abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100915287
:*
pi_100916167
Dank.. kweet wel dat ik niet zo mag zeuren, met de muppet... daar ben ik al héél erg blij mee, en zou het liefst zien dat jij en bijv. mijsje en Kolonia eerst vertrekken (en dat meen ik serieus) maar toch denk ik soms grmbl :@ ik ben altijd zo regelmatig.. en dan nu dit :@ dag 45 en nog niks!
pi_100928639
Even een *O* voor mezelf :P . De ontdooiing was goed gegaan en vanmiddag om 14.00 terugplaatsing!!! Ik was zo vreselijk zenuwachtig....

En nu snel even wat dingen regelen, dus sorry voor het ego berichtje.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100928713
Wat fijn sproet *O*
Ik ga voor je duimen!
pi_100928742
sproeteke, ik duim ervoor dat deze emmy uitgroeit tot nog zo'n leuk sproetekind O+

voor iedereen een :* het blijft een rottopic. Ik hoop echt de dag mee te maken dat het geen bestaansrecht meer heeft en alle meiden hier hun zo gewenste kindje(s) hebben!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100930694
Orea, ook jij mag zeuren! :*

Sproet! Wat geweldig. Jompels voor de emmy! *O*

Ook hier gaat het goed. Was allemaal nog wat klein en dun daarbinnen, maar er zit wel beweging in. Maandag terug. Het zkh is ook akkoord met het gebruik van utrogestan, dus dat hoef ik niet op eigen houtje te doen. Toch wel beter voor mijn gevoel...
pi_100931202
Sproet!!!! Geweldig!!!!!! Go go go emmy!!!!! *O*

Inderdaad Orea, of het nou je eerste, of tweede, of derde is....de MMM is zwaar. Niemand zou zo'n moeite moeten hebben met zwanger raken. Tis gewoon niet eerlijk en ja, je mag zeuren. :*

Fijn PZE! Nu op naar maandag! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:51 schreef miss_sly het volgende:
sproeteke, ik duim ervoor dat deze emmy uitgroeit tot nog zo'n leuk sproetekind O+

voor iedereen een :* het blijft een rottopic. Ik hoop echt de dag mee te maken dat het geen bestaansrecht meer heeft en alle meiden hier hun zo gewenste kindje(s) hebben!
Zodra de laatste hier weg is sluiten we dit topic-er mag gewoon niemand meer bij!!! :( ;)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_100940658
Mooi zo Sproet!! Ik duim mee!! ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_100940775
Zo, ik ben weer trotse bezitter van een mooi embryootje in mijn buik! Het was al een echt klompje geworden, dus zoveel cellen dat ze niet te tellen waren.
pi_100941184
sproet-je is PUPO! *O* met dit mooie zonnetje buiten moet dat toch helemaal goed gaan komen!
pi_100944630
Oh wat SUPER! Dat was bij mij de laatste keer ook... (compactie noemen ze dat) en die heeft gepakt!!! Duimduimduimderdduimduimduim!!! ^O^ ^O^ ^O^
Lekker broeden!! oO< O+
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_100945196
Jee Sproetje, gewoon al een halve kleuter in je buik. :D

Orea. :*
De wens voor een tweede, derde of tiende kan net zo groot zijn als voor een eerste.
Sjit dat je weer hetzelfde proces door moet.
Ik hoop dat het snel doorbreekt en je door kunt met de volgende geslaagde poging.

Hoe is het met de kwaaltjes Isla?
Al spijt? :D ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:47:18 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100945287
Wat fijn sproetje!!

Het is natuurlijk helemaal niet leuk dat we het hierover moeten hebben, maar ik vind het hele proces toch wel zo vreselijk interessant :o al die factoren die meespelen, twee celletjes die als het goed is in no-time delen tot een klompje, dat dan weer een heus kindje kan worden! O+ Ik duim voor jouw klompje!

Orea :* wachten is nooit leuk!

PZE, fijn dat er voortgang in zit en dat je utrogestan mag gebruiken van het ziekenhuis! Deed je dat zelf al of nog niet?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:20:42 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100946495
Bah, en nu heb ik van 2 vriendinnen de uitslag + foto's van de 20-weken echo gezien en ben ik toch weer best sip -O-

Ik ga dit weekend de keuken maar verbouwen ofzo :') afleiding!
pi_101008233
ik wil even zeggen;

wat fijn dat jullie hier steun hebben aan elkaar, weinig forums die ik ken waar er zo serieus over een moeilijk onderwerp als dit gepraat kan worden.
nogmaals heel veel sterkte :*
pi_101031675
Dikke :* LB, het is altijd zo moeilijk als je vriendinnen het al mogen meemaken en je wilt het zelf ook zo graag.

PZE, hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

Kan iemand hier de klok even een paar dagen vooruit draaien?? Wat duurt wachten toch altijd lang...
pi_101031968
LB :* Ik ken het... we waren met één van onze beste vriendenstellen tegelijk zwanger (zij na IUI), ik een miskraam, zij nu 14 weken zwanger. En al ben ik echt wel blij voor hen, ik had het ons ook zo gegund en ben er echt wel een beetje zuur over af en toe. (En ik hou niet van zuur dus dan krijg ik ook nog een hekel aan mezelf op dat moment).

sproet-je, wat een drama toch altijd dat wachten hè.... maar... we wachten hier met je mee!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:04:06 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101037194
Nou CC040 daar sla je de spijker op zijn kop... ik vind het ontzettend fijn dat er hier zoveel begrip, steun en informatie te vinden is. Ik vertel op dit moment niet meer zoveel aan mijn vrienden omdat de onderzoeken daar iets te persoonlijk voor zijn, dus heel erg fijn om hier alles kwijt te kunnen.

Ondertussen is er hier nog geen nieuw onderzoek geweest, is het nog steeds een hectische periode, en heb ik het eerste gekleurde veegje alweer ontdekt, dus maar weer wachten tot ik ongesteld word en hopen dat ik daarna ook onderzocht kan worden.

Sproetje, hoeveel dagen moet je wachten?

Bianca, heel herkenbaar, ik ben soms ook kwaad op mezelf omdat ik dan in een flits heel gemene gedachten heb over die vriendinnen :@ echt niet terecht en helemaal niks voor mij, maar toch voelt het zo 'oneerlijk' he?
pi_101043413
Sproet, wachten duurt lang. Wachten op iets moois duurt nog langer. :*

Lief dat je naar me vraagt. Het bms was nog een beetje dun en klein, mijn ei ook. Toch is er gepland, als het goed gaat dinsdag over een week de tp. Woensdag pregnyl. Ook ik mag dus weer wachten... :-)
pi_101047662
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, en nu heb ik van 2 vriendinnen de uitslag + foto's van de 20-weken echo gezien en ben ik toch weer best sip -O-

Ik ga dit weekend de keuken maar verbouwen ofzo :') afleiding!
Zo herkenbaar :*

Wij hebben dinsdag een afspraak om eens te gaan kijken voor welke behandeling we gaan (normale traject of evt, INeS-studie). Lang genoeg gewoon afgewacht w.m.b.
pi_101052029
sproet-je PUPO! *O*

en even een knuffel voor de rest van de dames hier :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101052852
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef klumsy het volgende:
sproet-je PUPO! *O*

Heb ik daar gewoon overheen gelezen? :o

Go Sproetje!! *O*
pi_101053284
Ophelia, wat is de IneS studie? (of heb je dat al een keer uitgelegd...). Spannend in ieder geval.

PZE, fijn dat er nu een datum is! Isla raadde mij aan om tarwekiemolietabletten te gaan slikken, dat is goed voor je baarmoeder. Vaak doen ze dat na de terugplaatsing, ik ben er direct mee begonnen en heb nog nooit zo'n dik slijmvlies gehad, google er maar eens op.

En mijn nod is maandag, ik ga wel eerder testen denk ik. Maar weet nog niet of ik dat hier al post :+ .
pi_101054607
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef sproet-je het volgende:
Ophelia, wat is de IneS studie? (of heb je dat al een keer uitgelegd...). Spannend in ieder geval.

Als ik het goed begrepen heb is het een studie naar het voorkomen (dus in de zin van zo min mogelijk) van tweelingen bij de behandeling van niet verklaarbare of milde mannelijke onvruchtbaarheid. Je komt blind in één van drie groepen terecht, of het normale traject met eerst iui zonder en vervolgens met hormonen of ivf binnen de eigen cyclus of een volwaardig ivf traject waarbij er nooit meer dan één embryo teruggeplaatst wordt. Bij de laatste krijg je als "tegenprestatie" een eventuele vierde ivf-ronde van het zkh vergoed.
Ik twijfel nog moet ik zeggen, ik heb wat moeite met het idee van het stilleggen van mijn eigen cyclus wanneer het ivf zou worden.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:27:24 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101075657
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef sproet-je het volgende:

PZE, fijn dat er nu een datum is! Isla raadde mij aan om tarwekiemolietabletten te gaan slikken, dat is goed voor je baarmoeder. Vaak doen ze dat na de terugplaatsing, ik ben er direct mee begonnen en heb nog nooit zo'n dik slijmvlies gehad, google er maar eens op.
Isla is echt een soort Klazien uut Zalk! :D en het zou natuurlijk fantastisch zijn als dit helpt PZE :Y

Sproetje, maandag is al best snel!

Ophelia, kan me wel voorstellen dat je wat twijfelt over het stilleggen van je eigen cyclus, als niet zeker is dat die echt niet goed is... :{ Ben benieuwd wat er uit jullie gesprek komt.

Ik wil nu echt heel erg graag weten hoe het er bij mij voor staat... ik snap dat ze eerst de goedkope en makkelijke onderzoeken bij de man doen, maar ik hoop maar dat er bij mij niet ondertussen ook iets aan de hand is :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')