ja, tis wat positiviteit in dit topic, begin je al te zweten?quote:
voodooquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:49 schreef Drassss het volgende:
Ah ik kijk ook weer even 15 minuten mee hoor
een maand geleden 4,40, nu 2,75, dat kan snel gaan....quote:
Kom nog eens terug, zorgt voor spanning. En is goed voor mn shorts.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:49 schreef Drassss het volgende:
Ah ik kijk ook weer even 15 minuten mee hoor
Ben ik weer, 273quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kom nog eens terug, zorgt voor spanning. En is goed voor mn shorts.
Ja ik zat ook al te kijken. BNP precies hetzelfde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:10 schreef Vandergeld het volgende:
Intradaygrafiek Societe Generale
[ afbeelding ]
Ongelofelijk, bij RTL Z spreken ze over een winst voor Societe, tenminste 5 minuten voor nuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:10 schreef Vandergeld het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wat zijn als ze er flink naast zitten (cijfer wordt bijv. 200k of 600k). Dan kun je pas echt vuurwerk verwachtenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:54 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
De consensus (405.000) voor de weekly jobless claims vind ik trouwens wel erg laag liggen vergeleken met afgelopen weken. Zou wel eens een mooie trigger kunnen zijn.
Weet nou iemand waardoor die nerveusiteit wordt veroorzaakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:10 schreef Vandergeld het volgende:
[ afbeelding ]
Deed SandP dat ook niet vlak voordat ze de VS downgraden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Weet nou iemand waardoor die nerveusiteit wordt veroorzaakt?
Diverse ratingagencies hebben hun rating voor Frankrijk bevestigd, dus onzekerheid over de rating van Franse schuld kan het imho niet zijn, tenzij je denkt dat ratingagencies binnen korte termijn 100% draaien. En dat laatste lijkt me niet, als ze een rating wijzigen hinten ze dat vrij ruim van te voren
S&P downgrade van de VS hebben van mijlenver aangekondigd. En niet drie dagen van te voren nog een keer expliciet AAA geconfirmed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed SandP dat ook niet vlak voordat ze de VS downgraden?
Daarbij zijn er faillissementsgeruchten @ SocGen
Over welke Bollinger bands heb je het, bij mij zit de AEX op vrijwel alle tijdsschalen aan de onderkantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef the85mc het volgende:
We hebben ene half uur in de bovenband van de bollinger band gezeten. Nu er kort onder. Denk dat we straks lichtjes omhoog gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |