Ik heb daarnet pas het licht uit kunnen doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tjeezus, wat is het donker hier. Het lijkt wel 8 uur 's avonds+ onweer en enorme regenbuien
Jeugdherberg... waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zich afvragen waarom jij uitgaat in een jeugdherberg.
En zo hebben we allemaal wat...
Fenomenaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
Prachtige kleurenfoto's van een eeuw oud uit Rusland : http://www.boston.com/big(...)r_a_century_ago.html
Ik had je graag geholpen, maar taco's maak ik eigenlijk altijd (deels) zelf.quote:
Af en toe wat afhalen is best lekker (zowel voor de variatie als voor het feit dat je niet hoeft te koken).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef Gellius het volgende:
Het is Taco Mundo geworden. Ik kook altìjd zelf, en ken dus de adresjes niet.
Ik heb een longvis gezien vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef Gellius het volgende:
Batuwu staat op mijn bestelpagina met een facebook-like.
Dat spreekt voor zich toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef Gellius het volgende:
Een Amsterdammer die het voor zijn opgebroken kruispunten opneemt.
Je was gewaarschuwd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Gellius het volgende:
Dit was mijn eerste (en laatste) keer Taco Mundo. Ik ben diep teleurgesteld.
Wat had je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Gellius het volgende:
Fenomenaal, hahaha, wat een binnenkomer. Ga je schamen, ga vrienden zoeken en ga weg. Poseurquote:
Goede opmerking man! Morgen is het vrijdag en buiten schijnt de zon. Ik word godverdomme de hele dag al omringd door clowns en dan kom jij hiermee. Ben je helemaal gek gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Af en toe wat afhalen is best lekker (zowel voor de variatie als voor het feit dat je niet hoeft te koken).
En terecht. De zwijgende goedkeuring van MP lijkt me ondraaglijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik voel me haast beledigd dat ik niet aangevallen ben door MP
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:54 schreef Mainport het volgende:
Wat doet die Gillingham nou weer hier... ik heb altijd zo'n hekel aan die groentjes die ineens mee willen doen in het gesprek. Komen ze aan met hun naan en bobotie, heel gecultiveerd hoor... aansteller
Sorry ik heb een vertwijfelde avond gehad
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:00 schreef Mainport het volgende:
[..]
Fenomenaal, hahaha, wat een binnenkomer. Ga je schamen, ga vrienden zoeken en ga weg. Poseur
Oeh, wat kan hij ook een vlegel zijn soms.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:06 schreef Mainport het volgende:
[..]
Goede opmerking man! Morgen is het vrijdag en buiten schijnt de zon. Ik word godverdomme de hele dag al omringd door clowns en dan kom jij hiermee. Ben je helemaal gek geworden
Dit ook wat voor jou?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:10 schreef JAM het volgende:
Wat een orgie van geweld was dat zeg! Tsjongejonge, daar knapte ik van op zeg!
Nare film is dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dit ook wat voor jou?
Ik vind hem ook niet zo sterk, scenes zoals bovenstaande uitgezonderd. Een beetje een zwalkend script.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef zodiakk het volgende:
Heat is wel een aardige film. Wel te lang. De schietscene vind ik overdonderend en Al Pacino speelt zijn rol goed (een rol die hij altijd speelt: de man met sterke principes waarvan de handhaving hem veel kost). DeNiro vind ik niet zo sterk.
Je zult je in ieder geval niet vervelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef Frollo het volgende:
Ben je serieus?
Ik dacht altijd dat het gewoon een mafiafilmpje was en heb dus nooit de moeite genomen om 'm te kijken.
Hahaha anders ga je even zo'n kinderfilm ontleden. Heb je al die informatie nou allemaal op zitten zoeken op je vrije donderdagavond? Wat moet jij jezelf vervelen... straks laat je nog een analyse los over het acht uur journaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo sterk, scenes zoals bovenstaande uitgezonderd. Een beetje een zwalkend script.
Wat voegt het bijvoorbeeld toe dat die gewelddadige dwerg (ik weet zijn naam dus niet meer: Wayngro oid) ook nog eens een seriemoordenaar bleek te zijn bijvoorbeeld? Leek me nou typisch iets om op de montagekamer te sneuvelen: er wordt een extra verhaal geïntroduceerd met veel meer emotionele impact en daar blijft het eigenlijk bij. Ook vraag ik me af hoe Pacino Henri Rollins zo snel op de vloer kreeg: nogal flauw.
Verder vond ik het bijna allemaal te mooie mensen: te gelikt, te flashy, niet 'gritty' genoeg. Degene die me het meest als een echte crimineel overtuigde was de toen nog niet zo bekende Danny Trejo.
Maar inderdaad, die o.m. bankovervalscene blijft me bij, en dat is toch al heel wat.
Ze?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is ze ook fan van Van Velzen?
Dat had ik niet achter MP gezocht.
Suffe stukjes zijn dat. Dat hele Didu kan me ook gestolen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:00 schreef Gellius het volgende:
Toch doen de stukjes van MP me altijd een beetje aan die van Aaf Brandt Corstius denken. Ik weet niet wat het is, ik weet niet hoe het komt.
Ik sta ook in de Frollo lijst, maar geen connecties.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef Z het volgende:
Ik ken iemand die Gellius kent! En een sloot mensen die Frollo kent. Lang leve FB.
Ow? Ik dacht dat Aaf begonnen was in de nrc next en die bestaat nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij is ABC langer columniste dan Sylvia Witteman.
Ik weet het niet. Sylvia Witteman is wel de koningin op dat terrein. Ik moet vaak om haar lachen. Bij Aaf is 't wat tuttiger allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Frollo het volgende:
Dat hele columnistengenre van 'hihi wat ben ik toch gek en dom en onhandig!', is dat nou eigenlijk begonnen met Sylvia Witteman of is het van ouder datum?
Klopt. Sylvia heeft ook nog eens dat 'hihi wat ben ik toch een slechte moeder', wat die jongere meiden zoals Hannah Bervoets niet hebben, plus ze heeft wat van de wereld gezien. Maar ook haar ken ik zo onderhand wel een beetje, tijd voor iets nieuws!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef mane het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Sylvia Witteman is wel de koningin op dat terrein. Ik moet vaak om haar lachen. Bij Aaf is 't wat tuttiger allemaal.
Dat kan natuurlijk, maar waren dat altijd al 'hihi wat ben ik toch mal en onhandig en ik ben altijd mijn sleutels kwijt'-columns of is ze pas onder invloed van Sylvia Witteman uit dat vaatje gaan tappen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat Aaf toch al zeker 10 jaar columns schrijft hoor.
Nee joh, die schreef al in de NRC, maar bij de Next krijgt ze wat meer media-aandacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht dat Aaf begonnen was in de nrc next en die bestaat nog niet zo lang.
Taco Mundo is heel slecht. Had het me gevraagd, je weet toch dat ik de bestelexpert ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Gellius het volgende:
In Amsterdam zijn er best veel die prima eten leveren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef Lienekien het volgende:
Het is wel jammer dat bezorgvoedsel bijna altijd te vet en te zout is.
Ziet nou niemand dat gat in de markt?
Ja, zo begon ze al in de Folia. Dat was wel smakelijk omdat het over haar knipperlichtrelatie met Grunberg ging zonder dat Grunberg er bij naam in werd genoemd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar waren dat altijd al 'hihi wat ben ik toch mal en onhandig en ik ben altijd mijn sleutels kwijt'-columns of is ze pas onder invloed van Sylvia Witteman uit dat vaatje gaan tappen?
U jelly?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Mainport het volgende:
Gadverdamme, heeft Grunberg met Aaf liggen ketsen... waarom zou je dat doen
Om haar pijn te doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Mainport het volgende:
Gadverdamme, heeft Grunberg met Aaf liggen ketsen... waarom zou je dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |