Ja maar ik denk wel dat Nederland dezelfde kant opgaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, de Engelse maatschappij heeft die tweedeling altijd gehad. De belasting bevordert het hier ook, je kunt echt wegkomen met alles als je geld hebt. Hoe mensen er ook over zeiken in Nederland, het systeem blijft een stuk gelijker. De verhouding tussen de inkomens van rijk en arm zijn in Engeland gewoon vele malen groter dan in Nederland, dat is geen kwestie van de laatste paar jaar. Wijken als Tottenham kennen al 2-3 generaties van werkloosheid, dat kennen we in Nederland nauwelijks.
Gut gut, het leven moet moeilijk zijn als je alles letterlijk neemtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja idd, al die mensen die omkomen van de honger en zo
beter dan dat sky geneuzelquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef Kingstown het volgende:
Heftig filmpje van de Manchester rellen:
Is dat eigenlijk wel zo? Ik zie juist veel wijken die van oorsprong nogal pauperig waren, die nu echter flink opgeknapt zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Daarnaast, in Nederland wordt het verschil tussen rijk en arm ook steeds groter. Denk dat Engeland wat dat betreft enkele jaren voorloopt op ons
Ja van nabij Manchester. Ik kom er nooit meer, veel engelse familieleden wonen nu alweer jaren in Australie. Beter wonen.quote:
Dat duurt dan dus nog een paar generaties. En tegen die tijd ligt Engeland nog steeds voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja maar ik denk wel dat Nederland dezelfde kant opgaat
Dat is het probleem inderdaad. Dat we ze nooit kunnen inhalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:11 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat duurt dan dus nog een paar generaties. En tegen die tijd ligt Engeland nog steeds voor.
Dat zou goed kunnen. Maar kom op, Engeland is verder echt geen achtergesteld land. Er zijn uiteraard wel delen waar je liever niet woont maar die heb je in vrijwel ieder land maar verder kan je in Engeland echt wel prima leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:11 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat duurt dan dus nog een paar generaties. En tegen die tijd ligt Engeland nog steeds voor.
Ach, gebeurt toch niet. Nederland is vrij gelijk wat dat betreft, maar dat waardeert niemand die er woont. Mensen zouden eens wat meer van de wereld moeten zien en beseffen hoe goed ze het hebben. Als de vrije markt echt zijn ding zou doen, zou de massa in Nederland massaal een 50% salarisverlaging krijgen...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad. Dat we ze nooit kunnen inhalen.
Engeland is in veel opzichten het meest achtergesteld van alle landen in Noord/West Europa. Je kunt hun probleem wijken niet vergelijken met soortgelijke wijken in de rest van West Europa (Frankrijk wellicht uitgezonderd). De "murder capital" van Europa ligt niet voor niks in GB...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Maar kom op, Engeland is verder echt geen achtergesteld land. Er zijn uiteraard wel delen waar je liever niet woont maar die heb je in vrijwel ieder land maar verder kan je in Engeland echt wel prima leven.
Uhmzz dan zou je denk ik hier ook shit krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach, gebeurt toch niet. Nederland is vrij gelijk wat dat betreft, maar dat waardeert niemand die er woont. Mensen zouden eens wat meer van de wereld moeten zien en beseffen hoe goed ze het hebben. Als de vrije markt echt zijn ding zou doen, zou de massa in Nederland massaal een 50% salarisverlaging krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |