Zodra de laatste hier weg is sluiten we dit topic-er mag gewoon niemand meer bij!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:51 schreef miss_sly het volgende:
sproeteke, ik duim ervoor dat deze emmy uitgroeit tot nog zo'n leuk sproetekind
voor iedereen eenhet blijft een rottopic. Ik hoop echt de dag mee te maken dat het geen bestaansrecht meer heeft en alle meiden hier hun zo gewenste kindje(s) hebben!
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, en nu heb ik van 2 vriendinnen de uitslag + foto's van de 20-weken echo gezien en ben ik toch weer best sip![]()
Ik ga dit weekend de keuken maar verbouwen ofzoafleiding!
Als ik het goed begrepen heb is het een studie naar het voorkomen (dus in de zin van zo min mogelijk) van tweelingen bij de behandeling van niet verklaarbare of milde mannelijke onvruchtbaarheid. Je komt blind in één van drie groepen terecht, of het normale traject met eerst iui zonder en vervolgens met hormonen of ivf binnen de eigen cyclus of een volwaardig ivf traject waarbij er nooit meer dan één embryo teruggeplaatst wordt. Bij de laatste krijg je als "tegenprestatie" een eventuele vierde ivf-ronde van het zkh vergoed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef sproet-je het volgende:
Ophelia, wat is de IneS studie? (of heb je dat al een keer uitgelegd...). Spannend in ieder geval.
Isla is echt een soort Klazien uut Zalk!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef sproet-je het volgende:
PZE, fijn dat er nu een datum is! Isla raadde mij aan om tarwekiemolietabletten te gaan slikken, dat is goed voor je baarmoeder. Vaak doen ze dat na de terugplaatsing, ik ben er direct mee begonnen en heb nog nooit zo'n dik slijmvlies gehad, google er maar eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |