Idd, dit is niet enkel Azie, dit zal je altijd tegenkomen in grote steden zoals bijv. NYC, en helemaal in Ruslandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef Mirel het volgende:
De bestuurders in het filmpje zijn idd lomp, maar niet generaliseren OP.
in turkije gaan ze hardnekkig bumperkleven met flitsende grootlicht terwijl voor je nog auto rijdt, rechtst inhalen...2 baansweg maken ze 3 baansweg van voor de stoplicht...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Gokhan03 het volgende:
Lompe aso rijders in turkije?Gast je mag hopen dat je in nederland ook zulk verkeer zou hebben. Amsterdam - Rotterdam op en neer duurt langer dan istanbul uit te rijden
Daar piepen ze ook niet als je met 160 op de snelweg gaat. Werd nog laatst ingehaald door een politiewagen toen ik met 160 ging. Maar nee hoor het is allemaal levensgevaarlijk
Daar begrijpen ze hoe ze moeten signalen. Als iemand onnodig links rijdt, dan seint de achterligger met grootlicht zodat diegene opzij gaat. Dat gebeurt dan ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Yondaime het volgende:
[..]
in turkije gaan ze hardnekkig bumperkleven met flitsende grootlicht terwijl voor je nog auto rijdt, rechtst inhalen...2 baansweg maken ze 3 baansweg van voor de stoplicht...
Dat zeg je alleen maar omdat het Turkije is, met je Turkse gepraat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Daar begrijpen ze hoe ze moeten signalen. Als iemand onnodig links rijdt, dan seint de achterligger met grootlicht zodat diegene opzij gaat. Dat gebeurt dan ook.
Hier heb je van die bestuurders die dan meteen bang worden en denken dat de achterste auto agressief is als er geseind wordt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Idd, dit is niet enkel Azie, dit zal je altijd tegenkomen in grote steden zoals bijv. NYC, en helemaal in Rusland
Ik zeg dat omdat dit topic ook daarover gaat en omdat ik zelf het verkeer daar heb meegemaakt(ben nog net een week terug) Anders zou ik er toch niets over vertellen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Handvraag het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat het Turkije is, met je Turkse gepraat.![]()
Niks aan Groot-Türkyie is fout. Waar de hele wereld nog een puntje kan zuigen. Daar zijn mensen Heren in verkeer. Wat in Europa goed gaat, gaat nog 10x veel beter in je Superieure Staat Türkyie..
Yeah, right. Voor een objectieve mening moeten we iig niet bij jou zijn.
Ben je nou op je teentjes getrapt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
Want hier is het ondanks al onze onzinnige regeltjes net zo'n zooitje op de weg als in dat filmpje, of wat is je punt?
Echt geen idee waar je nou heen wilt met dit topic, behalve dan terug naar Turkije, want daar is het beter als hier, en de taal is ook makkelijker volgens mij
Als iedereen hier in NL een camera aan boord zou hebben, dan kan je volgens mij ook best een leuke compilatie van (bijna)crashes krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ben je nou op je teentjes getrapt?Mag ik soms niet zeggen dat het verkeer daar beter is?
Dat filmpje gaat over China en daar heb ik het niet eens over gehad. Maar natuurlijk moet er gebasht worden als ik iets goeds over Turkije zeg
Ik zit er ook aan te denken om het in te bouwen. Er is als het goed is een topic hierover op FOKquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als iedereen hier in NL een camera aan boord zou hebben, dan kan je volgens mij ook best een leuke compilatie van (bijna)crashes krijgen
Wat zit jij nou te zwetsen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Yondaime het volgende:
totdat ik op youtube een Nederlander leerde kennen die in China video's verzamelt van de beelden, dus heeft hij een camera op zijn voertuig geplaatst,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |