Morgen:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Xennia het volgende:
O: kwark
T: stukje gerookte kip
L: restje vegetarische lasagne van gisteren
T: gerookte kip
T: misschien nog een banaan
S: 6 km 7 km hardlopen
D: pannekoeken denk ik durum doner
T: kroepoek
S: buikspieroefeningen en half uur wandelen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het in ieder geval stoer Phaidra!
En nu wil ik óók weer op vakantie. Maandag is m'n manager er weer en dan kan ik eindelijk vragen of ik naar Australië mag... ga ik eens even bespreken wanneer ik naar Australie kan!
Smoesjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb ik nog wat gemist het afgelopen topic? Ik was nogal druk aan het werk!
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:06 schreef tjikieeee het volgende:
Typisch gevalletje van ondergesneeuwde vraag.
Keuzes keuzes keuzes. ....quote:
Zou je 'm nog een keer willen stellen? Ik kom net binnenvallen en het is te veel (3 topics) om allemaal terug te lezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:06 schreef tjikieeee het volgende:
Vertel! Welkom!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:06 schreef tjikieeee het volgende:
Ik vind het stoer dat je gewoon in je eentje gaat!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Tnx voor jullie adviezen! Ik heb geboekt voor 2-6 sept. Mijn lief zegt dat we gewoon samen nog eens teruggaan als het wél ubersupertof blijkt te zijn
.
Hoe tof, ik ga al bijna op vakantie! Zomaar tussendoor! En nog onder de ¤ 250 euro voor reis & verblijf!
Ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind het stoer dat je gewoon in je eentje gaat!!
Gewoon teruglopen naar de rivier en herorienteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben benieuwd waar ik uitkom met mijn non-existent richtingsgevoel
.
Komt vast goed! Het is leuk om te ontdekken dat je het in je eentje gewoon leuk hebt en je weg vindt! Goed voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben benieuwd waar ik uitkom met mijn non-existent richtingsgevoel
.
Niet gezegd ook geloof ik! Mijn lief heeft geen vakantiedagen meer na Peru, ik nog 3,5 weekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Phaidra!
Ik heb eveneens gemist waarom je in je eentje gaat. Sorry![]()
.
Lig als een echt oud wief met warmtekussen op mn buik in bed, klaar voor midsommer.
Oh ja, da's wel ideaal in Budapestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon teruglopen naar de rivier en herorienteren.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
Dat bespaart 'm een personal trainer!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
Mwehe!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
Ken het gevoel. Structuur kan prettig zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind een vrije dag vermoeiender dan een werkdag. Ga zo al pitten, terwijl ik tot 9 uur in bed lag vanochtend.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Nallie het volgende:
Oh nog even update! Nog geen buikpijn/opgeblazen gevoel van de pannekoeken!!
Definieer gezond. Hangt er van af wat je van de rozijnen verwacht. Er zit in ieder geval veel suiker in.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Nallie het volgende:
En nog een vraag. Zijn rozijnen nou gezond of niet?
Oh das balen.. maar dan kan je er twee van 3 doen en dan straks twee van 4?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. ik ga naar bed. De kalorien van vandaag moeten er morgen worden afgelopen. Ik had trouwens nog eenmomentje vandaag. Het rondje dat ik 's morgens loop is geen 4 km maar iets van 3 ofzo en het rondje van 6 km is iets van 4
Nee, geen tijd voor. En ik loop dus ook langzamer dan ik dacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh das balen.. maar dan kan je er twee van 3 doen en dan straks twee van 4?
Ja doe meestal fruit en nootjes, maar wil wel eens wat andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor. En ik loop dus ook langzamer dan ik dacht.
Als je een gezond tussendoortje wil, zou ik voor vers fruit, stukje kip, nootjes oid kiezen.
dit is niet flauw bedoeld, maar wat zou er nog gezond zijn aan de rozijnen? Want het is zoals jij ook al zegt veel suiker? Zitten er eigenlijk nog vitaminen ofzo in?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Definieer gezond. Hangt er van af wat je van de rozijnen verwacht. Er zit in ieder geval veel suiker in.
ah, daar is mijn antwoord alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Zit suiker in rozijnen natuurlijk maar ook antioxidanten en kalium.
ah eindelijk echt een excuus om af en toe rozijnen te eten (ik vind ze ook echt heerlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja doe meestal fruit en nootjes, maar wil wel eens wat andersen vind ze lekker tussendoor, gewoon een paar.
Ah gevonden: http://www.watisgezond.net/rozijnen-gezond/
http://www.medicalfacts.nl/2008/05/16/rozijnen-zijn-gezond/
OPquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Nallie het volgende:
Pff ik ben een beetje teveel op alles aan t letten... ook gewoon eten wat ik lekker vind natuurlijk! Dat eetmeter wordt iets te belangrijk!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef progje het volgende:
[..]
ah eindelijk echt een excuus om af en toe rozijnen te eten (ik vind ze ook echt heerlijk)
Ik ben met m'n hoofd totaal niet met afvallen/gezond leven bezig eigenlijk, andere dingen. Het enige wat ik hier doe is slowchatten eigenlijk? Dat is niet logisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat wij niet zonder jou kunnen.
En eet een hapje.
Morgen weer een dag. En als je 8 uur slaap pakt, verbrand je in je slaap 480 kcal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. ik ga naar bed. De kalorien van vandaag moeten er morgen worden afgelopen.
Als je logisch wil leven kan je ook wel vast in je kist gaan liggen. Tot die tijd babbel je maar gewoon mee. Ik ben aan je gehecht en we hebben hier een chronisch mannentekort, dus we hebben je nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ben met m'n hoofd totaal niet met afvallen/gezond leven bezig eigenlijk, andere dingen. Het enige wat ik hier doe is slowchatten eigenlijk? Dat is niet logisch.
Ik heb nog nasi goreng gegeten.
Eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je logisch wil leven kan je ook wel vast in je kist gaan liggen. Tot die tijd babbel je maar gewoon mee. Ik ben aan je gehecht en we hebben hier een chronisch mannentekort, dus we hebben je nodig.
Maar wel gezellig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dat is niet logisch.
^^quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je logisch wil leven kan je ook wel vast in je kist gaan liggen. Tot die tijd babbel je maar gewoon mee. Ik ben aan je gehecht en we hebben hier een chronisch mannentekort, dus we hebben je nodig.
Was de nasi lekker?
Komt door de carbs. Als je wat meer eiwitten eet, bv kip, rosbief, ei, tonijn dan zit je een stuk voller.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef Sjaapje het volgende:
Lijstje
O: 200 gr magere kwark met 1 brinta en een pompelmoes
T: worteltjes
L: klein broodje met kruidenkaas, bak groentjes, groentensoep
T: appel
T: yogurtje en 2 koekjes
D: 2 zachte sandwiches met boter, beetje kipfilet
T: nog eens 2 sandwiches met boter, 2 pralines
En nu is mijn wacht over... Ik heb echt blijvende zin als ik geen warm eten eet...
Ik doe het toch ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ben met m'n hoofd totaal niet met afvallen/gezond leven bezig eigenlijk, andere dingen. Het enige wat ik hier doe is slowchatten eigenlijk? Dat is niet logisch.
Ik heb nog nasi goreng gegeten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef Amsel het volgende:
Ik mag van de huisarts de Diane35 nog 100 jaar blijven slikken en ik heb het nummer van de meest nuchtere psycholoog van de stad op zak.
Ja om 9 uur meteen. Anders durf ik niet meer. Huisarts snapte het meteen, maar dat kwam misschien doordat ik al zat te janken voordat ik 1 woord had gezegd. En ook dat ik niet wil spitten maar oplossingen wil. *opgelucht*quote:
Goedzo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja om 9 uur meteen. Anders durf ik niet meer. Huisarts snapte het meteen, maar dat kwam misschien doordat ik al zat te janken voordat ik 1 woord had gezegd. En ook dat ik niet wil spitten maar oplossingen wil. *opgelucht*
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef Amsel het volgende:
Ik mag van de huisarts de Diane35 nog honderd jaar blijven slikken en ik heb het nummer van de meest nuchtere psycholoog van de stad op zak.
Wat goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja om 9 uur meteen. Anders durf ik niet meer. Huisarts snapte het meteen, maar dat kwam misschien doordat ik al zat te janken voordat ik 1 woord had gezegd. En ook dat ik niet wil spitten maar oplossingen wil. *opgelucht*
goed zo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Intuïtie? Hij zag eruit alsof hij net uit bed kwam en hij ging naar zn werkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe weet je dat het zijn ontbijt is?
Een huisarts is daar wel aan gewendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Goezo Amsel, hopen dat er snel wat uit komt!
En die HA van je klinkt ook wel als een toffe meneer.
Ik kan dus echt niet tegen huilende vrouwen he, raak ik in paniek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |