De uefa cup...really? Hork.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
hoeveel keer zie je hier een nederlandse club?? http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Cup
Hoevaak zie je hier:
http://sport.infonu.nl/geschiedenis/6338-wk-voetbal-1930.html
het nederlands elftal staan?
Of hier?
http://www.sportkroniek.nl/achtergrond/voetbal/ekvoetbal.html
Nederland is nog niet eens een middelmatig voetballand. Ookal denken we dat we zo top zijn.
Sommige voetballers die we voortbrengen zijn wel goed ja maar daar is ook alles mee gezegd.
Messi,C. Ronaldo en Xavi steken er echt bovenuit, maar daaronder zit een groepje spelers die ongeveer even goed zijn. Daar horen Sneijder en Robben (als hij niet geblesseerd is) ook bij. Verder vind ik Villa en Pique echt wel minder dan dat groepje. Puyol hoort er dan wel weer bij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een precieze top 10 kan noemen, alleen dat Sneijder er niet in zou staan.
Casillas
CRonaldo
Messi
Xavi
Iniesta
Özil
Pique
Vidic
Rooney
Ibrahimovic
David Villa
Dani Alves
Eto'o
Dat zijn er 12 die ik absoluut eerder in de top 10 vind thuishoren dan Sneijder.
Ik heb trouwens een hekel aan Barcelona, dus dat is niet de reden dat ik er 6 van hun tussen zet.
Top 3 spitsen ter wereld, maar dat snappen mensen hier niet omdat hij alleen actief is geweest in Italië wat hier nauwelijks gevolgd wordt en Spanje toen Barca nog lang niet zo populair was als nu hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom die smiley bij Eto'o?
Ok, wie van CRonaldo, Messi, Xavi, Zlatan, Rooney is volgens jou dan minder dan Sneijder?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sneijder staat voor mij zelfs in de top vijf. Die gast is zo goed...
Tsja, dan verschillen we daarin gewoon van meningquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:20 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Messi,C. Ronaldo en Xavi steken er echt bovenuit, maar daaronder zit een groepje spelers die ongeveer even goed zijn. Daar horen Sneijder en Robben (als hij niet geblesseerd is) ook bij. Verder vind ik Villa en Pique echt wel minder dan dat groepje. Puyol hoort er dan wel weer bij.
We hebben 1 miljoen tennisers. Krajicek en Okker waren de enige wereldtoppers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar Nederland is natuurlijk ook wel voetbalgek. Ieder klein jongetje voetbalt hier zowat, en daarnaast hebben we ook ongelofelijk veel talent. Altijd al gehad.
Dat had je gisteren al gepost Tong.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben 1 miljoen tennisers. Krajicek en Okker waren de enige wereldtoppers.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:55 schreef hannoes het volgende:
Ik reis voor m'n werk de halve wereld over, dat doe ik al heel lang, en geloof me Nederland is een heel groot voetballand. Echt overal waar je komt beginnen o.a. taxichauffeurs gelijk over voetbal als je zegt dat je Hollander bent.
1978-1988 waren niet bepaald topjaren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef tong80 het volgende:
Veel kleine landen vergelijkbaar met Nederland hebben wel eens een goede lichting. Presteren dan af en toe goed op een groot toernooi. Maar Nederland is al vanaf 1974 wereldtop. Is echt uniek.
Woon zelf in het buitenland, maar sinds het afgelopen WK is de populariteit van ons voetbal aardig verzwakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoor ik van iedereen die in het buitenland komt of werkt.
Amen, zelden zo'n een topspits als Eto'o gezien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Top 3 spitsen ter wereld, maar dat snappen mensen hier niet omdat hij alleen actief is geweest in Italië wat hier nauwelijks gevolgd wordt en Spanje toen Barca nog lang niet zo populair was als nu hier.
2000–2004 Mallorca 133 (54)
2004–2009 Barcelona 145 (108)
2009– Internazionale 67 (33)
1997– Cameroon 105 (51)
En dan ":')" zeggen, treurig
[..]
Ok, wie van CRonaldo, Messi, Xavi, Zlatan, Rooney is volgens jou dan minder dan Sneijder?
[..]
Tsja, dan verschillen we daarin gewoon van mening
Ik vind dat Puyol echt wat minder aan het worden is door zijn leeftijd, vond vorige seizoen Puyol beter. Villa vind ik absoluut samen met Eto'o en Zlatan 1 van de 3 beste spitsen ter wereld (Rooney noem ik geen spits), kijk alleen al hoeveel hij scoort bij Spanje en hoeveel hij gescoord heeft bij Valencia.
1980 geplaatst voor het EK. In 1984 door omkoping het EK gemist.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
1978-1988 waren niet bepaald topjaren.
Komt wel weer goed. Gewoon Nigel de Jong niet meer selecteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:54 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Woon zelf in het buitenland, maar sinds het afgelopen WK is de populariteit van ons voetbal aardig verzwakt.
Alsof je Jan Wouters vergelijkt met van Basten Cruijff en Bergkamp.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Amen, zelden zo'n een topspits als Eto'o gezien.
Overigens is Iniesta van eenzelfde klasse als Ronaldo, Messi en Xavi.
Nee Tong, dit meen je niet...? Iniesta is van absolute wereldklasse! Voegt nog meer toe aan het spel van Barcelona dan dat Xavi doet!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je Jan Wouters vergelijkt met van Basten Cruijff en Bergkamp.
Ik bedoelde er mee te zeggen dat Iniesta een schakelspeler is. Net als Jan Wouters was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee Tong, dit meen je niet...? Iniesta is van absolute wereldklasse! Voegt nog meer toe aan het spel van Barcelona dan dat Xavi doet!
Ik dacht dat je bedoelde dat hij een middelmatige coach was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee te zeggen dat Iniesta een schakelspeler is. Net als Jan Wouters was.
Onmisbaar natuurlijk in je team.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat hij een middelmatige coach was.
Serieus... Ozil? Die gast komt net kijken man.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een precieze top 10 kan noemen, alleen dat Sneijder er niet in zou staan.
Casillas
CRonaldo
Messi
Xavi
Iniesta
Özil
Pique
Vidic
Rooney
Ibrahimovic
David Villa
Dani Alves
Eto'o
Idd de beste speler op het laatste WK. Alle grote prijzen gewonnen. Genomineerd voor speler van het jaar. Zegt helemaal niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef LePoo het volgende:
En dat gezegd te hebben, hoort Sneijder er misschien ook niet bij.
Robben en Sneijder brachten hun nationale elftal naar de WK-finale en hun club naar de CL-finale en jij zet Özil erin. Oké.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Casillas
CRonaldo
Messi
Xavi
Iniesta
Özil
Pique
Vidic
Rooney
Ibrahimovic
David Villa
Dani Alves
Eto'o
Dat zijn er 12 die ik absoluut eerder in de top 10 vind thuishoren dan Sneijder.
Ik heb trouwens een hekel aan Barcelona, dus dat is niet de reden dat ik er 6 van hun tussen zet.
[..]
Inderdaad, wtf, als je Elia een held bij HSV noemt kijk je nooit Bundesliga volgens mij
Omdat ik vind dat Eto'o op zijn retour is en niet meer in dat rijtje thuishoort.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom die smiley bij Eto'o?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |