Allertijden? Dat lijkt me niet, is ook lastig te vergelijken tempo van toen en nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Hij was niet veel minder. Echt een top tien speler allertijden.
Nope, maar toen speelde geld een veel minder belangrijke rol...In 2004 dacht men dat alleen de grote rijke clubs de CL konden winnen...des te knapper dat Porto met een hele lage begroting hier een stokje voor stak.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het Benfica uit de jaren 60 ? En hoe Eusebio voetbalde heel dat decennium en speciaal op het WK - 66 ?
Daarom vind ik de EC-2 winst van feyenoord als Ajacied ook prachtig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, maar toen speelde geld een veel minder belangrijke rol...In 2004 dacht men dat alleen de grote rijke clubs de CL konden winnen...des te knapper dat Porto met een hele lage begroting hier een stokje voor stak.
Je moet spelers in hun tijd beoordelen. Is Jesse Owens een minder grote sprinter dan die van tegenwoordig omdat ze nu sneller lopen ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Allertijden? Dat lijkt me niet, is ook lastig te vergelijken tempo van toen en nu.
UEFA-cup bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de EC-2 winst van feyenoord als Ajacied ook prachtig.
Ja maar die hadden ook gewoon 11 punten in de groepsfase, met spelers als Deco, Carvalho, McCarthy, Maniche...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, maar toen speelde geld een veel minder belangrijke rol...In 2004 dacht men dat alleen de grote rijke clubs de CL konden winnen...des te knapper dat Porto met een hele lage begroting hier een stokje voor stak.
Jesse wie? Ik ken alleen Usain Bolt... want die gasten van vroeger gebruikte doping, toen kon dat nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet spelers in hun tijd beoordelen. Is Jesse Owens een minder grote sprinter dan die van tegenwoordig omdat ze nu sneller lopen ?
Jesse Owens is alleen bekend geworden omdat die Snor hem geen hand wou geven...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet spelers in hun tijd beoordelen. Is Jesse Owens een minder grote sprinter dan die van tegenwoordig omdat ze nu sneller lopen ?
Ja Jesse Owens stond in 1936 stijf van de drugs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Jesse wie? Ik ken alleen Usain Bolt... want die gasten van vroeger gebruikte doping, toen kon dat nog.
Zie je! Dat kon toen... net als Zoetemelk, kreeg slechts een tijdstraf in de Tour van euh... 19nogwat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Jesse Owens stond in 1936 stijf van de drugs.
Jesse Owens brak trouwens alle records.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie je! Dat kon toen... net als Zoetemelk, kreeg slechts een tijdstraf in de Tour van euh... 19nogwat.
We zijn nu ook 1e van de FIFA-ranking hoor...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Als we nou hadden gewonnen van Engeland..
Lees de comments maar op deze sitequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:38 schreef J2T het volgende:
Alleen jammer dat je er nergens wat over kunt vinden.
quote:Spain will only remain on top if they win against Italy. If they draw (1581 pts) or loose (1563 pts) the Dutch will go on top in the rankings for the first time ever.
So maybe it's a blessing in disguise this cancellation. As if the Dutch would have won that easily against a determined english side.
quote:The Dutch will gain 54 pts in comparison with the july-ranking, due to devaluation of bad results in 'august'-friendlies in earlier years: (draws against Ukraine (2010), England (2009) and Russia (2008) and the loss against Switzerland in 2007.
They will have 1596 pts (without the cancelled friendly against England) in the coming august-ranking.
quote:Only if Spain loses against Liechtenstein next month (imagine that) and the Dutch win both matches against San Marino and Finland (not impossible) then the Netherlands will remain on top for another month.
It will be a close contest for top spot in the coming months anyway, closer than before. Exciting !
Van wie verloren wij toen ook alweer op dat EKquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:19 schreef tong80 het volgende:
Tong. Portugal verloor de EK finale van de Grieken.
Oh ja was me even ontschoten.
Maar dat was in eigen land en niet echt glorieus.
Die klote Ronaldoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Van wie verloren wij toen ook alweer op dat EK
Vertel? Ik heb dat verhaal nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat een mazzeltje. We hadden zonder die grensrechter nooit van het totaalvoetbal gehoord.
Als je vier posts boven je kijkt weet je precies hoe het zit. Zo heel moeilijk is dat echt niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar als Nederland nou wint want San Marino, (en ik denk wel dat we eens maken om te winnen),
staan we sws 1e toch.
Exciting! ook echt in die laatste quotequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lees de comments maar op deze site
http://www.football-ranki(...)ble_05.html#comments
[..]
[..]
[..]
Nederland had in de laatste wedstrijd voor de kwalificatie voor het WK - 74 tegen België genoeg aan een gelijkspel. In de 90ste minuut scoort België de eventueel winnende treffer. Doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel. Onterecht blijkt later.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:12 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Vertel? Ik heb dat verhaal nog nooit gehoord.
Het is alsof ik bij opa aanschuif voor een oorlogsverhaal. Maak er dus wel een kleurrijk verhaal van aub!
Ohwquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland had in de laatste wedstrijd voor de kwalificatie voor het WK - 74 tegen België genoeg aan een gelijkspel. In de 90ste minuut scoort België de eventueel winnende treffer. Doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel. Onterecht blijkt later.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |