Dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Als ze hun administratie op orde hebben: heel groot.
Nee, je bent een domme sloeber die denkt dat dit werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef RevRun het volgende:
Sloeber?! Ik heb gewoon gebruik slim gebruik gemaakt van de mogelijkheid
Iets recht praten wat krom is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef RevRun het volgende:
Dat kan niet, want de bank kan precies zien waar jij opdracht toe hebt gegevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef RevRun het volgende:
Ik zag dat het kon dus dacht waarom niet?!
Anders geef ik de bank wel gewoon de schuld
Wellicht als je een automatische incasso af hebt gegeven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef Dennis101 het volgende:
Hoe de neuk kun je nou een bedrag terugboeken via internetbankieren?
Ligt aan de wijze van betalingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef Kumerian het volgende:
obvious troll is obvious....
Tenzij het een periodieke overschrijving is kun je het helemaal niet terug laten storten.....
Dude... Je liegt.... Op het internet nog wel!
Dat heb ik inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht als je een automatische incasso af heb gegeven.
Iedereen betaalt dus waarom zou jij dat niet doen? -behalve omdat het kan natuurlijk- Net zoiets als stelen, lekker makkelijk. Maar je moet het zelf weten, keep up the good workquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef RevRun het volgende:
Als de bank merkt dat je hun de schuld in de schoenen probeert te schuiven zullen ze je gaan vervolgen wegens smaad en/of fraude.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:12 schreef RevRun het volgende:
hoezo gaat de bank mij afschieten? ik heb niks bij hun gekocht
Indien het pakketje verzekerd is verzonden staat er een handtekening voor ontvangst en gaat ook die vlieger niet op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:14 schreef RevRun het volgende:
Dan gooi ik het wel op niet ontvangen
Diefstal is tegenwoordig ook al een voordeeltje halen...OK, ik dacht altijd dat het twee flessen cola e.d. voor de prijs van één was, mijn fout.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef RevRun het volgende:
Iedereen haalt wel eens ergens een voordeeltje uit toch
Hoe is het dan wel ontvangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:16 schreef RevRun het volgende:
het is niet verzekerd ontvangen scorpie
Dit is geen troll.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
De troll niet doorhebben en serieus gaan reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |