quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik het volgende rondje maar overslaan omdat ik in homo én radio zit?
Ja, denk eens aan je medemensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik het volgende rondje maar overslaan omdat ik in homo én radio zit?
en waarom vind jij dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind IJsdraakje ook nog steeds verdacht deze nacht.
Dat of [Homo] zo zoet dat het pijn doet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
In kill 4 van vandaag wordt trouwens heel veel groente en fruit genoemd, misschien een link naar "RADIO 49#750 Met Symphs arbeidsvitaminen in de vakantie" in knetter d'r pohi?
Lees even terug anders:quote:
Waar zijn mijn verdenkingen precies op gebaseerd?quote:Ik vind jou en maarten-pieter erg verdacht
Nog 1 hint tegen de BMquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
3 van de 16 valt nog mee hoeveel het er zijn eigenlijk.Edit: Viro, Erik en Knetter hebben dus in dat topic gepost.
En ik heb ook wel aardig wat hints tegen me.
Ligt eraan in welke richting je stuurt/voor wie je bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Mogen SL's mensen sturen in hun stemmen?
Als je ons naar de mafia leidt welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Mogen SL's mensen sturen in hun stemmen?
Of de bananen strelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
Kill 4, wendytje heeft een buurman in haar AT
Excel gezeik.. zeurende buurman was er toch?
Versieren op latere leeftijd #15: Waar Richard niet geneukt heeft + Helft ouderen heeft zelden seks. - s nachts de komkommer?
Maar lijkt me wat mager
Moet wat maffia dood, vind ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke richting je stuurt/voor wie je bent.
Heb ik gemist.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees even terug anders:
Het Grote Fok! Maffia Spel #5
[..]
Waar zijn mijn verdenkingen precies op gebaseerd?
Oh ja, er was dus wel een banaan. Knetter heeft een stukje in haar fobo over een bananenschil, maar ik had geen zin om al die teksten te gaan lezen.quote:
Rare eetgewoontes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
Kill 4, wendytje heeft een buurman in haar AT
Excel gezeik.. zeurende buurman was er toch?
Versieren op latere leeftijd #15: Waar Richard niet geneukt heeft + Helft ouderen heeft zelden seks. - s nachts de komkommer?
Maar lijkt me wat mager
Het was me een iets te langdradig stukje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, er was dus wel een banaan. Knetter heeft een stukje in haar fobo over een bananenschil, maar ik had geen zin om al die teksten te gaan lezen.
ze heeft tijdens radio marathon een topic gemaakt over een motor agent die is aangevallen door een bananenschilquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, er was dus wel een banaan. Knetter heeft een stukje in haar fobo over een bananenschil, maar ik had geen zin om al die teksten te gaan lezen.

Maar het gaat alleen over TT's he. Posts tellen niet mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
ze heeft tijdens radio marathon een topic gemaakt over een motor agent die is aangevallen door een bananenschil [ afbeelding ]
Zie: Agent down.. an real life report over an accident. just happend
Dat staat in dr fobo jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
ze heeft tijdens radio marathon een topic gemaakt over een motor agent die is aangevallen door een bananenschil [ afbeelding ]
Zie: Agent down.. an real life report over an accident. just happend
Maar staat in quotes in heur foboquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het gaat alleen over TT's he. Posts tellen niet mee.
Staat ook gedeeltelijk in d'r fobo volgens mij. Ik zag iig een wazig verhaal over een banaan voorbijflitsen daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het gaat alleen over TT's he. Posts tellen niet mee.
quote:
dit dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar staat in quotes in heur fobo
Ik voor BB, die vind ik met twee nachten met hints naar hem het overtuigendst.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga voor BB of MP morgen't Is mij om het even welk van de twee.
Als ik alleen mijn hunch zou volgen zou ik op jou of tv gestemd hebbenquote:
Ja dat heb ik allemaal al gepost manquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe eens posten dan, misschien kunnen wij helpen!
Joh, ik heb er ook dingen bij gevonden. En jij zelf ook trouwens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik alleen mijn hunch zou volgen zou ik op jou of tv gestemd hebbenIk vind de hints tegen MP en BB sterker.
Ik zeg toch dat ik de andere hints sterker vind.. dan die tegen Ijsdraakjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, ik heb er ook dingen bij gevonden. En jij zelf ook trouwens.
ik zie het nu pas, moet opeens 2 topics volgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat heb ik allemaal al gepost man. En al naar gelinkt speciaal voor jou
.
This is so sadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zie het nu pas, moet opeens 2 topics volgen
Normaal ben heb ik alleen radio topic openstaan
Leer multitaskenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zie het nu pas, moet opeens 2 topics volgen
Normaal ben heb ik alleen radio topic openstaan
Ik heb altijd maar 1 tab van fok openstaan. De rest van tabs zijn sites waar ik dagelijks op kijk/mee bezig benquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leer multitasken, ik heb 5 tabs openstaan met topics
. En nog andere websites bijhouden in nog wat tabs
.
Precies dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo als de moorden gepleegd zijn sowieso drie tabs open, een met de post met moorden, een op de OP met de lijst van deelnemers en een om de posts bij te houden. Daar komen dan per onderzoek drie tabs bij van pohi, profi en fobo. En dan nog een tab met mijn MyAT om de rest van mijn reeksen bij te houden
.
Dat!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo als de moorden gepleegd zijn sowieso drie tabs open, een met de post met moorden, een op de OP met de lijst van deelnemers en een om de posts bij te houden. Daar komen dan per onderzoek drie tabs bij van pohi, profi en fobo. En dan nog een tab met mijn MyAT om de rest van mijn reeksen bij te houden
.
Staat erquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Breezer17 mag toch ook als misschiener bij: Nacht 2 kill 1 IJsdraak ?
Want daar vind ik de hints ook wel sterk genoeg voor.
Nee dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand zich verveelt mag die wel de hints verzamelen, ik heb geen zin.
Sorry, voel me vanavond niet echt geroepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand zich verveelt mag die wel de hints verzamelen, ik heb geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |