abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:12:55 #1
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_100573413
ik ben onlangst terug gekomen ben Turkije, ik geef openlijk toe dat turken daar in turkije (vooral in istanbul) een lompe asso rijders zijn waar ik me als turk enorm irriteer...

ik dacht toen, Turkse automobilisten in Turkije moet wel zeker s'werelds lompste rijders zijn...
totdat ik op youtube een Nederlander leerde kennen die in China video's verzamelt van de beelden, dus heeft hij een camera op zijn voertuig geplaatst, het schokte mij zeer erg dat die mensen daar 10x lomper zijn en geen goede bochten kunnen maken zoals wij in Nederland gewend zijn...

zie hier de video en vertel mij uw eerste reactie...mijn reactie was WTF?! :D :N 8)7 _O-

op 1:03 is de mooiste, een vliegende bmw die ongeluk veroorzaakt
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:14:02 #2
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100573471
De bestuurders in het filmpje zijn idd lomp, maar niet generaliseren OP.
When all else fails, you always have delusion.
pi_100573621
Videoshop :Y
pi_100573790
die vanaf 1.59 is geweldig :')
pi_100574016
Wtf :')
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_100574204
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef Mirel het volgende:
De bestuurders in het filmpje zijn idd lomp, maar niet generaliseren OP.
Idd, dit is niet enkel Azie, dit zal je altijd tegenkomen in grote steden zoals bijv. NYC, en helemaal in Rusland :')
pi_100574692
Serieus wat een geweldig filmpje :D

Om de 10 seconden zei ik hardop: Ja wtf??
Noot noot.
pi_100574733
Lompe aso rijders in turkije? :') Gast je mag hopen dat je in nederland ook zulk verkeer zou hebben. Amsterdam - Rotterdam op en neer duurt langer dan istanbul uit te rijden :')
Daar piepen ze ook niet als je met 160 op de snelweg gaat. Werd nog laatst ingehaald door een politiewagen toen ik met 160 ging. Maar nee hoor het is allemaal levensgevaarlijk :')
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:43:22 #10
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_100574919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Gokhan03 het volgende:
Lompe aso rijders in turkije? :') Gast je mag hopen dat je in nederland ook zulk verkeer zou hebben. Amsterdam - Rotterdam op en neer duurt langer dan istanbul uit te rijden :')
Daar piepen ze ook niet als je met 160 op de snelweg gaat. Werd nog laatst ingehaald door een politiewagen toen ik met 160 ging. Maar nee hoor het is allemaal levensgevaarlijk :')
in turkije gaan ze hardnekkig bumperkleven met flitsende grootlicht terwijl voor je nog auto rijdt, rechtst inhalen...2 baansweg maken ze 3 baansweg van voor de stoplicht...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_100576501
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Yondaime het volgende:

[..]

in turkije gaan ze hardnekkig bumperkleven met flitsende grootlicht terwijl voor je nog auto rijdt, rechtst inhalen...2 baansweg maken ze 3 baansweg van voor de stoplicht...
Daar begrijpen ze hoe ze moeten signalen. Als iemand onnodig links rijdt, dan seint de achterligger met grootlicht zodat diegene opzij gaat. Dat gebeurt dan ook.
Hier heb je van die bestuurders die dan meteen bang worden en denken dat de achterste auto agressief is als er geseind wordt.
pi_100577852
Wel lachen filmpje idd :P Als je het bekijkt snap je soms wel waarom we hier van die - in eerste instantie - idiote regeltjes hebben. Echter door al die regeltjes en figuren als Koos Spee is het bij ons niet zo'n chaos :P
pi_100578769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Daar begrijpen ze hoe ze moeten signalen. Als iemand onnodig links rijdt, dan seint de achterligger met grootlicht zodat diegene opzij gaat. Dat gebeurt dan ook.
Hier heb je van die bestuurders die dan meteen bang worden en denken dat de achterste auto agressief is als er geseind wordt.
Dat zeg je alleen maar omdat het Turkije is, met je Turkse gepraat. :')
Niks aan Groot-Türkyie is fout. Waar de hele wereld nog een puntje kan zuigen. Daar zijn mensen Heren in verkeer. Wat in Europa goed gaat, gaat nog 10x veel beter in je Superieure Staat Türkyie. :').

Yeah, right. Voor een objectieve mening moeten we iig niet bij jou zijn.
pi_100579242
Goed rijden doen ze in duitsland.

En ja TS in landen als Japan is het een ramp :')
  donderdag 11 augustus 2011 @ 01:17:48 #15
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_100579798
1:01 _O-

Godverdomme, dan heb je hier bumperkleven en daar rossen ze gewoon door je heen. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 06:15:14 #16
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100585667
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Straalkachel het volgende:

[..]

Idd, dit is niet enkel Azie, dit zal je altijd tegenkomen in grote steden zoals bijv. NYC, en helemaal in Rusland :')

When all else fails, you always have delusion.
pi_100586852
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Handvraag het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat het Turkije is, met je Turkse gepraat. :')
Niks aan Groot-Türkyie is fout. Waar de hele wereld nog een puntje kan zuigen. Daar zijn mensen Heren in verkeer. Wat in Europa goed gaat, gaat nog 10x veel beter in je Superieure Staat Türkyie. :').

Yeah, right. Voor een objectieve mening moeten we iig niet bij jou zijn.
Ik zeg dat omdat dit topic ook daarover gaat en omdat ik zelf het verkeer daar heb meegemaakt(ben nog net een week terug) Anders zou ik er toch niets over vertellen?

Tevens zijn de verkeersregels daar ook soepeler. De boetes zijn als het goed is gelijk vergeleken met NL maar er worden op nodige plekken gecontroleerd en niet op een leeg snelweg.

Ik probeer niets van Turkije te verdedigen maar ik irriteer me vaak aan het verkeer van Nederland vanwege de rare regeltjes die zogenaamd de veiligheid zouden moeten verbeteren.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 09:41:55 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100588053
Want hier is het ondanks al onze onzinnige regeltjes net zo'n zooitje op de weg als in dat filmpje, of wat is je punt?

Echt geen idee waar je nou heen wilt met dit topic, behalve dan terug naar Turkije, want daar is het beter als hier, en de taal is ook makkelijker volgens mij :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_100588303
wat is er mis met al die mensen die gewoon door iemand heenrijden, en dat ook blijven volhouden..
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_100589410
Er zijn volgens mij een aantal chauffeurs in dat filmpje die het niet overleeft hebben :X.
pi_100589958
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
Want hier is het ondanks al onze onzinnige regeltjes net zo'n zooitje op de weg als in dat filmpje, of wat is je punt?

Echt geen idee waar je nou heen wilt met dit topic, behalve dan terug naar Turkije, want daar is het beter als hier, en de taal is ook makkelijker volgens mij :X
Ben je nou op je teentjes getrapt? :') Mag ik soms niet zeggen dat het verkeer daar beter is?
Dat filmpje gaat over China en daar heb ik het niet eens over gehad. Maar natuurlijk moet er gebasht worden als ik iets goeds over Turkije zeg :')
pi_100590378
Dat filmpje bij 6.38. Geweldig.
History became legend, legend became myth.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:17:42 #23
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_100593298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Ben je nou op je teentjes getrapt? :') Mag ik soms niet zeggen dat het verkeer daar beter is?
Dat filmpje gaat over China en daar heb ik het niet eens over gehad. Maar natuurlijk moet er gebasht worden als ik iets goeds over Turkije zeg :')
Als iedereen hier in NL een camera aan boord zou hebben, dan kan je volgens mij ook best een leuke compilatie van (bijna)crashes krijgen
pi_100593597
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Als iedereen hier in NL een camera aan boord zou hebben, dan kan je volgens mij ook best een leuke compilatie van (bijna)crashes krijgen
Ik zit er ook aan te denken om het in te bouwen. Er is als het goed is een topic hierover op FOK :)
pi_100595953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Yondaime het volgende:

totdat ik op youtube een Nederlander leerde kennen die in China video's verzamelt van de beelden, dus heeft hij een camera op zijn voertuig geplaatst,
Wat zit jij nou te zwetsen? :') TwisterNederland heeft dit filmpje gemaakt, een vrij bekende fok user, en die woont gewoon in Leeuwarden hoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')