quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik woon vanaf zaterdag gezellig bij jullie![]()
![]()
moet je wel wat leuker kijken dan op je hoofdfoto, dan ben je welkom...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
Nou, op die plekken dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:02 schreef Velma het volgende:
Weet iemand waar die stroopwafelkraam telkens staat? De ene keer staat ie tussen Vis- en Grote Markt, andere keer echt op de Vismarkt, dan weer ergens op de Grote Markt, en soms kan ik 'm helemaal niet vinden
Systeemnotificaties posten is 28 uurs banquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Naakt posten![]()
![]()
volgende keer doe ik wel kleren aan![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Systeemnotificaties posten is 28 uurs ban
Serieus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
Damn, er is vanavond echt geen ruk te doen in Grunn hè?
Weekje wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
neequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tuurlijk wel:
1. Ga naar buiten met een parasol
2. Maak nieuwe vrienden met mensen die geen parasol of paraplu hebben![]()
Ja. Ja. 18 t/m 28 aug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
goedemorgen Groningers..
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?Dat begint volgende week zeker ergens..
Nou en of!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?
Zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar Technootjes festival morgen?
Hopen dat het een béétje droog blijft.quote:
Jup, maar buiten is ook toffe shit dus beter droog.quote:
Oh, dit filmpje keek ik met volle verbazing toen ik het eerst zag... Echt prachtigquote:
ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
goedemorgen Groningers..
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?Dat begint volgende week zeker ergens..
Knuffelkroel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik was eind vorige week ziek (2 dagen niet naar werk geweest, weekend ziek geweest)... Maandag weer aan het werk gegaan maar ik voel me nog steeds niet fit.
Ik woon ernaastquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
goedemorgen Groningers..
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?
aawh. hier heb je een sapje en een blond meiskequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik was eind vorige week ziek (2 dagen niet naar werk geweest, weekend ziek geweest)... Maandag weer aan het werk gegaan maar ik voel me nog steeds niet fit.
Leuk sapje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
aawh. hier heb je een sapje en een blond meiske
[ afbeelding ]
Ik kom pas over een maand weer. M'n hotel zat trouwens wel behoorlijk vol, voornamelijk met groepjes oudere damesquote:
Neenee, die keilopertjes worden steeds jonger. Wij worden niet ouder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:47 schreef Saisai het volgende:
ik voel me altijd zo'n ouwe zuurpruim tijdens de keiweek
Ow. Gelukkig jij niet, Luuc!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef Luco het volgende:
Groetjes vanaf de spoedeisende hulp van Sydney Hospital...
huisgenoot heeft veel te veel gedronken en moest met de ambulance mee. KO gegaan op een feestje...
Vandaag genoeg zon gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:19 schreef Fems het volgende:
Zon? Ik zie geen zon, ik heb zin in zon!
Je doet in ieder geval niet de standaard toeristische dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef Luco het volgende:
Groetjes vanaf de spoedeisende hulp van Sydney Hospital...
huisgenoot heeft veel te veel gedronken en moest met de ambulance mee. KO gegaan op een feestje...
Veel zon?:Dquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef toenie het volgende:
Als het een beetje mee zit, maandag wel zon. Tenminste, volgens de voorspellingen.
Ik heb even achter de wolken gekekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, maar geen echte zon (wel echte zon, maar dit was meer herfstzon dan zomerzon)
Reed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef PH-KCD het volgende:
Iemand hier die dagelijks of wekelijks over de Rijksweg rijdt?
Nja, hoe het daar is weet ik niet hoor. Ik zit in Amsterdam.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Hier niet. Over een uurtje de trein naar groningen pakken.
Groningen-Schmoningen. Het is hier heerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:27 schreef MaxMark het volgende:
Amsterdam schmamsterdam
Eindelijk weer terug in Grunn na 2 weken
Ketter be gone.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Groningen-Schmoningen. Het is hier heerlijk.
Groningen is ook leuk hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat krijg je als je deze stad verlaat
Amsterdamquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Groningen-Schmoningen. Het is hier heerlijk.
Erg tof, maar ook erg duurquote:
Jup. Vond ik ook een minpunt. Uiteindelijk voor 10 bier, een patatje, een kluisje en de entree 65 euro kwijt.quote:
Alleen aan muntjes was ik 60e kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Vond ik ook een minpunt. Uiteindelijk voor 10 bier, een patatje, een kluisje en de entree 65 euro kwijt.
Je bent nog steeds aan het afteren?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:21 schreef Luco het volgende:
! Ik zit nu in een donker huis, in alle gangen is cellofaanfolie gehangen en we hebben met z'n drieen allemaal een zwart tshirt om ons hoofd
Haha, ik had eigenlijk geen eens geld voor het kaartje zelf dus laat staan muntjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen aan muntjes was ik 60e kwijt
Terecht. Jeugdquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:50 schreef Saisai het volgende:
pff het haantjesgedrag is ook weer begonnen.. lekker indruk maken op de keimeisjes met je teringherrie en al je ramen open.
Ik hoor momenteel 3 verschillende liedjes door elkaar als ik gewoon in mn woonkamer op de bank zit
zoals ik al zei, ik ben een ouwe zuurpruim met de keiweek.
Ik heb zelf ook meegedaan toen ik hier kwamquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef Mankatans het volgende:
ah joh, laat die lui lekker profileren, moet er altijd wel om lachenbeter dan dat de intro week zo'n suffe hut is
Jij bent toch ook eerstejaars?quote:
ik niet. Lag toen ziek thuisthuis op de bankquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook meegedaan toen ik hier kwam
Kan je je gewoon inschrijven als keiloper hoorquote:
32 uur werken deze week... van 't weekend nog een BBQquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je je gewoon inschrijven als keiloper hoor
Ja, maar jouw leven was op dat moment wat beperkt tot de randstad, uiteraard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Luco het volgende:
Ik heb nooit de KEIweek gelopen. Wist niet eens dat dat ding bestond toen ik naar Groningen ging.
Nou! En al die pubertjes komen kennelijk uit gaten waar het verschil tussen "straat" en "stoep" nog niet echt is doorgedrongen - ik had er al verschillende bijna onder m'n wielen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:09 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Daar werd ik ook aan herinnerd toen ik een paar uur terug de Grote Markt opfietste.
awh ik ben jaloersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:27 schreef joppie_saus het volgende:
Precies waarom ik de stad mijdt, de komende weekIk spring dalijk weer met vrienden in een bootje en we gaan het Paterswoldsemeer weer op.
Dizkartes!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef Saisai het volgende:
ja die van Descartes (schrijf je dat zo?!) was leuk
Hahaha ik hoorde ik de klok ook al de hele tijd en het ging ook maar door!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Lagrinta het volgende:
Iemand die in de buurt van de Grote Markt woont? Waar komen die kerkgeluiden nu vandaan, is dat de Martinikerk?
owquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dizkartes!
Nog mensen op de grote markt vanavond? Ik was gisteren de stad in gegaan, wat een tyfus drukte.
Oh, the humanity!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nah, ik had vandaag wel zin, maar het is nu meezingavond met Nederlandstalige "hits".
Nice one.quote:
Als Italiaan moest ik dit toch even verbeterenquote:
Scusi!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Als Italiaan moest ik dit toch even verbeteren
quote:
Bron: http://www.oogtv.nl/2011/(...)peerd-van-ome-loeks/quote:Friezen annexeren Peerd van Ome Loeks
Onbekende Friezen hebben in de nacht van 15 augustus voor enige tijd een oer-Gronings symbool geannexeerd. Het Peerd van Ome Loeks bij het Hoofdstation werd voor even ‘hynder’.
Het Peerd kreeg een Fries jasje. Foto’s van de actie werden woensdag naar verschillende redacties, waaronder OOG, gestuurd. Afzender was ‘Anonym Frysk Hynder’. De foto’s werden begeleid door de tekst:
Hynstewurk
Voor wie dacht dat het ‘Peerd van Ome Loeks,’ het standbeeld op het centraal station in Groningen, kan worden gezien als het symbool voor de stad Groningen zal nog raar opkijken.
In de nacht van 15 augustus werd het ‘Peerd’ te pronk gezet in de Fryske vlag.
Vandalisme. Deporteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron: http://www.oogtv.nl/2011/(...)peerd-van-ome-loeks/
Ziet dat peerd er meteen een heel stuk beter uit
Pure jaloezie van die Friezen natuurlijk.quote:
Ze zouden zelf willen dat ze zo'n mooi paard hadden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Pure jaloezie van die Friezen natuurlijk.
We hebben al een fraaie koe en geen witte schimmel die voor dat fraaie stationsgebouw staat. Geen gezicht zo'n spierwit beeld dat zo'n fraai gebouw ontsiert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze zouden zelf willen dat ze zo'n mooi paard hadden.
Je staat tussen de de 'Who to Followers' in mijn twitterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dizkartes!
Nog mensen op de grote markt vanavond? Ik was gisteren de stad in gegaan, wat een tyfus drukte.
Waaaaaaaat! Hahaha, hoe kan dat nou dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je staat tussen de de 'Who to Followers' in mijn twitter
Voor ¤50,- heb je wel een fiets op zo'n ding dat de gemeente 1x per maand organiseert. Eerste of laatste vrijdag van de maand, wel vroeg opstaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Jongens waar in groningen kan ik een goedkope degelijke fiets kopen met licht etc voor ongeveer 50 euro?
Die komen qua leeftijd nu dichter bij m'n broertje dan bij mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En je hebt niet eens de Keilopers van dit jaar gezien.
Hadden ze die extra biecht bij de wereldjongerendagen 15 jaar geleden maar georganiseerd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Die komen qua leeftijd nu dichter bij m'n broertje dan bij mij
I don't get it?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hadden ze die extra biecht bij de wereldjongerendagen 15 jaar geleden maar georganiseerd.
Een tijdelijke aanbieding van het Vaticaanquote:
"Nu twee doodszonden voor de prijs van één! Op is op!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een tijdelijke aanbieding van het Vaticaan
Absoluut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder verkappen voortaan dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef Luco het volgende:
Iedereen heeft m'n verkapte "kijk-mij-eens-gisteren-jarig-zijn-geweest"-post gemist
Nog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef Luco het volgende:
Iedereen heeft m'n verkapte "kijk-mij-eens-gisteren-jarig-zijn-geweest"-post gemist
23.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:01 schreef ShiningStar het volgende:
Happy bday Luco! Hoeveel jaartjes tel je nu?
Ik kan me die post niet eens herinnerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef Luco het volgende:
Maar toch verlaat je ons voor Utrechtquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef Bobs. het volgende:
Gefeliciteerd Luco!
Groningen is best wel tof, trouwens.
Ja, dan kan ik het extra waarderen als ik weer op bezoek ben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar toch verlaat je ons voor Utrecht
Jij hebt ons ook al eens voor Denemarken verlaten! Daarnaast kom ik sowieso terug om nog minstens anderhalf jaar in Groningen te wonenquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:09 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik het extra waarderen als ik weer op bezoek ben.Maar nu eerst eindelijk weer eens slapen in mijn eigen Groningse kamertje.
![]()
En jij mag trouwens niets zeggen, met je Sydney.
Een late felicitatie namens PH-KCDquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef Luco het volgende:
Nee, Muntendam.quote:
Wat? Het is een kut dorp, daarom woon ik er ook niet meer.quote:
Ja, ongelooflijk lekkere manier van openbaar vervoer ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wat? Het is een kut dorp, daarom woon ik er ook niet meer.
Hoezo? Gewoon bussen en treinen zoals op zoveel plekken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk lekkere manier van openbaar vervoer ook.
Waarvan akte.quote:
Rock on.quote:
Optie 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:49 schreef Luco het volgende:
Iedereen is kapot van de keiweek of is bij Noorderzon aanwezig.
Nooit last van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Altijd fijn als de club je voetbalzooi betaald
Pokkel op je hoofdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef joppie_saus het volgende:
Jij moest ook eens gaan sporten. Raak je die pokkel van je kwijt. Vandaag nog getraind op de velden van CSVH/De Held, niks mis mee, prima voor jou
Gaat dat nu wel door?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:51 schreef Saisai het volgende:
Gaan jullie ook meedoen met het watergevecht 3 september in het plantsoen?
Misschien die dag een goeie combi met de Zienemaan-openluchtbios. Beetje opdrogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:51 schreef Saisai het volgende:
Gaan jullie ook meedoen met het watergevecht 3 september in het plantsoen?
Ik moest RENNEN om de ramen dicht te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Inkomen het volgende:
Ja da's dus een stortbui recht op mijn hoofd.
Ik heb met 40 km/u door de stad gefietst. Uiteraard houdt het net als ik thuis ben opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest RENNEN om de ramen dicht te doen
Waarvoor nog dank.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb met 40 km/u door de stad gefietst. Uiteraard houdt het net als ik thuis ben op.
HE?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:14 schreef MaxMark het volgende:
Gratis avondeten via thuisbezorgd.nl! Mmmm
Via hun Facebookpagina geven ze deze week elke dag van 16:00 tot 20:00 ELKE minuut een vouchercode twv ¤10 wegquote:
Goed zo! Fietsen wordt gewaardeerd:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef ShiningStar het volgende:
In 2 dagen 90 km gefietst. Sportieve ik!
quote:
Erg netjes. In de komende dagen weer 90 kilometer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef ShiningStar het volgende:
In 2 dagen 90 km gefietst. Sportieve ik!
Komende dagen juist het tegenovergestelde vrees ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Erg netjes. In de komende dagen weer 90 kilometer?
Op vier zaterdagen in september zo te lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoorde op de radio iets voor een proef mbt fietsverbod in de Folkingestraat (). Op bepaalde tijden mag je er dan niet fietsen.
hendigquote:Net als voor de nieuwe IBG gebouw (dat "Schip" zeg maar), daar mag je ook niet meer fietsenEn ja, ze staan er te controleren
Wat een idioot idee.. Beter gaan al die irritante wandelaars gewoon op de fucking stoep lopen zoals het hoort.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoorde op de radio iets voor een proef mbt fietsverbod in de Folkingestraat (). Op bepaalde tijden mag je er dan niet fietsen.
Net als voor het nieuwe IBG gebouw (dat "Schip" zeg maar), daar mag je ook niet meer fietsenEn ja, ze staan er te controleren
Mjaaaa... Herestraat is ook een loopstraat maar fietst men ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een idioot idee.. Beter gaan al die irritante wandelaars gewoon op de fucking stoep lopen zoals het hoort.
Je mag daar wel fietsen toch? Maar alleen niet je fiets buiten de rekken parkeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
Net als voor het nieuwe IBG gebouw (dat "Schip" zeg maar), daar mag je ook niet meer fietsenEn ja, ze staan er te controleren
Ah, Folkinge en Herestraat zijn wat dat betreft echt niet te vergelijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mjaaaa... Herestraat is ook een loopstraat maar fietst men ook
Op de stoep ja, zoals het hoort.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Inkomen het volgende:
In de Herestraat fietsen is irritant, maar er gaat weinig boven de Folkingestraat op een mooie zomerdag met veel toeristen. Te voet. Overal.
Vind ik nu nog mooi. Luid bellend en als ze niet luisteren gewoon lekker afsnijden. Echt een momentje genieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
In de Herestraat mag het niet, Folkinge wel. Dat is het verschil. Vroeger vond ik het mooi om op mijn racefiets vol gas door de Folkinge te gaan op een drukke dag
Welneeeeequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef Renesite het volgende:
Je fietst terug waar je vandaan komt?
Ik ook, wel eens met 40 vol in de buik van iemand gereden. Maar in de stad kan je nergens fatsoenlijk fietsen door die voetganger die de helel straat claimen. Eigenlijk moet je met een bakfiets met scherpe tanden straks langs de stoeprand fietsen van V&D door de Guldenstraat richting Vismarkt. Kun je lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
In de Herestraat mag het niet, Folkinge wel. Dat is het verschil. Vroeger vond ik het mooi om op mijn racefiets vol gas door de Folkinge te gaan op een drukke dag
Mwah. Dan mis je de jaarlijkse voorpret van het opbouwwerk als je door 't Plantsoen fietst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:33 schreef Bobs. het volgende:
Eigenlijk zou er altijd Noorderzon moeten zijn.
Zou het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:48 schreef ShiningStar het volgende:
Gronings ontzet is vandaag. Maar is dat hetzelfde als Bommen Berend?
Jup!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:48 schreef ShiningStar het volgende:
Gronings ontzet is vandaag. Maar is dat hetzelfde als Bommen Berend?
Lijkt me wel, toch? Dat kunnen ze niet maken, ze dicht houden vandaag. Omzet verlies van heb ik jou daar.quote:
Uit Groningenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:29 schreef Bobs. het volgende:
Ik ga morgen verhuizen.Misschien moet ik eens gaan inpakken.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:29 schreef Bobs. het volgende:
Ik ga morgen verhuizen.Misschien moet ik eens gaan inpakken.
*Meldt!quote:
*dito*quote:
Maar ja. Als je feestviert op zondag wordt volgens sommigen de Grote Onzichtbare Luchttovenaar boos.quote:
De festiviteiten in de stad zijn toch wel vandaag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja. Als je feestviert op zondag wordt volgens sommigen de Grote Onzichtbare Luchttovenaar boos.
Eerlijk gezegd heb ik nog niet gekeken - 't NNO speelde wel gister op de Ossemarkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
De festiviteiten in de stad zijn toch wel vandaag?
FC Groningen - AZ.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
De festiviteiten in de stad zijn toch wel vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |