SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatFinally, someone let me out of my cage
Jawel hoor, maar om jullie nou allerlei successen in te gaan wrijven vind ik ook weer zoiets.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:28 schreef minibeer het volgende:
Met deze TT durft niemand nog te posten, hihi
Weet ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar om jullie nou allerlei successen in te gaan wrijven vind ik ook weer zoiets.
Ok, ik ga het wel proberen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja, oefenen! Ga nou gewoon mensen even aankijken, het hoeft maar een paar tellen. Het maakt niet uit of ze wel of niet terugkijken, begin nou maar klein zodat je het straks zelf allemaal prima durft. De rest komt daarna wel weer.
Lol, klinkt alsof het voor jou een feel-good topic isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Jawel hoor, maar om jullie nou allerlei successen in te gaan wrijven vind ik ook weer zoiets.
Gelukkig heb ik vrienden die net zo onsuccesvol zijn als ik dat scheelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Weet ik, was ook niet serieus.
Sommige vrienden doen dat wel, dan gaan ze vergelijken met hoeveel meisjes ze gezoend hebben of seks hadden om dan te concluderen dat ze zelf blijkbaar erg aantrekkelijk moeten zijn.
Vind ik ook, terwijl het voor vrouwen helemaal niet echt een prestatie is vind ik. Sterker nog, vrouwen die geen aandacht van mannen krijgen zijn in mijn ogen écht draken. Iedere mooie of normaal uitziende vrouw krijgt simpelweg aandacht, wordt wel mee geflirt. Geen succes ook, lijkt me eerder normaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, klinkt alsof het voor jou een feel-good topic is.
Oja. Wie kent dat gevoel trouwens dat als je ''eindelijk'' iemand hebt, je eigenlijk helemaal geen interesse meer in die persoon hebt en denkt wat is dit voor saai persoon. Feitelijk houd ik meer van het spelletje..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik klink als een wijf maar er ontbrak wat, een gevoel.
Totdat ze een vriendin krijgen en dan plotseling geen tijd meer hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vrienden die net zo onsuccesvol zijn als ik dat scheelt.
Ik ook maar heb ook vrienden die bijna 20 x zo succesvol zijn als ik maar dan kom ik weer terug bij die anderen, en dan kan ik het niet helpen me toch beter te voelen om het met hun over meisjes te hebben dan met die andere kerel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vrienden die net zo onsuccesvol zijn als ik dat scheelt.
Nouja, ik ken niet het gevoel dat iemand die ik graag wou interesse in me kreeg; ik ken wel het gevoel dat meiden interesse in me tonen waar ik totaal geen interesse in heb. Dat heeft het ook niet helemaal idd; al is dat ook wel prima voor je ego.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:55 schreef Mpj het volgende:
Oja. Wie kent dat gevoel trouwens dat als je ''eindelijk'' iemand hebt, je eigenlijk helemaal geen interesse meer in die persoon hebt en denkt wat is dit voor saai persoon. Feitelijk houd ik meer van het spelletje..
Ik heb er een die is wel succesvol, veel afgevallen heeft al geneukt maar die zie ik niet zo heel vaak meer. Dus ik ken het gevoel al dat je totaal mislukt bent, vooral omdat die vent ook nog een jaar jonger is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef hasjman het volgende:
[..]
Totdat ze een vriendin krijgen en dan plotseling geen tijd meer hebben.
Ja kan ik er wat aan doen dat al die niet-hosselaars hier komen postenquote:
Ik ga al hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat al die niet-hosselaars hier komen posten
Nee heb het maar gelaten over drie weken begint de school weer en ik zit nu al bij de radio.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:21 schreef Mpj het volgende:
Maar Heloef, heb je al gesolliciteerd of nog niet?
Oh dank je.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij bent baas, dan mag je blijven.
Hahaha. Verdien je bij de radio ook geld?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee heb het maar gelaten over drie weken begint de school weer en ik zit nu al bij de radio.
Niksgunner. Is toch beter voor hem, zie het als een soort ''voorbeeld'' zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er een die is wel succesvol, veel afgevallen heeft al geneukt maar die zie ik niet zo heel vaak meer. Dus ik ken het gevoel al dat je totaal mislukt bent, vooral omdat die vent ook nog een jaar jonger is.![]()
Maar goed het is nou eenmaal zo kan er weinig aan doen.
Dat is ook niks maar is inderdaad goed voor je ego (in het begin voor mij dan). Op een gegeven moment word ik er moe van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik ken niet het gevoel dat iemand die ik graag wou interesse in me kreeg; ik ken wel het gevoel dat meiden interesse in me tonen waar ik totaal geen interesse in heb. Dat heeft het ook niet helemaal idd; al is dat ook wel prima voor je ego.
Nee ik verdien er geen geld mee, was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha. Verdien je bij de radio ook geld?
Hoho ik heb nergens gezegd dat ik hem het niet gun.quote:[..]
Niksgunner. Is toch beter voor hem, zie het als een soort ''voorbeeld'' zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |