In het voorvak kon je gewoon simpelweg je handen niet omhoog doen omdat je bezig was overeind te blijven in de mensenmassaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef Liezs het volgende:
[..]
Schande, dat is idd het goede woord. Ik stond ivm met een gebroken schouder op 1000 km. afstand op het rolstoelplatform achter in de tent, met panorama view over het hele publiek. Het eerste half uur heb ik nog net niet mn handen voor mn ogen gehouden uit schaamte, zelfs in het voorste vak kwamen de handjes maar matig naar boven. Ik heb me werkelijk elke minuut verbaasd over het feit dat Alex zo energiek bleef doorspelen, groot respect daarvoor.
De hele sfeer sloeg daarentegen om na Dancefloor -die naar mijn idee na gesmoes tussen Matt en Alex naar voren geschoven werd in de set-, toen eindelijk het hele publiek los kwam en dit vast hield tot het einde. Ben zelf superblij dat ik eindelijk eens Miles heb zien spelen bij 505, maar dit moet ik natuurlijk ook nog een keer bewonderen vanaf de eerste rij
Rot toch op. Het voorste vak was een bejaarden theekransje vergeleken met Paradiso. Op het einde ging het nog wel, maar in het begin was het een tamme boel. Ik stond op 2 meter vanaf het voorste vak en toen werd als 2e nr Brianstorm ingezet bleef dus gvd iedereen stilstaan. En dan sta je dus op 1/3e van de Alpha en staat dus 2/3e (!!!) doodstil. Ik baal gewoon nog steeds, bahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
In het voorvak kon je gewoon simpelweg je handen niet omhoog doen omdat je bezig was overeind te blijven in de mensenmassa![]()
Paradisoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef febster het volgende:
[..]
Rot toch op. Het voorste vak was een bejaarden theekransje vergeleken met Paradiso. Op het einde ging het nog wel, maar in het begin was het een tamme boel. Ik stond op 2 meter vanaf het voorste vak en toen werd als 2e nr Brianstorm ingezet bleef dus gvd iedereen stilstaan. En dan sta je dus op 1/3e van de Alpha en staat dus 2/3e (!!!) doodstil. Ik baal gewoon nog steeds, bah.
Ik stond tussen de voorste twee palen in het voorvak, en daar ging het echt los, het was er alleen superdruk. Weet niet hoe het een paar rijen achter me was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef febster het volgende:
[..]
Rot toch op. Het voorste vak was een bejaarden theekransje vergeleken met Paradiso. Op het einde ging het nog wel, maar in het begin was het een tamme boel. Ik stond op 2 meter vanaf het voorste vak en toen werd als 2e nr Brianstorm ingezet bleef dus gvd iedereen stilstaan. En dan sta je dus op 1/3e van de Alpha en staat dus 2/3e (!!!) doodstil. Ik baal gewoon nog steeds, bah.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Merkie het volgende:
Paradiso lijkt echt eeuwen geleden als je de foto's terugziet, door dat kapsel.
Het refrein komt er inderdaad erg vals uit... terwijl de rest van het nummer wel zuiver is. Ik weet niet of dat aan mij ligt of dat het ook echt zo is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef Jivis het volgende:
Zit net even Hellcat terug te kijken, ligt het aan mij of is een der gitaren daar echt ont-zet-tend vals?
Haha je haalt me de woorden uit de mond met de stervende zwaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
Alex speelt die door mij in het begin zo gevreesde dissonante akkoorden in dit nummer, maar het lijkt er inderdaad ook sterk op dat in dit geval zijn gitaar niet al te zuiver is. Wat het alleen vooral zo tergend in vrijwel elke live-versie maakt, is dat het lastig is om dat feedback-effect in het refrein te simuleren op het podium, en het eigenlijk elke keer klinkt alsof Jamie ter plekke een zwaan laat sterven. Geloof dat iemand zich dat na Paradiso ook al afvroeg, maar dat is dat dus.
Auwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Aisumasen het volgende:
1:56... Classic begin trouwens, als we toch al onze pijlen richting Jamie aan wijzen zijn.
Haha ja, klinkt niet echt lekker nee. En arme Jamie aan het beginquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Aisumasen het volgende:
1:56... Classic begin trouwens, als we toch al onze pijlen richting Jamie aan wijzen zijn.
Maarja als je 2 nummers achter elkaar moet spelen met precies hetzelfde akkoorden schema maar een ander tempo, is het ook niet zo raar dat je een beetje in de war raaktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Aisumasen het volgende:
Grappig dat we het op de seconde precies gelijk posttequote:
Haha ja was al verbaasd dat er nog niemand die video gepost had, Stond al minuut of 20 geleden op de AM twitter.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:18 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Grappig dat we het op de seconde precies gelijk postte. Stelletje stalkers zijn we toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |