Morgen:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Xennia het volgende:
O: kwark
T: stukje gerookte kip
L: restje vegetarische lasagne van gisteren
T: gerookte kip
T: misschien nog een banaan
S: 6 km 7 km hardlopen
D: pannekoeken denk ik durum doner
T: kroepoek
S: buikspieroefeningen en half uur wandelen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het in ieder geval stoer Phaidra!
En nu wil ik óók weer op vakantie. Maandag is m'n manager er weer en dan kan ik eindelijk vragen of ik naar Australië mag... ga ik eens even bespreken wanneer ik naar Australie kan!
Smoesjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb ik nog wat gemist het afgelopen topic? Ik was nogal druk aan het werk!
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:06 schreef tjikieeee het volgende:
Typisch gevalletje van ondergesneeuwde vraag.
Keuzes keuzes keuzes. ....quote:
Zou je 'm nog een keer willen stellen? Ik kom net binnenvallen en het is te veel (3 topics) om allemaal terug te lezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:06 schreef tjikieeee het volgende:
Vertel! Welkom!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:06 schreef tjikieeee het volgende:
Ik vind het stoer dat je gewoon in je eentje gaat!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Tnx voor jullie adviezen! Ik heb geboekt voor 2-6 sept. Mijn lief zegt dat we gewoon samen nog eens teruggaan als het wél ubersupertof blijkt te zijn
.
Hoe tof, ik ga al bijna op vakantie! Zomaar tussendoor! En nog onder de ¤ 250 euro voor reis & verblijf!
Ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind het stoer dat je gewoon in je eentje gaat!!
Gewoon teruglopen naar de rivier en herorienteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben benieuwd waar ik uitkom met mijn non-existent richtingsgevoel
.
Komt vast goed! Het is leuk om te ontdekken dat je het in je eentje gewoon leuk hebt en je weg vindt! Goed voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben benieuwd waar ik uitkom met mijn non-existent richtingsgevoel
.
Niet gezegd ook geloof ik! Mijn lief heeft geen vakantiedagen meer na Peru, ik nog 3,5 weekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Phaidra!
Ik heb eveneens gemist waarom je in je eentje gaat. Sorry![]()
.
Lig als een echt oud wief met warmtekussen op mn buik in bed, klaar voor midsommer.
Oh ja, da's wel ideaal in Budapestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon teruglopen naar de rivier en herorienteren.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
Dat bespaart 'm een personal trainer!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
Mwehe!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
Ken het gevoel. Structuur kan prettig zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind een vrije dag vermoeiender dan een werkdag. Ga zo al pitten, terwijl ik tot 9 uur in bed lag vanochtend.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Nallie het volgende:
Oh nog even update! Nog geen buikpijn/opgeblazen gevoel van de pannekoeken!!
Definieer gezond. Hangt er van af wat je van de rozijnen verwacht. Er zit in ieder geval veel suiker in.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Nallie het volgende:
En nog een vraag. Zijn rozijnen nou gezond of niet?
Oh das balen.. maar dan kan je er twee van 3 doen en dan straks twee van 4?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. ik ga naar bed. De kalorien van vandaag moeten er morgen worden afgelopen. Ik had trouwens nog eenmomentje vandaag. Het rondje dat ik 's morgens loop is geen 4 km maar iets van 3 ofzo en het rondje van 6 km is iets van 4
Nee, geen tijd voor. En ik loop dus ook langzamer dan ik dacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh das balen.. maar dan kan je er twee van 3 doen en dan straks twee van 4?
Ja doe meestal fruit en nootjes, maar wil wel eens wat andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor. En ik loop dus ook langzamer dan ik dacht.
Als je een gezond tussendoortje wil, zou ik voor vers fruit, stukje kip, nootjes oid kiezen.
dit is niet flauw bedoeld, maar wat zou er nog gezond zijn aan de rozijnen? Want het is zoals jij ook al zegt veel suiker? Zitten er eigenlijk nog vitaminen ofzo in?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Definieer gezond. Hangt er van af wat je van de rozijnen verwacht. Er zit in ieder geval veel suiker in.
ah, daar is mijn antwoord alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Zit suiker in rozijnen natuurlijk maar ook antioxidanten en kalium.
ah eindelijk echt een excuus om af en toe rozijnen te eten (ik vind ze ook echt heerlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja doe meestal fruit en nootjes, maar wil wel eens wat andersen vind ze lekker tussendoor, gewoon een paar.
Ah gevonden: http://www.watisgezond.net/rozijnen-gezond/
http://www.medicalfacts.nl/2008/05/16/rozijnen-zijn-gezond/
OPquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Nallie het volgende:
Pff ik ben een beetje teveel op alles aan t letten... ook gewoon eten wat ik lekker vind natuurlijk! Dat eetmeter wordt iets te belangrijk!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef progje het volgende:
[..]
ah eindelijk echt een excuus om af en toe rozijnen te eten (ik vind ze ook echt heerlijk)
Ik ben met m'n hoofd totaal niet met afvallen/gezond leven bezig eigenlijk, andere dingen. Het enige wat ik hier doe is slowchatten eigenlijk? Dat is niet logisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat wij niet zonder jou kunnen.
En eet een hapje.
Morgen weer een dag. En als je 8 uur slaap pakt, verbrand je in je slaap 480 kcal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. ik ga naar bed. De kalorien van vandaag moeten er morgen worden afgelopen.
Als je logisch wil leven kan je ook wel vast in je kist gaan liggen. Tot die tijd babbel je maar gewoon mee. Ik ben aan je gehecht en we hebben hier een chronisch mannentekort, dus we hebben je nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ben met m'n hoofd totaal niet met afvallen/gezond leven bezig eigenlijk, andere dingen. Het enige wat ik hier doe is slowchatten eigenlijk? Dat is niet logisch.
Ik heb nog nasi goreng gegeten.
Eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je logisch wil leven kan je ook wel vast in je kist gaan liggen. Tot die tijd babbel je maar gewoon mee. Ik ben aan je gehecht en we hebben hier een chronisch mannentekort, dus we hebben je nodig.
Maar wel gezellig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dat is niet logisch.
^^quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je logisch wil leven kan je ook wel vast in je kist gaan liggen. Tot die tijd babbel je maar gewoon mee. Ik ben aan je gehecht en we hebben hier een chronisch mannentekort, dus we hebben je nodig.
Was de nasi lekker?
Komt door de carbs. Als je wat meer eiwitten eet, bv kip, rosbief, ei, tonijn dan zit je een stuk voller.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef Sjaapje het volgende:
Lijstje
O: 200 gr magere kwark met 1 brinta en een pompelmoes
T: worteltjes
L: klein broodje met kruidenkaas, bak groentjes, groentensoep
T: appel
T: yogurtje en 2 koekjes
D: 2 zachte sandwiches met boter, beetje kipfilet
T: nog eens 2 sandwiches met boter, 2 pralines
En nu is mijn wacht over... Ik heb echt blijvende zin als ik geen warm eten eet...
Ik doe het toch ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ben met m'n hoofd totaal niet met afvallen/gezond leven bezig eigenlijk, andere dingen. Het enige wat ik hier doe is slowchatten eigenlijk? Dat is niet logisch.
Ik heb nog nasi goreng gegeten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef Amsel het volgende:
Ik mag van de huisarts de Diane35 nog 100 jaar blijven slikken en ik heb het nummer van de meest nuchtere psycholoog van de stad op zak.
Ja om 9 uur meteen. Anders durf ik niet meer. Huisarts snapte het meteen, maar dat kwam misschien doordat ik al zat te janken voordat ik 1 woord had gezegd. En ook dat ik niet wil spitten maar oplossingen wil. *opgelucht*quote:
Goedzo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja om 9 uur meteen. Anders durf ik niet meer. Huisarts snapte het meteen, maar dat kwam misschien doordat ik al zat te janken voordat ik 1 woord had gezegd. En ook dat ik niet wil spitten maar oplossingen wil. *opgelucht*
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef Amsel het volgende:
Ik mag van de huisarts de Diane35 nog honderd jaar blijven slikken en ik heb het nummer van de meest nuchtere psycholoog van de stad op zak.
Wat goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja om 9 uur meteen. Anders durf ik niet meer. Huisarts snapte het meteen, maar dat kwam misschien doordat ik al zat te janken voordat ik 1 woord had gezegd. En ook dat ik niet wil spitten maar oplossingen wil. *opgelucht*
goed zo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Intuïtie? Hij zag eruit alsof hij net uit bed kwam en hij ging naar zn werkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe weet je dat het zijn ontbijt is?
Een huisarts is daar wel aan gewendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Goezo Amsel, hopen dat er snel wat uit komt!
En die HA van je klinkt ook wel als een toffe meneer.
Ik kan dus echt niet tegen huilende vrouwen he, raak ik in paniek van
Kan je geen afspraak maken aan de telefoon en wel op de website dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef Amsel het volgende:
En dan bel je en dan verwijzen ze je door naar de website. Ik wilde een nuchtere psych, geen botte telefonisteSnappen ze dan niet dat de drempel daardoor hoger wordt?
Je kan ook zoeken naar een vrijgevestigde, die gaan een stuk persoonlijker te werk omdat ze niet in een organisatie zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef Amsel het volgende:
En dan bel je en dan verwijzen ze je door naar de website. Ik wilde een nuchtere psych, geen botte telefonisteSnappen ze dan niet dat de drempel daardoor hoger wordt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:21 schreef Amsel het volgende:
Ja fuck it, dat formulier dat ik moet invullen is zoooo lang, laat maar zitten, daar heb ik geen zin in
Dat is nog een drempel, maar dat kan je wel, want de eerste (huisarts) heb je ook al genomen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:21 schreef Amsel het volgende:
Ja fuck it, dat formulier dat ik moet invullen is zoooo lang, laat maar zitten, daar heb ik geen zin in
Lieve schat, je bent hartstikke dapper bezig en het is doodeng, maar het zal heus reuze meevallen. Dat formulier zul je gewoon even moeten invullen. Pak een pen & een kop thee, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:21 schreef Amsel het volgende:
Lol, die hoor ik niet meer... Buiten op vakantie want dan hoort het daar nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een huisarts is daar wel aan gewend
Krijsende babies, dat moet ik nog leren, heb zo'n hekel aan die herrie
Wat voor formulier is het dan? Natuurlijk kun je het wel invullen, en het formulier heeft verrder niks te maken met 'hoe ver je heen bent" .. Kom op ff door die angst en tegenzin heen bijten, dan krijg je er straks als het goed is heel veel voor terugquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:23 schreef Amsel het volgende:
Godsamme (pardon my french), als ik zo'n formulier al niet eens kan invullen ben ik wel heel ver heen. Sorry, ik kaap het hele topic. Lijstje anyone?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:25 schreef _Calimero_ het volgende:
En anders wil ik in mijn werkpauze wel voor je bellen.
^^quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:26 schreef sigme het volgende:
Amsel, wie kan je hiermee even echt helpen?
Je moet even door de zure appel heen, echtwaar. Maar het hoeft niet alleen.
Is niets gebeurt of zo, kan er voor een of andere domme reden gewoon niet tegen.quote:
Hoe bedoel je 'ook'?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:43 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Siral, heb je ook bootcamp gedaan? Vond je het wat?
Heerlijk geslapenmaar wat een wind op de fiets zeg!
Soms is dat al genoeg he. Je hoeft niet iemand anders zijn problemen over te pakken er zijn is soms gewoon genoegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is niets gebeurt of zo, kan er voor een of andere domme reden gewoon niet tegen.
Ik wil graag dingen kunnen oplossen en dat wil niet met gehuil en gesnotter, dus verder dan thee zetten, koekje pakken en evt. een knuffel of zo geven kom ik niet
Lief, Cali!
Ahja dat ken ik. Maar dat vind ik eigenlijk heel normaal hoor, dat je daar niet tegen kanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is niets gebeurt of zo, kan er voor een of andere domme reden gewoon niet tegen.
Ik wil graag dingen kunnen oplossen en dat wil niet met gehuil en gesnotter, dus verder dan thee zetten, koekje pakken en evt. een knuffel of zo geven kom ik niet
Man eigen? Mijn kerel heeft dat ook, maar niet alles valt altijd op te lossen en soms is thee en een koekje en een knuffel het allerbeste wat je kunt doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lief, Cali!
Dat is meestal genoeg hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lief, Cali!
Hej even doorzetten. Zo'n formulier is irritant, maar ze horen erbij aan t begin van een behandeling. Ook al wil je niet graven, je moet toch een beetje context aanleveren, want de psych moet toch een beeld van je hebben. Als de praktijk je niet aanstaat zoek je gewoon op www.nip.nl naar een site van een psych die je wel aanspreekt (al zul je overal wel iets moeten invullen)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:21 schreef Amsel het volgende:
Tof, en vond jij het wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:34 schreef Perruche het volgende:
@ siral; oik heb ook bootcamp gedaan. Wel gaaf dat dat vanuit de sportshcule gedaan wordt!
*poef*quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:34 schreef Amsel het volgende:
Het lukt me wel hoor. Maar vind het gewoon zo stom dat ze mensen zo afschrikken. En dan val ik nog best mee, wat nou als iemand écht bang is om te gaan? Formulier is bijna ingevuld. Alleen nog "Samenvatting van uw probleem". Da's ook nog een lastige.
Het is een digitaal formulier met verplichte veldenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:35 schreef kwakz0r het volgende:
Voordeel van formulier op papier is dat je vragen kan overslaan, en dan sien ze vanzelf wel dat daar iets mee is, als t je niet luktkomt goed.
"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is meestal genoeg hoorik ga niet voor alle vrouwen spreken, maar ik huil niet oplossingsgericht ("help me") maar omdat ik wil ventileren.
Sterkte Amsel, je kan het!
Ja, en zie mijn aangepaste spoilerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:37 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het is een digitaal formulier met verplichte veldenEn het is wel logisch ook, maar ik paniekte omdat ik de naam van m'n huisarts niet wist en dat een verplicht veld is
Ik paniek gewoon om er onderuit te komen, merken jullie het?
Mijn rationele vriendje komt bij gehuil en gesnotter aan met oplossingen. Terwijl thee, koekjes en knuffels op dat moment veel meer gewenst zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lief, Cali!
^^quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn rationele vriendje komt bij gehuil en gesnotter aan met oplossingen. Terwijl thee, koekjes en knuffels op dat moment veel meer gewenst zijn
Dat! Voor beide!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is meestal genoeg hoorik ga niet voor alle vrouwen spreken, maar ik huil niet oplossingsgericht ("help me") maar omdat ik wil ventileren.
Sterkte Amsel, je kan het!
dat deed die van mij ook altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn rationele vriendje komt bij gehuil en gesnotter aan met oplossingen. Terwijl thee, koekjes en knuffels op dat moment veel meer gewenst zijn
het is zeker vakantie, Kwak?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hej even doorzetten. Zo'n formulier is irritant, maar ze horen erbij aan t begin van een behandeling. Ook al wil je niet graven, je moet toch een beetje context aanleveren, want de psych moet toch een beeld van je hebben. Als de praktijk je niet aanstaat zoek je gewoon op www.nip.nl naar een site van een psych die je wel aanspreekt (al zul je overal wel iets moeten invullen)
Voordeel van formulier op papier is dat je vragen kan overslaan, en dan sien ze vanzelf wel dat daar iets mee is, als t je niet luktkomt goed.
Dat heb ik ook. Ik kan niet eens tegen m'n eigen emoties.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
Ik ben een meisje maar als ik iemand zie huilen/verdrietig zijn geef ik ook praktische oplossingenkan niet zo goed tegen andermans emoties
^^quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
Siral, ja ik vond het wel leuk maar heel zwaar! Maandag weer, oeioei.
Ik ben een meisje maar als ik iemand zie huilen/verdrietig zijn geef ik ook praktische oplossingenkan niet zo goed tegen andermans emoties
Goed gedaan! Je hebt de eerste stap gezetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik kan niet eens tegen m'n eigen emoties.
Formulier in verstuurd. Nu tranen drogen en richting werk en weer normaal doen.
nog anderhalve weekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het is zeker vakantie, Kwak?
Goed dat je het doet, Amsel!
zo, ik stap zo in de auto richting NL!
goed zo Amsel! Je hebt 2 grote stappen gezet deze weekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik kan niet eens tegen m'n eigen emoties.
Formulier in verstuurd. Nu tranen drogen en richting werk en weer normaal doen.
t is geen zwelgen, ik stop vanzelf met erover praten als iemand me stil knuffelt en een kusje geeft/kopje thee geeft (afhankelijk van de persoon). als ik gekalmeerd ben kunnen we gaan oplossen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Die hele emotalk kan ik ook niet handelen, ik ben meer van de wat gaan we aan doen om het op te lossen ipv zwelgen in zelfmedelijden persoon.
Dus na 2 keer heb ik het wel gehoord en wil ik weten wat we gaan doen
Ik merk dat ik door de bootcamp toch weer andere spieren voel de volgende dag dan dat als ik normaal train of XCO doe, dus ik denk dat het echt goed is voor de afwisseling. En zo blijft het ook leuk natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
Siral, ja ik vond het wel leuk maar heel zwaar! Maandag weer, oeioei.
Haal eens een centimeter Mo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Goede stap Amsel!
Goedemorgen!
I feel faben de spiegel vond dat ook! Het gaat echt zó de goede kant op. Ben er nog láng niet, máár alle kleine beetjes helpen. Vandaag weer push ups en sit ups en spinnen. Vandaag ga ik mezelf even schoppen om dat essay af te maken zodat dat ook van de baan is, en natuurlijk wachten tot de M&S belt dat ze een baan voor me hebben
Wacht, ik heb iets gemist. Ben je geslaagd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maak er een fijne dag van amsel!
Mn roze pasje is in mn portemonnee
Klinkt goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Goede stap Amsel!
Goedemorgen!
I feel faben de spiegel vond dat ook! Het gaat echt zó de goede kant op. Ben er nog láng niet, máár alle kleine beetjes helpen. Vandaag weer push ups en sit ups en spinnen. Vandaag ga ik mezelf even schoppen om dat essay af te maken zodat dat ook van de baan is, en natuurlijk wachten tot de M&S belt dat ze een baan voor me hebben
Zaterdag kijken. Hebben een proefritroute gemaaktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Mo, reet, veer.![]()
Nee, hastukke top dat je resultaat ziet
Puff, die auto nog gekocht offuh?
whehe, er is niet echt 'de baan', maar ik ben zeg maar 'al aagenomen', want m'n gesprek was awesome, ze hadden alleen nog geen geschikte functie voor me met het juiste aantal uren, dus zit nu daarop te wachten, en ik vind dat ze vandaag gaan bellen. Maargoed, ik vind ook dat er geen carbs in pasta zouden moeten zitten...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef Muis006 het volgende:
Mo ik hoop dat je de baan krijgt! Krijg je personeelskorting? Pork pies
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, muis! Vorige week woensdag
[..]
Zaterdag kijken. Hebben een proefritroute gemaakt
1 starlet
2 golf
3 clio
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
Je ziet er ook fab uit op je laatste foto's Moblo!
Kheb vanochtend gelijk de vervangende ha weer gebeld, vertrouw het niet om zo het weekend in te gaan. Ze komt langs vandaag, maar kan wel vanavond worden omdat ze het erg druk heeft nu met 2 praktijken in de vakantie.
Assistente kon door de telefoon wel horen hoeveel pijn ik heb zei ze en toen moest ik huilen, boh, kan me vrij groot houden tot iemand anders me erop wijst ofzo..
Golfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, muis! Vorige week woensdag
[..]
Zaterdag kijken. Hebben een proefritroute gemaakt
1 starlet
2 golf
3 clio
ieder mens is anders, geloof mij maar als ik zeg dat er ook mensen zijn die alleen maar blijven zwelgen....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is geen zwelgen, ik stop vanzelf met erover praten als iemand me stil knuffelt en een kusje geeft/kopje thee geeft (afhankelijk van de persoon). als ik gekalmeerd ben kunnen we gaan oplossen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maak er een fijne dag van amsel!
Mn roze pasje is in mn portemonnee
Mjah die zijn er, mensen die hun problemen liever niet opgelost zien omdat ze dan geen slachtofferrol meer aan kunnen nemen, zoiets.. (Even ongenuanceerd neergezet danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ieder mens is anders, geloof mij maar als ik zeg dat er ook mensen zijn die alleen maar blijven zwelgen....
Nopequote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
Mo, heb je je rolschaats nou verkocht?
Ik had hem ook gezien, echt zo tof!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.wimp.com/beinspired/![]()
postte Isa in het dieettopic, en ik heb nu echt een brok in m'n keel
^ Ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
En wat een ellende weer zeggodsamme, als ik wat gezondheid in een potje kon doen zou ik 't opsturen
Ja WTF!!! Dat zag er echt ranzig uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dit
Die gast was nog dikker dan ik ooitEn LOL @ bloody nipples
Chillyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh wat een held in dat filmpje!Ik werd er ook wat waterig van
Best een lekker ding ook die kerel
![]()
En LoL@Mo! Zelfs ik zou bijna gaan rennen, tot ik me herinnerde dat ik er een best een hekel aan heb en ren als een pinguin
Boh! Ik dacht ook: hoeveel te dikke mannen die nu niet aantrekkelijk zijn, zijn eigenlijk prinsen verstopt in kikkersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh wat een held in dat filmpje!Ik werd er ook wat waterig van
Best een lekker ding ook die kerel
![]()
En LoL@Mo! Zelfs ik zou bijna gaan rennen, tot ik me herinnerde dat ik er een best een hekel aan heb en ren als een pinguin
quote:De wedstrijden binnen het ironmancircuit gaan altijd over de volgende klassieke afstanden:
Zwemmen over 3,86 km
Wielrennen over 180,2 km
Hardlopen over de marathonafstand (42,195 km)
Holy!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik was al onder de indruk en toen zei hij ook nog Ironman te zijn, nou, dan ga ik wel even![]()
edit: Je mag je Ironman noemen als je dit op 1 dag hebt gedaan
[..]
Precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spinnen in de tuin? Hoe doe je dat?
In je Catwoman kostuum.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Awww!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn zit naast me League of Legends te spelen
Ik wil ook, maar durf niet zo goed. Een tijdje terug deed ik in Heroes of Newerth (vergelijkbaar met LoL) een keer iets stoms; toen werd ik uitgescholden en moest ik huilen![]()
Benidorm Bastards style?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
gesolliciteerd bij een co operative travel voor 15 uur in de week als reisverkoper
je weet maar nooit
Nou, normaal doe ik ook gewoon zoiets en trek ik me er niks van aan. Maar toen was ik ook nog écht een noob en heel erg mn best aan het doen. En daarom moest ik huilenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww!Ik heb er ook altijd een hekel aan als mensen in Battle Grounds gaan flippen ("OMG U NOOBS", etc. en allemaal in caps lock he!
), dus dan doe ik meestal "<3" of zeg ik dat ze niet moeten vergeten te ademen
Oh da's misschien nog best wel leuk!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
gesolliciteerd bij een co operative travel voor 15 uur in de week als reisverkoper
je weet maar nooit
yeah, alleen jammer dat ze selecteren op CV en niet aan brieven doen, nou ja, we wachten afquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh da's misschien nog best wel leuk!Allemaal blije mensen die op vakantie gaan
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sexy.quote:
Meld. Alleen ik ben er niet blij mee. Maar het lukt niet om dat te veranderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Ik kan me dan ook niet zo goed voorstellen dat je geen/weinig vrienden hebt en daar gelukkig mee bent. Ga je dan ook bijvoorbeeld nooit uit / wat drinken / gewoon thuis in de tuin zitten tot 3 uur 's nachts met een fles wijn met vrienden/vriendinnen? Ik doe dat vrijwel ieder weekend, en juist die avonden waarop we met een stel mensen gewoon tot diep in de nacht zitten te praten/lachen (huilen gebeurt ook wel eens) zijn me echt heel dierbaar. Zou ik nooit willen missen.
De AA is er zelf ook nog niet overheenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
lief PPP, ben nog niet 'tevreden', maar wel heel blij dat er vooruitgang zit in mijn experiment
Oh, en daar heb ik goede kennissen voor, voor dat soort avondjes, maar dat noem ik geen vrienden-vrienden, zeg maar.. en hoef zoiets al helemaal niet elke week te doenzou slecht zijn voor mijn alcoholinname. Deed 't vroeger wel, elke vrijdag en zaterdagavond naar de kroeg met mijn 'vrienden'...
yeah.. we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Rustig maar hoor, komt wel weer goed.quote:
Als jij een lowcarbkoekje wilt hebben, dan mag datquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
*snotter* weleenlowcarbkoekjedan?? *snotter*
Is ook wel moelijk als je ouder bent, dan maak je minder snel vrienden omdat je gewoon minder vaak nieuwe mensen tegenkomt ofzo? Toen ik net naar de Randstad verhuisde had ik hier ook eigenlijk niemand, dat vond ik best lastig. Gelukkig in een jaar of vier tijd nu een leuke kring mensen om me heen (ook op afstand trouwens, ik heb geen vrienden in m'n eigen woonplaats bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Meld. Alleen ik ben er niet blij mee. Maar het lukt niet om dat te veranderen.
Even in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een hele lelijke dag vandaag
Dat deed ik. Had eerst nergens last van en toen BLERGHquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Even in de spiegel kijken![]()
![]()
Nieuwe piercing gaan kopen!?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat deed ik. Had eerst nergens last van en toen BLERGH![]()
Lol! Als ik dat iedere keer moet dan als ik een BLERGH-dag heb, dan zit ik over een tijdje helemaal onderquote:
We hebben een spinningfiets die naar buiten gereden kan worden.quote:
Ja maar je was die ene kwijt geraakt toch? Dus heb je nu gewoon twee redenen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol! Als ik dat iedere keer moet dan als ik een BLERGH-dag heb, dan zit ik over een tijdje helemaal onder![]()
Is dat een duur grapje, zo'n fiets?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben een spinningfiets die naar buiten gereden kan worden.
Ja helaas wel (hij is ook van een vriend).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat een duur grapje, zo'n fiets?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kan me ook wel voorstellen dat het lastig kan zijn om nieuwe vrienden te maken. Is er niet iemand met wie je vroeger veel contact had en waarvan je het leuk zou vinden om die persoon weer eens te zien? Dan kun je daar misschien contact mee opnemen. Is misschien een lagere drempel dan voor het eerst met 'nieuwe' mensen af te spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Meld. Alleen ik ben er niet blij mee. Maar het lukt niet om dat te veranderen.
Da's waar... Wat een goed planquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja maar je was die ene kwijt geraakt toch? Dus heb je nu gewoon twee redenen...
You called my mother?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] herkenbaarheid-boks
*scuzi - ik lees bij*voor Amsel en way to go dat je deze stappen neemt. Dapper!
En ook eenvoor MarMar en ik hoop zo dat het snel beter met je gaat.
En bij het spinnen denk ik meteen aanSheldon
okee, I know, dat is weven, maar toch..
[ afbeelding ]
Sheldonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] herkenbaarheid-boks
*scuzi - ik lees bij*voor Amsel en way to go dat je deze stappen neemt. Dapper!
En ook eenvoor MarMar en ik hoop zo dat het snel beter met je gaat.
En bij het spinnen denk ik meteen aanSheldon
okee, I know, dat is weven, maar toch..
[ afbeelding ]
Naast thee en koekjes heb ik ook nog wel eens goede ideeënquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's waar... Wat een goed plan
True thatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Naast thee en koekjes heb ik ook nog wel eens goede ideeën
En als laatste redmiddel kun je Maria's prikbord op FB bekijken, die staat vol met blij!
Daar ben je alleen grotendeels zelf verantwoordelijk voor, dus merendeel zal je al gezien hebben!quote:
Dat klopt. En ik ben op het werk zowat de jongste. En tussen mij en de eerstvolgende collega zit qua leeftijd een gat van 8 jaar. Dus dat is best wel wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is ook wel moelijk als je ouder bent, dan maak je minder snel vrienden omdat je gewoon minder vaak nieuwe mensen tegenkomt ofzo?
Carol Beer werkt er dus al!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, afwijzing van het reisbureauze zijn iig snel
Dat is gewoon een pijnlijke en teleurstellende ervaring, als je mensen anders inschat en ze niet thuis geven als je bij ze aanklopt.. gelukkig heb je nog voldoende mensen over, maar dat neemt niet weg dat het van deze persoon naar is...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:08 schreef shinydiscoball het volgende:
PPP:
De hoeveelheid vrienden is bij mij ook niet zo'n probleem, ik maak snel nieuwe contacten en hang best wel vaak in de kroeg/heb etentjes/ga uit enz. Het duurt gewoon lang voordat ik iemand echt vertrouw en hem een goeie vriend zal noemen. Nou had ik met bepaalde mensen dus het idee dat ik die echt vertrouwde maar het blijkt nu gewoon dus niet veel meer te zijn dan gezelligheid en af en toe je hart uitstorten, maar als er echt iets is...
En dat is prima, maar ik hecht gewoon veel waarde aan echt diepe vriendschappen en die vind je dus niet zo snel. Ik heb het de laatste tijd heel leuk gehad met feestjes enzo maar nu realiseer ik me dat ik op dit moment niet zoveel zin meer heb in oppervlakkigheid en wat meer energie ga steken in mijn diepere vriendschappen. Ook dan zijn er nog 4 of 5 mensen waarbij ik alles kwijt kan dus daar ben ik al heel gelukkig mee. En die feestjes komen dan later wel weer.
SPOILER: huisartsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand wil toch in een kuil zitten?? En nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga de was maar eens redden voor het gaat regenen.
Inzakken van de stoelen met 3 cm is normaal zegt de meubelmaker(oh nee correctie Hoofd Meubelmaker).
Tsja kan best maar ik wil niet in een kuil zitten.
Ze gaan het met de directie besprekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niemand wil toch in een kuil zitten?? En nu?
Duitsers?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niemand wil toch in een kuil zitten?? En nu?
Het gras is F&Fquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, K&W godin
ik wil een topic over mijn tuin openenover 'HELP, hij krijgen we dit fatsoenlijk', en dan vooral betreffende het gras. Zeg jij K&W of F&F (grasjes zijn floraatjes natuurlijk)
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik wil er grof in hakken
Ohquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/hull.html
Dat is wel fijn zeg! Hoe eerder hoe beter, je hoort vaak van die enorme wachtlijsten!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:11 schreef Amsel het volgende:
Ziet er leuk uit Mo! Maar zit al jullie kleding nou in die ene kast?
Ben al teruggebeld door de psych, intake is volgende week al gepland
Wachtlijst voor de intake is heel kort, maar daarna kan het nog wel vijf weken duren voor er ergens een plekje is. Ik zie welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:13 schreef Nallie het volgende:
Dat is wel fijn zeg! Hoe eerder hoe beter, je hoort vaak van die enorme wachtlijsten!
Ben je zenuwachtig? Zie je er tegen op? Of wel fijn juist?
Wat snel! Fijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:11 schreef Amsel het volgende:
Ben al teruggebeld door de psych, intake is volgende week al gepland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja, en hij is niet eens voor de helft gevuld denk ik als je 'm helemaal efficiënt zou vullenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:11 schreef Amsel het volgende:
Ziet er leuk uit Mo! Maar zit al jullie kleding nou in die ene kast?
quote:Ben al teruggebeld door de psych, intake is volgende week al gepland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |