Inderdaad, welke goede dingen?quote:
jij trekt volle zalen wil je beweren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je komt nog niet eens op de nominatielijst.
dat doe jij overal. dus niet piepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:14 schreef ManAtWork het volgende:
Ahh, hier kunnen we verder Nizno posten.
alle goede dingen.quote:
ach... ziel...... lukt het een beetje vandaag?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Inderdaad, welke goede dingen?
Ik wil gewoon ergens mijn ergernis kwijt.
Neuh. En hoef ik ook niet. Hou meer van een intiem samenzijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij trekt volle zalen wil je beweren?
Kwantiteit boven kwaliteit, haha.quote:[..]
dat doe jij overal. dus niet piepen.
Ohw, diiieee,... zeg dat dan.quote:
Het gaat de goede kant op. Alle beetjes helpen.quote:[..]
ach... ziel...... lukt het een beetje vandaag?
Maar ze komen wel in de top 10 van ergernissen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:30 schreef JumpingJacky het volgende:
Weglopers krijgen geen tagje, hoor.
Even snel omdraaien,... dan lig je voor.quote:
En iedere inhaalslag begint met een eerste stap.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Herkenning is een stap in de goede richting
WGR Feedback
Want hier willen we het serieus houden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef JumpingJacky het volgende:
Eventuele onzin kan je daar ook kwijt trouwens
Tussen serieus en onzin zit nog een breed scala van kwalificaties.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Want hier willen we het serieus houden?
En de eerste stap komt altijd voor de tweede.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En iedere inhaalslag begint met een eerste stap.
Maak er voor mij eens een leermoment van: noem ze eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Tussen serieus en onzin zit nog een breed scala van kwalificaties.
Sorry, ik doe geen verzoeknummertjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:38 schreef ManAtWork het volgende:
Maak er voor mij eens een leermoment van: noem ze eens.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Sorry, ik doe geen verzoeknummertjes
Moet er toegevoegde waarde zijn dan? Dan wist ik (en jij) dan nog niet.quote:
Waar moet anders de BTW over geheven worden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:41 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Moet er toegevoegde waarde zijn dan? Dan wist ik (en jij) dan nog niet.
Uiteraard. Maar ach,...quote:
Jij leest andere dingen dan ik, denk ik....quote:
Waar? Wanneer? Met wie?quote:
De link volgt vanzelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Jij leest andere dingen dan ik, denk ik....
quote:
Waarom wil je minder lenen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik wil een 'leen minder' tag, kunnen veel topics preventief opgelost zijn
Ksst, naar feedback jij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik wil een 'leen minder' tag, kunnen veel topics preventief opgelost zijn
En waarom wil je een topic preventief oplossen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom wil je minder lenen dan?
Niet lenen is nog beter maar slechts weinig mensen kunnen zonder hypotheek een huis kopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom wil je minder lenen dan?
Waarom? Waarom? Vertel ons WAAROM!?!??!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En waarom wil je een topic preventief oplossen?
Je vrouw? Misschien te voor de hand liggend?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben inmiddels wel herstellende voor 'fuck', dus waar mag ik langs?
Geen zuster in de buurt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben inmiddels wel herstellende voor 'fuck', dus waar mag ik langs?
De hand,... liggend,...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je vrouw? Misschien te voor de hand liggend?
Zijn zus? MaW, shame on youquote:
maak de zin die je begon eens afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Jij leest andere dingen dan ik, denk ik....
Dus je wilt een annuïteitenhypotheektag?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet lenen is nog beter maar slechts weinig mensen kunnen zonder hypotheek een huis kopen.
Ik zelf leen iedere maand minder. Annuiteitenhypotheek ftw.
Da's niet mijn gewoonte...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maak de zin die je begon eens af![]()
Beter als liggend met de hand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zijn zus? MaW, shame on you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
JJ is meer van het halve werk.quote:
wij gaan wat ruimer om wat dat betreftquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je vrouw? Misschien te voor de hand liggend?
Het internet is sneller dan je denktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Moblo heeft nu al een hekel aan me
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen niet..Die ergernis kun je hier kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die ergernis kun je hier kwijt.
Dat kost je je onzin-tag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Moblo heeft nu al een hekel aan me
Ik ben ook nooit over tagjes begonnen, ik kijk wel uitquote:
Je 2xTom moet je niet altijd geloven. (Tenzij er een file bij Zwolle staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:59 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik sla even over, te ver rijden
Naar je vakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit over tagjes begonnen, ik kijk wel uit
Net gehadquote:
Je bent niet de enige, hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou vandaag zóveel gaan doen...
*fail*
Ook een leuke tag misschien 'druk baasje maar doe niks'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
*fail*
Een goede ondernemer plant dan alvast de volgende.quote:
Ik sprak ook niet over de planningquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een goede ondernemer plant dan alvast de volgende.
Wat voor kleur moet die krijgen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ook een leuke tag misschien 'druk baasje maar doe niks'.
Maar die is zo gepland dat je er niet naar uit kijkt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik sprak ook niet over de planning
De bedenker van die tag had het goddank nog niet over kleurenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wat voor kleur moet die krijgen dan?
Nog niet, eerst weer ff lekker werkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar die is zo gepland dat je er niet naar uit kijkt?
Daarom vraag ik wat jij er van denkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
De bedenker van die tag had het goddank nog niet over kleuren
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus je wilt een annuïteitenhypotheektag?
Sog of wog?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
*fail*
Dieprood uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef ManAtWork het volgende:
Bang dat je ook een kleur moet kiezen als je 'ja' zegt?
Beterschap!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, achter de schermen wisten ze het al, maar donderdag bleek ik een propje in m'n hersens te hebben en werd ik opgenomen. Op vrijdag bleek er een lek te zijn in m'n hoofd dus nu ben herstellende ofzo...
Is dat inclusief of exclusief files?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:54 schreef TronCarter het volgende:
Haha,ik weet dat het gras ergens anders altijd groener zal zijn. Toch geef ik liever het gemak niet op dat klanten linksom of rechtsom altijd op maximaal een uurtje afstand zitten
Wat zijn dat? Files? Ik ga niet met de motor in de file staan.quote:
Je kunt ook niet vrolijk 100 km/u blijven rijden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Files? Ik ga niet met de motor in de file staan.
Niet vrolijk, maar het is mogelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Light het volgende:
[..]
Je kunt ook niet vrolijk 100 km/u blijven rijden.
Dat wat hij zegt!quote:
Als al je klanten in de randstad zitten, snap ik dat je er zelf ook wilt zitten. Dan ga je niet in bijvoorbeeld Oosterwolde wonen. Je hebt er immers weinig aan dat je bijna heel Friesland, Drenthe en Groningen en een deel van Overijssel binnen een uur kunt bereiken als je daar toch geen klanten hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Niet vrolijk, maar het is mogelijk
Nee hoor, alle klanten zitten in de randstad dus het lukt allemaal wel makkelijk. Het helpt natuurlijk gigantisch dat ik de afspraken vaak op rustigere tijdstippen plan.
Is er ook slechte kant mogelijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef Maharbal het volgende:
O, de vorige zat alweer vol...en deze gaat de goede kant op,
Da's voor de weekend-ritjes natuurlijk wel weer plezierigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
Als al je klanten in de randstad zitten, snap ik dat je er zelf ook wilt zitten. Dan ga je niet in bijvoorbeeld Oosterwolde wonen. Je hebt er immers weinig aan dat je bijna heel Friesland, Drenthe en Groningen en een deel van Overijssel binnen een uur kunt bereiken als je daar toch geen klanten hebt
Ik zal de dag eens goed beginnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Xcalibur het volgende:
FH: heb de post gemist wat er mis is, maar beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |