Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Londen toe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef Happel het volgende:
Aankomend weekend zal het wel weer los gaan. Of het ergste is nu geweest en alle rumoer verminderd zienderogen. Denk eigenlijk het laatste.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Lomden toe.
Ik zit gelukkig in Zuid-Kensington.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef superworm het volgende:
[..]Dan is Genève vrijdag voor mij een veilige keuze geweest.
Weet je wel hoeveel inwoners Londen heeft?quote:
Maat van me zit er nu. Niks aan het handje, waar hij is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Londen toe.
Ik ga ook binnenkort, maar mijn familie daar heeft helemaal geen last van de rellen e.d. Niks aan de hand dus, denk/hoop ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Londen toe.
De meeste mensen doen wat ze altijd doen. De pubs waren gisteravond en vanavond echt niet minder vol dan ze normaal zijn. London is enorm groot, in 95% van de stad merk je echt helemaal nits van de rellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel inwoners Londen heeft?
En dan hebben we het alleen nog over een paar steden. Jij hebt het over 50% van Engeland...
De meeste mensen zitten gewoon thuis te wachten en te hopen dat de ellende snel voorbij is.
twitter:BenQuinn75 twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:36:14Watching as Police try to disperse crowds of men in eltham. Am told it's not a kettle, but looks like one #ukriots reageer retweet
Roept dat nou niet te hard. Lijkt wel wat te bloeien in Elthamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Kvdijk het volgende:
Live beelden op sky , gebeurt nog niet veel
Klopt. Dat was zo te zien geen agent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
Maar die gast die in Manchester van z'n fiets af pleurt doet dat toch door toedoen van een wegrennend maatje van hem?
Ja nu plaspauze tegen de muur ofzo :pquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Roept dat nou niet te hard. Lijkt wel wat te bloeien in Eltham
Politie was daar niet zo blij mee btw. Vanmiddag een interview met een politiechef die vertelde dat hij nu mankracht kwijt was aan het in de gaten houden van bepaalde burgergroepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
In Birmingham zorgen de hooligans ervoor dat het rustig blijft.![]()
Skynews is en blijft de beste wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef Kvdijk het volgende:
Zijn er nog goeie streams?
Ik heb sky op me tv en bbcnews als stream maar is steeds in herhaling..
Het is in Birmingham gaan regenen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
Weer alle choppers in Londen trouwens, niks in Birmingham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |