Je noemt alleen maar aanvallersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Top 3 spitsen ter wereld, maar dat snappen mensen hier niet omdat hij alleen actief is geweest in Italië wat hier nauwelijks gevolgd wordt en Spanje toen Barca nog lang niet zo populair was als nu hier.
2000–2004 Mallorca 133 (54)
2004–2009 Barcelona 145 (108)
2009– Internazionale 67 (33)
1997– Cameroon 105 (51)
En dan ":')" zeggen, treurig
[..]
Ok, wie van CRonaldo, Messi, Xavi, Zlatan, Rooney is volgens jou dan minder dan Sneijder?
[..]
Tsja, dan verschillen we daarin gewoon van mening
Ik vind dat Puyol echt wat minder aan het worden is door zijn leeftijd, vond vorige seizoen Puyol beter. Villa vind ik absoluut samen met Eto'o en Zlatan 1 van de 3 beste spitsen ter wereld (Rooney noem ik geen spits), kijk alleen al hoeveel hij scoort bij Spanje en hoeveel hij gescoord heeft bij Valencia.
Ik heb liever iemand die al sinds seizoen 2006-2007 elk seizoen kampioen is geworden, met wel 3 verschillende clubs, maar goed, dat moet jij weten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je noemt alleen maar aanvallersEn ik zou liever Sneijder in mijn team hebben dan Zlatan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je noemt alleen maar aanvallers![]()
watquote:Casillas
Pique
Vidic
Dani Alves
Het gaat om de beste spelers nu, niet om wat ze bereikt hebben. In de El Clasicos heb ik Özil wel 4x Ronaldo of een andere spits (Adebayor) alleen voor de keeper zien zetten, maar ze faalden in de afwerking. Zulke geniale passes heb ik Sneijder gewoon nog nooit zien maken en ze spelen in dezelfde rol. Ik kijk naar het afgelopen seizoen, om te bepalen wat nu de beste speler is, niet wat de laatste 6 jaar de beste spelers waren, dan zou ik Sneijder er misschien wel tussenzetten ja, maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Robben en Sneijder brachten hun nationale elftal naar de WK-finale en hun club naar de CL-finale en jij zet Özil erin. Oké.
Mag je vinden, maar Inter draaide vorig jaar niet lekker (al helemaal niet onder Benitez) en als je dan toch in 53 wedstrijden 37 keer scoort en 15 assists geeft vind ik het absoluut onzin om te zeggen dat hij op z'n retour is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat Eto'o op zijn retour is en niet meer in dat rijtje thuishoort.
Maar je bent gewoon een flapdrol als je zegt dat Sneijder niet bij de top 10 van de beste spelers van de wereld hoort.
Tegen welke teams hebben Robben en Sneijder dat bereikt? Ohja, in de poulefase tegen Japan, Denemarken en Kameroen, daarna tegen Slowakijequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Robben en Sneijder brachten hun nationale elftal naar de WK-finale en hun club naar de CL-finale en jij zet Özil erin. Oké.
Hoezo niet? Je kan toch kijken naar hoe goed een speler relatief is op zijn positie en naar hoeveel hij toevoegt aan een team ten opzichte van andere spelers?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef J2T het volgende:
Je moet Sneijder ook niet met een aanvaller vergelijken, maar met andere middenvelders. Dan is Sneijder gewoon top vijf.
Als kenner besef je wellicht ook dat NL nooit op het WK 74 aanwezig mocht zijn tong ?quote:
Hoegenaamd niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd de beste speler op het laatste WK.
Ik neem aan dat je sarcastisch bent?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:32 schreef Nober het volgende:
Met van Nistelrooij in de spits had die WK finale nog wel wat kunnen worden.
Portugal is een van de weinige landen die het in verhouding beter doet dan Nederland.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef Dasjonny het volgende:
Om maar even een land te noemen? Portugal? Ook maarliefst 6 á 7 miljoen inwoners minder maar brengen toch zeker een aantal goede spelers voort.
De beste Portugese speler ooit was niet eens een Portugeesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Portugal is een van de weinige landen die het in verhouding beter doet dan Nederland.
Als je kijkt hoeveel inwoners wij hebben dan doen we het gewoon uitermate goed. Net als Portugal.
Tuurlijk was dat een mazzeltje. We hadden zonder die grensrechter nooit van het totaalvoetbal gehoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:25 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als kenner besef je wellicht ook dat NL nooit op het WK 74 aanwezig mocht zijn tong ?
Trouwens, hoeveel dergelijke topics heb je nu al niet geopend ?
Mooi voorbeeld net als Uruquay te vergelijken met Nederland. Alleen Portugal heeft nooit een grote prijs gewonnen of een EK/WK finale gespeeld. Wel de EC-1 met Porto en vooral Benfica. Eusebio is een fenomeen. Eén van de beste spelers ooit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef Dasjonny het volgende:
Om maar even een land te noemen? Portugal? Ook maarliefst 6 á 7 miljoen inwoners minder maar brengen toch zeker een aantal goede spelers voort.
Die CL-overwinning van Porto in 2004 was veel knapper...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld net als Uruquay te vergelijken met Nederland. Alleen Portugal heeft nooit een grote prijs gewonnen of een EK/WK finale gespeeld. Wel de EC-1 met Porto en vooral Benfica. Eusebio is een fenomeen. Eén van de beste spelers ooit.
Ja!!! Ik ben net terug van de grachtentocht van Spanje, aangezien die nu 2de zijn mochten zij die tocht gaan doen... lekkere muziek ook naderhand met Sak Noel en Los del Rio.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef Monolith het volgende:
De 1e plek op de FIFA ranglijst nu dus?
Griekenland won ook de openingswedstrijd van het EK tegen Portugal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:19 schreef tong80 het volgende:
Tong. Portugal verloor de EK finale van de Grieken.
Oh ja was me even ontschoten.
Maar dat was in eigen land en niet echt glorieus.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Griekenland won ook de openingswedstrijd van het EK tegen Portugal?
Ken je het Benfica uit de jaren 60 ? En hoe Eusebio voetbalde heel dat decennium en speciaal op het WK - 66 ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die CL-overwinning van Porto in 2004 was veel knapper...
Beter dan Pelé in die tijd? (Oh nee, dat weet jij niet want hij speelde in Brazilië en je was al blij met een kleuren-televisie destijds)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het Benfica uit de jaren 60 ? En hoe Eusebio voetbalde heel dat decennium en speciaal op het WK - 66 ?
Nou denk dat Ruud meer had gescoord dan Robin heeft gedaan op dat WK, maar Bert hield vast aan Robin in de spits... gelukkig scoorde Sneijder een keer of 5 op 't WK.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent?
Zonder gekheid. Hij was niet veel minder. Echt een top tien speler allertijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Beter dan Pelé in die tijd? (Oh nee, dat weet jij niet want hij speelde in Brazilië en je was al blij met een kleuren-televisie destijds)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |