abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 10 augustus 2011 @ 23:42:22 #151
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100574873
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Was dat in Manchester of Londen?
Ging over de eerste snelrecht dingen in londen geloof ik, waar een studenten assistent, en een secretaresse (geloof ik) tussen de mensen zaten, commentaar op een krant.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 23:43:03 #152
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100574904
Online vind ik er niets over, maar op het BE nieuws (vtm, pauperzender trouwens) zeiden ze net dat het in Antwerpen ook onrustig is. Er zou een vechtpartij met de politie uit de hand gelopen zijn. Hierna zijn de jongeren met honderden op straat gekomen met de bedoeling ook te gaan rellen, ze hebben het politiebureau proberen te bestormen. Niet duidelijk hoe de situatie er op dit moment voor staat...
Are you fokking to me?
pi_100574930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dan nog is Londen een stad met 8 miljoen inwoners volgens het begrip "stad".
Het blijft schipperen.

quote:
In de regio Groot-Londen, waarvan de begrenzing tegenwoordig vaak gelijk wordt gesteld aan die van de stad Londen, wonen ongeveer 7,5 miljoen mensen
Feitelijk is de echte stad natuurlijk max outer Londen:
quote:
Outer London is de naam van een groep boroughs in de Engelse regio Groot-Londen en telt 4.405.977 inwoners.
Terwijl bv Parijs:
quote:
Volgens de schattingen van het Institut national de la statistique et des études économiques had de stad Parijs zonder de agglomeraties in 2008 2.211.297 inwoners, terwijl dit er inclusief de agglomeraties in 1999 al 11.174.740 waren
Het ECHTE Parijs telt slechts 2 miljoen inwoners. Alleen omdat men het tof vindt groot te zijn worden allerlei omringende steden (die gewoon eigen burgemeesters ed hebben) tot de 'agglomeratie' gerekend en hop het zijn er ineens 11 miljoen.

Ik vond dat vroeger ook altijd heel imposant totdat ik vaak in die steden kwam en zag dat een 'buitenwijk' net zo weinig met het centrum te maken heeft als Zeist met Amsterdam.

Volgens deze definities is Londen wel 3 x groter dan Parijs. Durf jij te beweren dat het echt zo is?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:43:46 #154
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100574943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
En nu een discussie op sky dat de mensen die nu opgepakt zijn en voor de rechter geleid zijn vaak blank zijn en een baan hebben.

:') dat zijn de losers die niet hebben opgelet en zonder bivakmuts in beeld zijn gekomen :')
Is ook lastig als je dat voor het eerst doet. Met vallen en opstaan leer je dat soort dingen.
Als je de eerste keer iemand verkracht gaat het toch ook nooit helemaal goed? Maar na een paar keer heb je die routine er wel in.
pi_100574957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ging over de eerste snelrecht dingen in londen geloof ik, waar een studenten assistent, en een secretaresse (geloof ik) tussen de mensen zaten, commentaar op een krant.
In Manchester was het voornamelijk blank in Londen zeker niet, maar in een eerder topic al wat veroordelingen voorbij zien komen en dat waren idd opvallend vaak mensen met een baan.
pi_100574979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
In manchester 2 mensen opgepakt met bivak mutsen, drugs, benzine en een zak kogellagers :?

of ball bearings moet slang voor nog iets anders zijn.
Niet vreemd toch? Kogellagers worden vaak gebruikt in bommen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100575020
BenQuinn75 twitterde op woensdag 10-08-2011 om 23:32:54 Civilians wearing stab proof vests here in eltham. Just met one. It's going to be needed, he says #ukriots reageer retweet
  Moderator woensdag 10 augustus 2011 @ 23:45:02 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100575021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, ik maak niet dagelijk bommen :D
pi_100575051
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Joh, en jij bedacht jezelf dat de rest van de wereld die briljante kennis nog niet tot zich genomen had? Ik zeg toch nergens dat die 2.5 miljoen mensen in het centrum wonen?

Enfin, ik blijf Manchester en Den Haag moeilijk te vergelijken vinden.
Ik ook. Den Haag roeleert de pan uit en Manchester is een vieze arbeiderspauperstad die nog kleiner is ook.
pi_100575053
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik mis jouw rants tegen de multiculti en negers de laatste paar topics. :'(
pi_100575162
Kan iemand een updare geven? Zijn er nog rellen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:47:39 #162
352952 Kvdijk
Blanke Afrikaantje
pi_100575211
Antwerpen vanmiddag:

Moderator woensdag 10 augustus 2011 @ 23:49:05 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100575231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef MouzurX het volgende:
Kan iemand een updare geven? Zijn er nog rellen?
I'll updare you!
pi_100575237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik mis jouw rants tegen de multiculti en negers de laatste paar topics. :'(
Dat doet m'n homie Chris dan wel voor je.

pi_100575284
In Antwerpen zijn het dealerts.

quote:
In de Korte Zavel- en Handelstraat in Antwerpen-Noord zijn dinsdagavond zware vechtpartijen ontstaan tussen winkeliers en drugsdealers. Bij een vechtpartij troepten driehonderd mensen samen.

Drie mensen werden opgepakt. Ze zijn overgebracht naar het politiekantoor in de Handelstraat. Daar bleek dat één van de verdachte een steekwond had en die werd overgebracht naar het Stuivenbergziekenhuis.

In de buurt van het politiekantoor in de Handelsstraat braken later op de avond ook onlusten uit. En een winkel werd bekogeld. De afgelopen dagen waren er grote spanningen tussen dealers en winkeliers.
pi_100575295
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat doet m'n homie Chris dan wel voor je.

Dat is van de vorige eeuw....ik wil kledingfetishes horen van nu!
pi_100575317
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Terwijl bv Parijs:

[..]

Het ECHTE Parijs telt slechts 2 miljoen inwoners. Alleen omdat men het tof vindt groot te zijn worden allerlei omringende steden (die gewoon eigen burgemeesters ed hebben) tot de 'agglomeratie' gerekend en hop het zijn er ineens 11 miljoen.

Ik vond dat vroeger ook altijd heel imposant totdat ik vaak in die steden kwam en zag dat een 'buitenwijk' net zo weinig met het centrum te maken heeft als Zeist met Amsterdam.

Volgens deze definities is Londen wel 3 x groter dan Parijs. Durf jij te beweren dat het echt zo is?
Check de lijst met Boroughs met elke Londenaar en je zult horen dat die delen echt bij Londen horen. Elke stad is natuurlijk anders van opbouw, en Parijs is een compleet andere stad dan Londen, met voorsteden die inderdaad minder als "Parijs" gezien worden. Londen is echter historisch gezien een samensmelting van dorpen, die nu als "Londen" gezien worden.

Ik begrijp je hele betweterigheid en inderdaad, mensen goochelen vaak met dit soort onzinnige cijfers. Maar Londen heeft 7.5 miljoen inwoners, of je dat nu leuk vind of niet...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_100575347
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, ik maak niet dagelijk bommen :D
Tsk

Check dat mijn neger.
pi_100575370
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ook. Den Haag roeleert de pan uit en Manchester is een vieze arbeiderspauperstad die nog kleiner is ook.
Den Haag is enkel mislukte yuppen, kettingrukkers en paupers. Maar het is beter dan Manchester.
pi_100575411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Check de lijst met Boroughs met elke Londenaar en je zult horen dat die delen echt bij Londen horen. Elke stad is natuurlijk anders van opbouw, en Parijs is een compleet andere stad dan Londen, met voorsteden die inderdaad minder als "Parijs" gezien worden. Londen is echter historisch gezien een samensmelting van dorpen, die nu als "Londen" gezien worden.

Ik begrijp je hele betweterigheid en inderdaad, mensen goochelen vaak met dit soort onzinnige cijfers. Maar Londen heeft 7.5 miljoen inwoners, of je dat nu leuk vind of niet...
Oh Londen is een hele grote stad hoor, dat betwist ik heus niet. Maar er zijn geen 12 miljoen inwoners. Daar ging het me om.
  Redactie Frontpage woensdag 10 augustus 2011 @ 23:52:21 #172
145738 superworm
is erbij
pi_100575424
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Londen is historisch gezien het Romeinse enkampement Londinium, gesticht rond de geboorte van Christus op een plek waar de Kelten een doorwaadbare plaats in de Theems hadden gevonden en al handelden e.d.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_100575507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh Londen is een hele grote stad hoor, dat betwist ik heus niet. Maar er zijn geen 12 miljoen inwoners. Daar ging het me om.
En vervolgens zeek je nog even door over de 8 miljoen, waarbij je dus verkeerd zat. *O*
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 23:53:59 #174
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100575514
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef Ketchupcurry het volgende:
In Antwerpen zijn het dealerts.

[..]

Dank!
Are you fokking to me?
  Moderator woensdag 10 augustus 2011 @ 23:54:09 #175
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100575522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tsk

Check dat mijn neger.
ahah iemand zei mij laatst al dat ik die film nog eens moet kijken, ik ken alleen de tieten van halle barry uit die film ;')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')