quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik woon vanaf zaterdag gezellig bij jullie![]()
![]()
moet je wel wat leuker kijken dan op je hoofdfoto, dan ben je welkom...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
Nou, op die plekken dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:02 schreef Velma het volgende:
Weet iemand waar die stroopwafelkraam telkens staat? De ene keer staat ie tussen Vis- en Grote Markt, andere keer echt op de Vismarkt, dan weer ergens op de Grote Markt, en soms kan ik 'm helemaal niet vinden
Systeemnotificaties posten is 28 uurs banquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Naakt posten![]()
![]()
volgende keer doe ik wel kleren aan![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Systeemnotificaties posten is 28 uurs ban
Serieus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
Damn, er is vanavond echt geen ruk te doen in Grunn hè?
Weekje wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
neequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tuurlijk wel:
1. Ga naar buiten met een parasol
2. Maak nieuwe vrienden met mensen die geen parasol of paraplu hebben![]()
Ja. Ja. 18 t/m 28 aug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
goedemorgen Groningers..
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?Dat begint volgende week zeker ergens..
Nou en of!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?
Zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar Technootjes festival morgen?
Hopen dat het een béétje droog blijft.quote:
Jup, maar buiten is ook toffe shit dus beter droog.quote:
Oh, dit filmpje keek ik met volle verbazing toen ik het eerst zag... Echt prachtigquote:
ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
goedemorgen Groningers..
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?Dat begint volgende week zeker ergens..
Knuffelkroel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik was eind vorige week ziek (2 dagen niet naar werk geweest, weekend ziek geweest)... Maandag weer aan het werk gegaan maar ik voel me nog steeds niet fit.
Ik woon ernaastquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:36 schreef Miss-Paraplu het volgende:
goedemorgen Groningers..
Gaan hier ook mensen naar het Noorderzon Festival?
aawh. hier heb je een sapje en een blond meiskequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik was eind vorige week ziek (2 dagen niet naar werk geweest, weekend ziek geweest)... Maandag weer aan het werk gegaan maar ik voel me nog steeds niet fit.
Leuk sapje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
aawh. hier heb je een sapje en een blond meiske
[ afbeelding ]
Ik kom pas over een maand weer. M'n hotel zat trouwens wel behoorlijk vol, voornamelijk met groepjes oudere damesquote:
Neenee, die keilopertjes worden steeds jonger. Wij worden niet ouder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:47 schreef Saisai het volgende:
ik voel me altijd zo'n ouwe zuurpruim tijdens de keiweek
Ow. Gelukkig jij niet, Luuc!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef Luco het volgende:
Groetjes vanaf de spoedeisende hulp van Sydney Hospital...
huisgenoot heeft veel te veel gedronken en moest met de ambulance mee. KO gegaan op een feestje...
Vandaag genoeg zon gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:19 schreef Fems het volgende:
Zon? Ik zie geen zon, ik heb zin in zon!
Je doet in ieder geval niet de standaard toeristische dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef Luco het volgende:
Groetjes vanaf de spoedeisende hulp van Sydney Hospital...
huisgenoot heeft veel te veel gedronken en moest met de ambulance mee. KO gegaan op een feestje...
Veel zon?:Dquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef toenie het volgende:
Als het een beetje mee zit, maandag wel zon. Tenminste, volgens de voorspellingen.
Ik heb even achter de wolken gekekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, maar geen echte zon (wel echte zon, maar dit was meer herfstzon dan zomerzon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |