Kan ik me voorstellen. Het is een stuk realistischer dan BF:BC2 en en COD series. 1 of 2 schoten kunnen al fataal zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Deel 1 was wel leuk maar kon mij niet superlang boeien.
Nee. Maar ik wil je overtuigen om hem aan te schaffenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu doe je net alsof ik alleen maar BFBC2 oid speel
Als ik die graphics zie weet ik al dat mijn pc dat niet gaat trekkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil je overtuigen om hem aan te schaffen.
de gameplay is niet geschikt voor de meesten omdat het realistische is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:57 schreef rubje het volgende:
hmm..hoe staat het met de gameplay en het algemeen uiterlijk van het spel op het scherm?
Het doet mij allemaal erg 2000 aan en aan de eerste edities van MOH voor de pc..![]()
Graphics zijn niet alles. Gameplay vergeleken met BF2 of BFBC, je ziet iedereen echt voorzichtig lopen/leanen en cover nemen waar het beste kan. Er is geen enkele idioot die rambo gaat na doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:57 schreef rubje het volgende:
hmm..hoe staat het met de gameplay en het algemeen uiterlijk van het spel op het scherm?
Het doet mij allemaal erg 2000 aan en aan de eerste edities van MOH voor de pc..![]()
Oh jij hebt het eigenlijk al gezegd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
de gameplay is niet geschikt voor de meesten omdat het realistische is.
voor mij een dikke pluspunt voor een andere dus een dikke minpunt omdat de actie hierdoor wat trager kan zijn en je niet als een rambo rond kunt rennen.
grafische misschien niet de meest interessante maar de details zijn weer top. dit weer voor de realisme.
bijvoorbeeld: sniper kun je je scope gebruiken of bij close range onder je scope doorkijken door je iron sight. dat soort kleine details.
paar filmpjes waar wat shit in uitgelegd word
en nog wat gameplay
Wat staat er op je computer? Merknaam? Bijvoorbeeld - Acer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Gewas het volgende:
Oke, dit kunnen jullie dom vinden, maar ik heb geen idee wat de specs van mijn computer zijn en of mijn pc dit gaat trekken.
Enige wat ik weet is dat ik mijn pc in 2005 gekocht heb. In ieder geval kon ik toen Battlefield 2 op de hoogste instellingen spelen. Is er een kans dat mijn pc dit gaat trekken? Maakt mij niet eens uit of het op de laagste settings is.
(Ik heb niet zoveel verstand van pc's.)
Ga naar Configuratiescherm en dan naar Systeem.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Gewas het volgende:
Oke, dit kunnen jullie dom vinden, maar ik heb geen idee wat de specs van mijn computer zijn en of mijn pc dit gaat trekken.
Enige wat ik weet is dat ik mijn pc in 2005 gekocht heb. In ieder geval kon ik toen Battlefield 2 op de hoogste instellingen spelen. Is er een kans dat mijn pc dit gaat trekken? Maakt mij niet eens uit of het op de laagste settings is.
(Ik heb niet zoveel verstand van pc's.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |