Ik heb altijd maar 1 tab van fok openstaan. De rest van tabs zijn sites waar ik dagelijks op kijk/mee bezig benquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leer multitasken, ik heb 5 tabs openstaan met topics
. En nog andere websites bijhouden in nog wat tabs
.
Precies dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo als de moorden gepleegd zijn sowieso drie tabs open, een met de post met moorden, een op de OP met de lijst van deelnemers en een om de posts bij te houden. Daar komen dan per onderzoek drie tabs bij van pohi, profi en fobo. En dan nog een tab met mijn MyAT om de rest van mijn reeksen bij te houden
.
Dat!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo als de moorden gepleegd zijn sowieso drie tabs open, een met de post met moorden, een op de OP met de lijst van deelnemers en een om de posts bij te houden. Daar komen dan per onderzoek drie tabs bij van pohi, profi en fobo. En dan nog een tab met mijn MyAT om de rest van mijn reeksen bij te houden
.
Staat erquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Breezer17 mag toch ook als misschiener bij: Nacht 2 kill 1 IJsdraak ?
Want daar vind ik de hints ook wel sterk genoeg voor.
Nee dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand zich verveelt mag die wel de hints verzamelen, ik heb geen zin.
Sorry, voel me vanavond niet echt geroepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand zich verveelt mag die wel de hints verzamelen, ik heb geen zin.
Ohquote:
vertel!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Welke kill zou er van de nachtwaker zijn... ik heb denk ik wel een belangrijke clue gevonden maar ik ben bang dat ik de nachtwaker ga ontmaskeren
Als we dat zouden weten dan zou het wel makkelijker zijn jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Welke kill zou er van de nachtwaker zijn...
Neequote:
Gaat weg, dat waren prima hintsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Op basis van het stemgedrag vandaag vind ik Hara en IJsdraakje wel verdacht... die gingen namelijk voor CA zonder hele duidelijke hints
Op dat moment was ik er echt van overtuigd dat het maffia was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Hints naar een dorper. Prima hints.
Mja, als je maffia bent natuurlijk niet. Dan wil je onschuldigen juist verdacht maken toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op dat moment was ik er echt van overtuigd dat het maffia was.
Maar zoals ik al meerdere malen gezegd heb: ik ben serieus geen maffia.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, als je maffia bent natuurlijk niet. Dan wil je onschuldigen juist verdacht maken toch?
1 en 3 uit nacht 2? Dat kan nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Kill 1 en 3 lijken me dezelfde dader...
Kill 4 is denk ik de nachtwakerskill
En dat zegt alsnog niks over de andere hints, ze kunnen er dus blijkbaar dik bovenop liggen, maar dat hķeft niet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast wisten we toen nog niet hoe dik het er bovenop kan liggen, ik kon gewoon niet geloven dat het Faye was.
SAme here. Ik heb haar als eerste genoemd bij 1. Toen het die andere werd dacht ik Waaiitt, whutquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast wisten we toen nog niet hoe dik het er bovenop kan liggen, ik kon gewoon niet geloven dat het Faye was.
denk 1 uit nacht 1quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
1 en 3 uit nacht 2? Dat kan niet
Mja, daar hebben vaker onschuldigen onder geleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe dan ook, ik vind de hints die bij c_a waren niet slecht. Dat de SL's het niet zo bedoeld hadden, tja.
Maar ondertussen wel afgeven op anderen die in het verleden de verkeerde hints oppiktenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe dan ook, ik vind de hints die bij c_a waren niet slecht. Dat de SL's het niet zo bedoeld hadden, tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |