abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100558640

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Finally, someone let me out of my cage
pi_100558720
Met deze TT durft niemand nog te posten, hihi
pi_100558841
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:28 schreef minibeer het volgende:
Met deze TT durft niemand nog te posten, hihi
Jawel hoor, maar om jullie nou allerlei successen in te gaan wrijven vind ik ook weer zoiets. :P

En verder even in het algemeen ben ik het eens met wat ook_gek zei, je moet jezelf niet steeds met anderen vergelijken. Daar heb je niet zoveel aan, vooral niet als je er negatief bij afsteekt.
pi_100558943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar om jullie nou allerlei successen in te gaan wrijven vind ik ook weer zoiets. :P
Weet ik :+, was ook niet serieus.
Sommige vrienden doen dat wel, dan gaan ze vergelijken met hoeveel meisjes ze gezoend hebben of seks hadden om dan te concluderen dat ze zelf blijkbaar erg aantrekkelijk moeten zijn :r.
pi_100559199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:02 schreef moneyfornothing het volgende:

Ja, oefenen! Ga nou gewoon mensen even aankijken, het hoeft maar een paar tellen. Het maakt niet uit of ze wel of niet terugkijken, begin nou maar klein zodat je het straks zelf allemaal prima durft. De rest komt daarna wel weer.
Ok, ik ga het wel proberen.

woensdag 10 augustus 2011 @ 17:46:24 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100559348
Im de tijd dat ik mee post hier zijn een aantal dingen me opgevallen wat vaak ook het of een deel
Van het probleem is.

Mensen willen van alles, vinden dat ze ergens recht op hebben. Van mening zijn dat ze geen kansen krijgen. Maar ze doen er zelf niks aan om dit alles te krijgen. Of ze willen er wel wat aan doen maar dan ook direct in 1x alles hebben. Of ze weten niet waar te beginnen.

je kan van alles willen. Maar in de meeste gevallen hier. Doe rustig aan bouw het op. Niet direct alles willen, dat lukt niet en dan denk je dus te falen. De kans op succes zijn kleine stappen.

Wat me ook op valt is wat moet ik wel en niet doen. Vrouwen vinden dit dat leuk dus doe ik dat. Stel dat? Wat als? Denken denken en denken. Ik wil precies weten wat ik moet doen. Vertel het me hoe het moet.

er zijn geen handboeken en stappen plannen voor boven staande. Tuurlijk kan je altijd algemene dingen gebruiken tijdens een gesprek. Denk aan hobbys, muziek, films, weer, nieuws. Maar voor de rest wees creatief

Ook merk ik dat mensen hier zich graag willen spiegelen, net zo zijn als die ander die wel alles in hun ogen heeft.

heeft geen nut, wees je zelf. Je bent zelf in 1 ding echt goed! Je zelf zijn. Niemand anders kan dat voor je. Dus probeer niet iets anders te zijn dan ne zelf.

Mensen vragen zich ook af hoe een ander naar hun kijkt of over hun denkt. Ze denken vast dit of ze denken vast dat.

niet over na denken. Doe wat jij wilt en fuck de rest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_100559870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Lol, klinkt alsof het voor jou een feel-good topic is :D.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:28:52 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100560759
Leugenachtige TT.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:33:14 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100560906
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

Weet ik :+, was ook niet serieus.
Sommige vrienden doen dat wel, dan gaan ze vergelijken met hoeveel meisjes ze gezoend hebben of seks hadden om dan te concluderen dat ze zelf blijkbaar erg aantrekkelijk moeten zijn :r.
Gelukkig heb ik vrienden die net zo onsuccesvol zijn als ik dat scheelt.
C'est la vie
pi_100561745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Lol, klinkt alsof het voor jou een feel-good topic is :D.
Vind ik ook, terwijl het voor vrouwen helemaal niet echt een prestatie is vind ik. Sterker nog, vrouwen die geen aandacht van mannen krijgen zijn in mijn ogen écht draken. Iedere mooie of normaal uitziende vrouw krijgt simpelweg aandacht, wordt wel mee geflirt. Geen succes ook, lijkt me eerder normaal. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik klink als een wijf maar er ontbrak wat, een gevoel.
Oja. Wie kent dat gevoel trouwens dat als je ''eindelijk'' iemand hebt, je eigenlijk helemaal geen interesse meer in die persoon hebt en denkt wat is dit voor saai persoon. Feitelijk houd ik meer van het spelletje..
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:57:40 #11
238453 hasjman
utter madness
pi_100561825
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Totdat ze een vriendin krijgen en dan plotseling geen tijd meer hebben.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:09:55 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100562283
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook maar heb ook vrienden die bijna 20 x zo succesvol zijn als ik maar dan kom ik weer terug bij die anderen, en dan kan ik het niet helpen me toch beter te voelen om het met hun over meisjes te hebben dan met die andere kerel.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100563081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:55 schreef Mpj het volgende:
Oja. Wie kent dat gevoel trouwens dat als je ''eindelijk'' iemand hebt, je eigenlijk helemaal geen interesse meer in die persoon hebt en denkt wat is dit voor saai persoon. Feitelijk houd ik meer van het spelletje..
Nouja, ik ken niet het gevoel dat iemand die ik graag wou interesse in me kreeg; ik ken wel het gevoel dat meiden interesse in me tonen waar ik totaal geen interesse in heb. Dat heeft het ook niet helemaal idd; al is dat ook wel prima voor je ego.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:55:17 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100563902
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef hasjman het volgende:

[..]

Totdat ze een vriendin krijgen en dan plotseling geen tijd meer hebben.
Ik heb er een die is wel succesvol, veel afgevallen heeft al geneukt maar die zie ik niet zo heel vaak meer. Dus ik ken het gevoel al dat je totaal mislukt bent, vooral omdat die vent ook nog een jaar jonger is. :')

Maar goed het is nou eenmaal zo kan er weinig aan doen.
C'est la vie
pi_100566685
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
Leugenachtige TT.
Ja kan ik er wat aan doen dat al die niet-hosselaars hier komen posten _O-
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:16:36 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100567127
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja kan ik er wat aan doen dat al die niet-hosselaars hier komen posten _O-
Ik ga al hoor. :(
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:19:02 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_100567232
Hosselen? :+
pi_100567270
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga al hoor. :(
Jij bent baas, dan mag je blijven.
pi_100567292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
Hosselen? :+
hossollen voor de leven jwz
:')
pi_100567345
Maar Heloef, heb je al gesolliciteerd of nog niet? :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:29:47 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100567722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:21 schreef Mpj het volgende:
Maar Heloef, heb je al gesolliciteerd of nog niet? :)
Nee heb het maar gelaten over drie weken begint de school weer en ik zit nu al bij de radio.
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:30:05 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100567733
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jij bent baas, dan mag je blijven.
Oh dank je.
C'est la vie
pi_100567912
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee heb het maar gelaten over drie weken begint de school weer en ik zit nu al bij de radio.
Hahaha. Verdien je bij de radio ook geld?

quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er een die is wel succesvol, veel afgevallen heeft al geneukt maar die zie ik niet zo heel vaak meer. Dus ik ken het gevoel al dat je totaal mislukt bent, vooral omdat die vent ook nog een jaar jonger is. :')

Maar goed het is nou eenmaal zo kan er weinig aan doen.
Niksgunner. Is toch beter voor hem, zie het als een soort ''voorbeeld'' zou ik zeggen. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, ik ken niet het gevoel dat iemand die ik graag wou interesse in me kreeg; ik ken wel het gevoel dat meiden interesse in me tonen waar ik totaal geen interesse in heb. Dat heeft het ook niet helemaal idd; al is dat ook wel prima voor je ego.
Dat is ook niks maar is inderdaad goed voor je ego (in het begin voor mij dan). Op een gegeven moment word ik er moe van.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:36:21 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100568026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hahaha. Verdien je bij de radio ook geld?
Nee ik verdien er geen geld mee, was het maar zo'n feest. _O-

quote:
[..]

Niksgunner. Is toch beter voor hem, zie het als een soort ''voorbeeld'' zou ik zeggen. :P
Hoho ik heb nergens gezegd dat ik hem het niet gun.
Ik ben alleen enorm jaloers. :')
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:37:58 #25
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100568125
Ontopic graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')