchtje echt de hele dag blijft hangen, maar voor 1,69 voor 100 ml eau de parfum (jaja) is dat misschien net iets te veeleisend...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker, maar ik ben dan geen extreme fan van het origineel, dus dit is voor mij een leuke prijs om te kopen.
De normale prijs leg ik er niet voor neer...
Ik heb het idee dat bijna alle luchtjes minder snel blijven hangen (en idd tis nog wel parfumquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehaald, en vind hem lekker, ik heb niet het idee dat het luchtje echt de hele dag blijft hangen, maar voor 1,69 voor 100 ml eau de parfum (jaja) is dat misschien net iets te veeleisend...
Oh jaaaa, dat hapt zo snel weg ook, nom nomquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Die haal ik heel vaaak bij de action. Meestal zijn ze dan ook binnen een uur op
ahhhhh die heb ik gekochtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker als je dan ook nog mooie aanbiedingen tegenkomt.
Ze hebben nu van die toffe laarzen bij de 100 nieuwst artikelen staan!
[ afbeelding ]
Hehe, ze zijn echt lelijk. Ik wil ze hebben! ^^
Die wil ik!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef AnnekeM het volgende:
Hebben ze bij de Action ook nog Etagere's? Bijv:
[ afbeelding ]
Ik heb er ooit eentje van zilverkleurig porselein gekocht met 3 etages en ik zag van de week toevallig kleintjes staan met maar een etage. Ik denk dat je zelf dus even moet kijken of er wat van je smaak bij zit, ze kunnen best nog meer soorten hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef AnnekeM het volgende:
Hebben ze bij de Action ook nog Etagere's? Bijv:
[ afbeelding ]
Gisteren gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef tennisster198 het volgende:
Iemand een idee of dit iets is?
[ afbeelding ]
"Anne O'leary uni/print 9407, Backpacker laptoptas 15inch" staat er bij. Wat moet ik me voorstellen bij een 'backpacker laptoptas'?
heb je toevallig ook op de maten gelet? Zijn ze er ook wel in maatje 36/37? Hoop nog in kinderlaarzen te passen hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Even naar de laarzen gekeken net, de kinderlaarsjes zijn echt te leuk (regenboog, lieveheersbeestjes, etc). Maar die hebben we hier niet nodig, net laatst elders gekocht. De volwassen laarzen vind ik nog aan de prijs, omdat ik de print niet leuk genoeg vind.
Ik zag wel donkerblauwe met stippen en grijsachtige ruitjes... en die bloemen zoals op de foto.![]()
Ze staan nu wel bij de 100 nieuwste artikelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef kvd het volgende:
[..]
heb je toevallig ook op de maten gelet? Zijn ze er ook wel in maatje 36/37? Hoop nog in kinderlaarzen te passen hahaha
Grote maten zag ik alleen in 40 en 41, waren er niet zoveel meer. Kleintjes was de bak nog best goed vol, maar daar heb ik niet bij gekeken, maar naar schatting lag er niks groter dan een maat of 32.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef kvd het volgende:
[..]
heb je toevallig ook op de maten gelet? Zijn ze er ook wel in maatje 36/37? Hoop nog in kinderlaarzen te passen hahaha
ze staan er nieuw op om het zo te zeggen, 36 - 38 staat er ook ineens bij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn deze er nou nét op gezet of heb ik de site vanochtend niet goed bekeken?
[ afbeelding ]
Maat 32-35
Wil jij graag iets met rood-roze? Of vind je zo'n blauw-zwart ruitje of camo print ook leuk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:24 schreef kvd het volgende:
[..]
ze staan er nieuw op om het zo te zeggen, 36 - 38 staat er ook ineens bij.
ik vind heel veel wel leuk. Ga dan altijd twijfelen...iets opvallends of toch maar weer wat rustigers. Maar goed, ik wil gewoon iets van regenlaarzen hebben, vooral met die sneeuw van afgelopen wintersquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil jij graag iets met rood-roze? Of vind je zo'n blauw-zwart ruitje of camo print ook leuk?
Ja! Ik zag ze net ook, zowel de emmers, als huishoudachtige bakken en ook zoiets als een winkelmandje ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef Mylene het volgende:
Je had toen van die vrolijke emmers, dus transparant met opdruk. Ik zag nu dat ze die ook in een winkelmandje versie hebben. Erg leuk. Ga ik nog halen van de week.
Oh, dat is wel jammer jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef Miendientje het volgende:
Helaas hadden ze de winkelmandjes achtige emmers alleen met gerbera's (bloemen) en klaprozen en niet in de bijpassende versie voor bij mijn vissen emmer die ik al had.
hadden ze die dan? o wacht, bedoel je die bananenchips die ze onlangs nog hadden? die zag ik idd ineens niet meer liggen. maar ze hebben nu toch die japanse meuk? van die rijstcrackers en japanse bollen. of is dat volgens jou geen chips?quote:
Op zich staat het er keurig in alinea's en dus switch je in alinea van winkelquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Ja nu ik terug lees staat het er krom en las ik jouw reactie verkeerd. Vakantiemodus nog
Hier liggen ze er eigenlijk áltijd, maar dat kan ook zijn omdat het niet uitverkocht raakt, of omdat het vast assortiment is?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hadden ze die dan? o wacht, bedoel je die bananenchips die ze onlangs nog hadden? die zag ik idd ineens niet meer liggen. maar ze hebben nu toch die japanse meuk? van die rijstcrackers en japanse bollen. of is dat volgens jou geen chips?
ik greep weer eens mis bij de restpootjes
zijn die krengen nou wel of niet in het assortiment?\
onlangs stonden ze nog bij de 100 nieuwste artikelen
als je op het prijskaartje kijkt en er staat een streep doorheen, gaan ze zeer binnenkort uit t assortiment..quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier liggen ze er eigenlijk áltijd, maar dat kan ook zijn omdat het niet uitverkocht raakt, of omdat het vast assortiment is?
Hemaquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef odetje het volgende:
de action is mijn werkgever..
mensen denk altijd dat je het minimumloon verdient,
maar t verdient echt beter dan de hema..
geweldige winkel!
Ze hadden ooit chips die vergelijkbaar was met Pringles, smaakte heerlijk, 1 euro, 300 gramquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hadden ze die dan? o wacht, bedoel je die bananenchips die ze onlangs nog hadden? die zag ik idd ineens niet meer liggen. maar ze hebben nu toch die japanse meuk? van die rijstcrackers en japanse bollen. of is dat volgens jou geen chips?
ik greep weer eens mis bij de restpootjes
zijn die krengen nou wel of niet in het assortiment?\
onlangs stonden ze nog bij de 100 nieuwste artikelen
ja nu je het zegt.... maar dat is toch al heel lang geleden? volgens mij zat toen onze action nog in het centrum, daar heb ik dat soort idd wel eens gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze hadden ooit chips die vergelijkbaar was met Pringles, smaakte heerlijk, 1 euro, 300 gram
Is idd een tijdje terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja nu je het zegt.... maar dat is toch al heel lang geleden? volgens mij zat toen onze action nog in het centrum, daar heb ik dat soort idd wel eens gezien.
Voor een duppie op de eerste rij? Eh neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
die kleurpotloden van de action, is dat nou wat? we hebbendie hier voor school nog nodig, maar ik vind dat het dan wel fijne kleurpotloden moeten zijn, waar wat kleur vanaf komt.
zoiets als de goeie van bruynzeel zal ik maar zeggen.
Ik heb superfijne kleurpotloden van de action, zo'n grote doos met 30 kleuren ofzo. Maar die heb ik al wel 5 jaar geleden gekocht, geen idee of ze die nog hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
die kleurpotloden van de action, is dat nou wat? we hebbendie hier voor school nog nodig, maar ik vind dat het dan wel fijne kleurpotloden moeten zijn, waar wat kleur vanaf komt.
zoiets als de goeie van bruynzeel zal ik maar zeggen.
Ik heb ook zo'n grote doos geprobeerd, maar ik vond het een ramp, maar volgens mij heb je best veel merken bij Action liggen, misschien heb jij wel de goeie versiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb superfijne kleurpotloden van de action, zo'n grote doos met 30 kleuren ofzo. Maar die heb ik al wel 5 jaar geleden gekocht, geen idee of ze die nog hebben.
Die fles is hier al bijna op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef LetsGame het volgende:
Bij de Action hebben ze ranja zonder suiker
die kocht ik altijd bij de dekamarkt, maar daar istie eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef LetsGame het volgende:
die heb ik vandaag ook gehaaldquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:15 schreef Miam het volgende:
de usb ventilator gekocht, wat een briljante aankoop
Toen ik hem kocht had ik niet gezien dat het de light versie was. Ik heb liever met suiker, ik vind die aspartaanbijsmaak niet lekker. Ik dacht eerst, wat smaakt het vreemd. Tot ik dus zag dat het light wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef LetsGame het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |