Kan ik me voorstellen. Het is een stuk realistischer dan BF:BC2 en en COD series. 1 of 2 schoten kunnen al fataal zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Deel 1 was wel leuk maar kon mij niet superlang boeien.
Nee. Maar ik wil je overtuigen om hem aan te schaffenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu doe je net alsof ik alleen maar BFBC2 oid speel
Als ik die graphics zie weet ik al dat mijn pc dat niet gaat trekkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil je overtuigen om hem aan te schaffen.
de gameplay is niet geschikt voor de meesten omdat het realistische is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:57 schreef rubje het volgende:
hmm..hoe staat het met de gameplay en het algemeen uiterlijk van het spel op het scherm?
Het doet mij allemaal erg 2000 aan en aan de eerste edities van MOH voor de pc..![]()
Graphics zijn niet alles. Gameplay vergeleken met BF2 of BFBC, je ziet iedereen echt voorzichtig lopen/leanen en cover nemen waar het beste kan. Er is geen enkele idioot die rambo gaat na doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:57 schreef rubje het volgende:
hmm..hoe staat het met de gameplay en het algemeen uiterlijk van het spel op het scherm?
Het doet mij allemaal erg 2000 aan en aan de eerste edities van MOH voor de pc..![]()
Oh jij hebt het eigenlijk al gezegd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
de gameplay is niet geschikt voor de meesten omdat het realistische is.
voor mij een dikke pluspunt voor een andere dus een dikke minpunt omdat de actie hierdoor wat trager kan zijn en je niet als een rambo rond kunt rennen.
grafische misschien niet de meest interessante maar de details zijn weer top. dit weer voor de realisme.
bijvoorbeeld: sniper kun je je scope gebruiken of bij close range onder je scope doorkijken door je iron sight. dat soort kleine details.
paar filmpjes waar wat shit in uitgelegd word
en nog wat gameplay
Wat staat er op je computer? Merknaam? Bijvoorbeeld - Acer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Gewas het volgende:
Oke, dit kunnen jullie dom vinden, maar ik heb geen idee wat de specs van mijn computer zijn en of mijn pc dit gaat trekken.
Enige wat ik weet is dat ik mijn pc in 2005 gekocht heb. In ieder geval kon ik toen Battlefield 2 op de hoogste instellingen spelen. Is er een kans dat mijn pc dit gaat trekken? Maakt mij niet eens uit of het op de laagste settings is.
(Ik heb niet zoveel verstand van pc's.)
Ga naar Configuratiescherm en dan naar Systeem.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Gewas het volgende:
Oke, dit kunnen jullie dom vinden, maar ik heb geen idee wat de specs van mijn computer zijn en of mijn pc dit gaat trekken.
Enige wat ik weet is dat ik mijn pc in 2005 gekocht heb. In ieder geval kon ik toen Battlefield 2 op de hoogste instellingen spelen. Is er een kans dat mijn pc dit gaat trekken? Maakt mij niet eens uit of het op de laagste settings is.
(Ik heb niet zoveel verstand van pc's.)
Precies.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Graphics zijn niet alles. Gameplay vergeleken met BF2 of BFBC, je ziet iedereen echt voorzichtig lopen/leanen en cover nemen waar het beste kan. Er is geen enkele idioot die rambo gaat na doen.
Een Machine Gunner zal echt niet zonder kameraad op pad gaan om zijn rug te beschermen omdat hij anders zijn leven in no time verspeeld.
Erg lastig uit te leggen maar er wordt meer "mature" gespeeld..
Oef! Dat gaat niet lukken ben ik bang. Low wellicht met hokken en stoten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:17 schreef Gewas het volgende:
Ik heb het gevonden.
ATI Radeon X300/X550/X1050 Series
256.0 MB
En op een andere pagina zie ik dit:
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00Ghz (2 CPUs)
Geheugen: 2048MB RAM
Kunnen jullie hier wat mee?
Dat dacht ik al. Ik heb besloten dan maar een nieuwe computer te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oef! Dat gaat niet lukken ben ik bang. Low wellicht met hokken en stoten.
Ik zou voor een nieuwe computer gaan. ¤800 is een mooi budget als je niet veel te besteden hebt.
Ik zit meestal in The Wildbunch EU server.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:56 schreef Solique het volgende:
Pre-ordered vanaf dag 1, kan niet wachten.
Maar weer eens wat vaker Ostfront gaan spelen.
Ik ga mijn neef bellen die veel verstand van computers heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Top!
Een zelfbouw of een uit de winkel?
Daar zat ik ook altijd in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zit meestal in The Wildbunch EU server.
Als ik tijd heb en online ben zal ik er eens kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zit meestal in The Wildbunch EU server.
Vanavond gaat zuipen worden, morgen zuipen. Denk zondagavond dat ik dan weer genoeg bij mijn positieven ben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga vanavond pas wanneer de meeste servers wat voller zitten.
De woede is begrijpelijk en een goed teken, laat toch wel zien hoe gewild het product is. Ik heb liever dat ze een bugvrij en goed product op de markt brengen i.p.v. een snelle release om BF3 voor te blijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:54 schreef Gewas het volgende:
Jullie weten dat de release datum twee weken is uitgesteld naar 13 september?
Ik las net op hun forum dat sommige mensen er best boos over zijn.
Mwa, weet niet of dat nog komt. Misschien wordt het nog polished.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Animaties en shaders hebben nog wel wat werk nodig als ik het zo bekijk... en wat een zenuwenspeler...
mwoah true, maar moeilijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje vlak en onaf ogen. Nu weet ik dat het een veredelde mod is, maar iets meer afwerking zou dit veel meer potentie geven.
daarin ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Realisme en gameplay: prima, maar als de game vol zit met slecht afgewerkte animaties en textures die niet goed reageren op de omgeving dan doe je IMO iets niet goed. En het zijn geen grote veranderingen, maar wel details waaraan best gesleuteld mag worden.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Sieg heil? Dat is de richting waarmee de duitsers aangaven waar de granaat heen ging.
Maar ja, de animaties worden hopelijk wel beter. Maar het deert mij eerlijk gezegd niet zo heelveel.
Dan nog oogt het als een stok ipv als een arm. En das best een issue waar ik me aan kan ergeren op den duur. Nogmaals, ik verwacht een mod+, niet een nat doorslagje van een bestaande mod in een nieuwe engine. En dan gaat er gewoon meer tijd zitten in afwerking (maar laat dat gewoon het meest flexibele stuk zijn, dus ik denk dat ze gewoon stukken hebben afgeknipt om toch op tijd met materiaal te komen.)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Sieg heil? Dat is de richting waarmee de duitsers aangaven waar de granaat heen ging.
Vanaf dit weekend als ik de devs moet gelovenquote:
Dan ben ik nog op vakantie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanaf dit weekend als ik de devs moet geloven
haha, briljantquote:
Wat houd dat precies in dan? Kan je dan al het volledige spel spelen?quote:
Klinkt als de BFBC2 hardcore mode.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is een stuk realistischer dan BF:BC2 en en COD series. 1 of 2 schoten kunnen al fataal zijn.
Nee, zie het als een soort demo alleen dan om nog dingen te kunnen tweaken en aanpassen voor de release.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:24 schreef Gewas het volgende:
Wat houd dat precies in dan? Kan je dan al het volledige spel spelen?
Toch speelt dit heel anders vind ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klinkt als de BFBC2 hardcore mode.
Ben het eerder eens met CantFazeMe, het speelt toch echt anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Toch speelt dit heel anders vind ik.
Dank voor de uitleg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, zie het als een soort demo alleen dan om nog dingen te kunnen tweaken en aanpassen voor de release.
Ik denk (en verwacht) dat het verschil zal zijn dat in RO 2 het realisme nog een stuk verder doorgetrokken zal worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat?! De animaties in red orchestra vind ik juist veel beter dan veel andere.. zeker als je naar cod1,2,3 of 5 kijkt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Die first person animaties zijn niet echt consistent te noemen, das echt zo ontzettend zonde...
Ziet er verder fantastisch uit overigens.
quote:
Ik heb het over consistentie. Tank, wapens herladen en gebruiken: geweldig, echt, top. Rennen en een granaat werpen: hoekig, weinig menselijk. Met een beetje liefde wordt dat alleen veel beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef invine het volgende:
[..]
Wat?! De animaties in red orchestra vind ik juist veel beter dan veel andere.. zeker als je naar cod1,2,3 of 5 kijkt...
Dan zit je wel erg te miepen op details, als het hetzelfde is als osfront dan ben ik al groot fanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het over consistentie. Tank, wapens herladen en gebruiken: geweldig, echt, top. Rennen en een granaat werpen: hoekig, weinig menselijk. Met een beetje liefde wordt dat alleen veel beter.
Draait een game als deze niet net om details? Gooi bij die ren-animatie een headbob toe en het is alweer een stuk beter. (overigens, met hakkende handen rennen als je een vuurwapen vast hebt?)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef invine het volgende:
[..]
Dan zit je wel erg te miepen op details, als het hetzelfde is als osfront dan ben ik al groot fan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ziet er verder fantastisch uit overigens.
Kom je hier lurken zoals ik dat in dat andere topic deedquote:
Nee kutje, ik wil deze titel gewoon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kom je hier lurken zoals ik dat in dat andere topic deed?
Dat is positief nieuwsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee kutje, ik wil deze titel gewoon.
Hugo Boss?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind de duitse uniformen op de 1 of andere manier veel mooier gemaakt dan de sovjets.
Viel mij ook op. Vergeleken met Ostfront zijn de uniformen (vooral van de Duitsers) er echt een stuk op vooruit gegaan van wat ik zie in de video's.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind de duitse uniformen op de 1 of andere manier veel mooier gemaakt dan de sovjets.
Maar ik heb er al zin in
Als ik het goed heb komt hij 13 september uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer komt ie nu uit? Ja ik ben lui
Ik ga hem echter wel kopen.
Hier zal je vast wel niet allemaal mensen op radar stipjes zien en veel cheaters hebben, voor de verandering?
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:49 schreef Gewas het volgende:
Als ik het goed heb komt hij 13 september uit.![]()
Een radar zal er vast niet inzitten, spel is volledig op realisme gebaseerd.
Dat wist ik dan weer niet. Misschien wel slim van ze om zo een groter publiek te bereiken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Correctie: je hebt ook een "relaxed gamemode" daar zit wel een radar in en andere minimale toevoegingen. Verder is uit een poll gebleken dat de meeste mensen toch full realism gaan spelen.
Headbob is er al aan toegevoegd hoor. En Duitse soldaten werden getraind op een andere manier te rennen met hun wapen dan Russische soldaten. Wehrmacht soldaten hielden hun wapen de richting in waar ze heen renden met 1 hand en met de andere hand ''hakten'' ze, zoals jij het noemt. Russische soldaten renden gewoon met beide handen op het wapen overigensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Draait een game als deze niet net om details? Gooi bij die ren-animatie een headbob toe en het is alweer een stuk beter. (overigens, met hakkende handen rennen als je een vuurwapen vast hebt?)
Ik ben niet weg van die russische keys oid en ik vind dat de devs wel de ¤40 hebben verdiend en ook omdat ze geen full price deden..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:05 schreef Dynd het volgende:
Hier een vrij goede gameplay video/commentary van Gamescom.
Op de officiele forums hebben de devs verteld dat de Beta (die je dus kan spelen als je de Limited Edition hebt) live gaat op de 30e van deze maand.
En ik wil niet enorm spammen, maar heb een zeer mooi dealtje gevonden.
Op deze site (via die link) de game voor 23 euro + 5 euro aan vrij te besteden krediet. Is gewoon te activeren op Steam.http://www.greenmangaming.com/?gmgr=tikapiyo
Deze code gebruiken bij check-out voor korting. 20PEC-FACEB-SAVER
Datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ben niet weg van die russische keys oid en ik vind dat de devs wel de ¤40 hebben verdiend en ook omdat ze geen full price deden..
Zijn aparte kanalen he. Je hebt VOIP in voertuigen, team, squad en optioneel iedereen (dus ook vijanden).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef wuuht het volgende:
mij lijkt het ook echt een leuk spel maar als je geen mensen hebt om mee te voicechatten is het veel minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |