quote:
Ingrid is een flapuit. Ze streek meteen na binnenkomst al mensen tegen de haren in. Ik vraag me af of ze werkelijk zo dom is als ze zich voordoet. Zij is ook een van de weinigen die mensen durft aan te spreken. En ze laat zeker niet over zich heen lopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
![]()
![]()
,mja sorrie..ieder heeft zijn/haar eigen gevoel voor humor..ze vergelijken mijn manlief alltijd met andre,en ik ben daar niet blij mee
ingrid is iets,wat ik ook hoor van mijn duitse kennissen..wat misschien komisch is door de domheid...
Het varken moet eerst gekeurd worden door BB. Geen idee hoe ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef akveor het volgende:
Dit is toch niet serieus wel? Die twee vlammetjes. Ze laten de bewoners toch niet echt eten van dat varken? Lijkt me levensgevaarlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg maar naif dom,met een vleugje kinderachtige eerlijkheid..en ze was toch niet echt duits??een 25jarige in suikerspinrokjes die om tschokjolade zeurt is een mooi slachtoffer voor al die suikerooms..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ingrid is een flapuit. Ze streek meteen na binnenkomst al mensen tegen de haren in. Ik vraag me af of ze werkelijk zo dom is als ze zich voordoet. Zij is ook een van de weinigen die mensen durft aan te spreken. En ze laat zeker niet over zich heen lopen.
ik ook niet...waarschijnlijk is dit alleen een opdracht..want een niet goed doorgebakken varken met deze temperaturen levert een aardige ziekte op..ze krijgen waarschijnlijk weer kant en klaar haxen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het varken moet eerst gekeurd worden door BB. Geen idee hoe ze dat gaan doen.
Maar ik zou er echt niet van eten.
Dat kan je zien als de zg Bienen van Cosimo. Maar dan wel leuk uitgevoerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
zeg maar naif dom,met een vleugje kinderachtige eerlijkheid..en ze was toch niet echt duits??een 25jarige in suikerspinrokjes die om tschokjolade zeurt is een mooi slachtoffer voor al die suikerooms..
zo is dat..en wij zijn uiteraard ook verwennt...na zo veel episodes bb heb ik het gevoel dat wij ons eigen leven proberen op te vullen met bb..dat heb ik al na bb 5 opgegeven..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan je zien als de zg Bienen van Cosimo. Maar dan wel leuk uitgevoerd.
Ja, waarom zou die niet mogen slapen? Die moet Tegengas vannacht vermaken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Schjordan gewoon mag slapen. Ik vraag me echt af wat die blonde del daar doet.
Ik wacht op het keuren van het varken.![]()
LOL, maar ze komt toch niet om te slapen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:56 schreef akveor het volgende:
Ja, waarom zou die niet mogen slapen? Die moet Tegengas vannacht vermaken.
Ze is immers geen kandidaat meer dus hoe zou BB d'r moeten bestraffen?
Gewoon op laten etenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef akveor het volgende:
Dit is toch niet serieus wel? Die twee vlammetjes. Ze laten de bewoners toch niet echt eten van dat varken? Lijkt me levensgevaarlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:23 schreef akveor het volgende:
Zonder er ff een thermometer oid in te steken? Pfff.
In ieder geval flut mesje en flut vorkje... ach het zijn maar details. <zucht>
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oww in dat geval:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:01 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben vanavond dus een feestje? Die zal wel om 23u al afgelopen zijn
in nood en met ziekte mag en moet je zlf eten..ook met ramadan..zwangere vrouwen,kinderen onder 12 jaar,vrouwen die menstruieren(die mogen nog niet maar mee doen aan ramadan,is onrein),en oude gebrekkigen mogen eten en drinkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:26 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, Cosi verbreekt zijn afspraak met Bullshido en eet varkensvlees. Die kan zijn vriendschap met BS wel opgeven. Met name omdat het ramadan is.
Niet? Nou ik kan niet wachten hoor... het wordt heul gezellie met alcohol enzo....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:58 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat zogenaamde feestje ga ik echt niet wachten. Fijne avond allemaal.![]()
Lol, zakdoekje leggen enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:03 schreef akveor het volgende:
Niet? Nou ik kan niet wachten hoor... het wordt heul gezellie met alcohol enzo....![]()
![]()
![]()
En ze gaan pas na elf uur naar bedje toe.![]()
Natuurlijk... jij niet dan? Maar ik ga niet naar Barry luisteren. Misschien eens in de herhaling ooit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol, zakdoekje leggen enzo.![]()
Kun jij BB radio luisteren? Barry is in de studio.
Ja duidelijk dat Ingrid zich kapot ergert aan Cosimo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Aangeschoten Cosimo is al de hele tijd aan Ingrid aan het frunniken maar die moet daar niets van hebben...
ja duh..je moet de kijkers rond 19 uur natuurlijk niet de indruk geven dat je alleen maar kan feesten als je veel gezopen hebt..day vind ik ook trouwens nergens voor nodig,om dronkemanspraat aan te horenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef beequeen het volgende:
1 vaatje bier van 10 liter voor 11 man en kutmuziek.![]()
![]()
![]()
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Schjordan in het huis zit. Ze was alleen in beeld tijdens het douchen. Ze is nog niet buiten geweest. Ja, 10 minuten om haar nek te laten masseren omdat ze hoofdpijn heeft.
Ja dat Cosimo du bist so einen intelligente Jungen slaat werkelijk nergens op. Dat gelooft toch zelfs David niet? Het is gewoon iemand naar de mond praten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef beequeen het volgende:
David, hou ajb je grote muil. Je lult uit je nek zoals gewoonlijk.
Dit dus! Dom gezwets.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef akveor het volgende:
Ja dat Cosimo du bist so einen intelligente Jungen slaat werkelijk nergens op. Dat gelooft toch zelfs David niet? Het is gewoon iemand naar de mond praten.
Ze keek naar de stand van de camera´s, die waren op het bed gericht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:57 schreef beequeen het volgende:
Waar David en Schjordan mee bezig zijn......? Ze hollen naar de RSZ, zeggen dat BB ze wil verarchen en beginnen te kussen. Leuke show.
Ja ze kreeg plots stevige concurrentie. Zie de post boven je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze keek naar de stand van de camera´s, die waren op het bed gericht.
Heb het vermoeden dat hun wat privacy is beloofd, snel daarna was de tuin weer op de stream.
[ afbeelding ]
Hele mooie concurrentie, dat wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ze kreeg plots stevige concurrentie. Zie de post boven je.
Verder was er in deze BB weinig te cappen voor je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hele mooie concurrentie, dat wel.
[ afbeelding ]
Zelden zo´n preutse BB gezien, als deze.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Verder was er in deze BB weinig te cappen voor je.
Dat zou helemaal wat zijn. Privacy in een BB huis.quote:[b]Op donderdag 11 augustus 2011 17:02 schreef spapaars het volgende:[/b
Ze keek naar de stand van de camera´s, die waren op het bed gericht.
Heb het vermoeden dat hun wat privacy is beloofd, snel daarna was de tuin weer op de stream.
Het is vissen in een badkuip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou helemaal wat zijn. Privacy in een BB huis.![]()
Arme spapaars, wat Roevka zegt, niks te cappen.
aiiiiii....zie luie jacki naar david kijken..hehehe....wat er ook van mag komen..het is welkomquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef akveor het volgende:
WA (?) bestanden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou kijk...de mannen hier hebben nog wel enigzins vermaak..mag ook wel na al die nachtelijke uren met slapersquote:
Dat zeg ik snetje!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:52 schreef snetje het volgende:
tja! en daar sta je dan voor te koken... die 2 nemen nog niet eens de moeite om te gaan eten![]()
hij zet David ff goed recht ...eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik snetje!
Maar volgens mij is Cosi ook klaar met die 2. Gelijk heeft hij.
quote:Daggy macht Brot. Das bedeutet...Leon, Jaquelina und Jordan arbeiten und Daggy machen Brot
Geen slecht idee...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over een kwartiertje matchalarm ?
[ afbeelding ]
Hoi, goedenavond, ja deze staan in het huis en worden gebruikt tijdens een streamlock ....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou snap ik het pas... Van die 2 poppetjes die je net gecapt hebt stonden er allerlei photoshops op het Duitse forum. Ik snapte helemaal niet wat dat met BB te maken had...
Maar die staan dus gewoon daar in het huis, OK...
Hoi, ik had ze echt nog nooit gezien... Moet misschien toch weer vaker kijken, maar dat valt soms niet mee...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi, goedenavond, ja deze staan in het huis en worden gebruikt tijdens een streamlock ....
Ja, vrees van wel, een uurtje geleden waren Jordan, Cosimo en David nog wakker en inquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hoi, ik had ze echt nog nooit gezien... Moet misschien toch weer vaker kijken,
maar dat valt soms niet mee...![]()
Is echt iedereen al naar bed???
Stond volgens de chat op BB uncensiert, maar heb het niet zelf gecheckt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een matchalarm zou natuurlijk leuk zijn maar is er een aanleiding om te geloven dat dat gaat gebeuren???
OK, zal het even checken...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Stond volgens de chat op BB uncensiert, maar heb het niet zelf gecheckt.
Okay, bedankt, op de chat roept nu weer iemand matchalarm om 0130, zal dus wel BS zijn ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kan over een matchalarm niets op BB-unzensiert vinden hoor... Maar wel een interessant artikel dat fans van achter de schutting "Daggy raus" hebben lopen roepen... Dat Daggy daarvoor lang in het SZ heeft gezeten en het daar heel moeilijk mee heeft...
Lijkt mij duidelijk dat zij gaat dan ... zie zelf liever Benny gaan, die brengt echt niets meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
En de tussenstand van de laatste poll...
============
Umfrage: Wer soll kommenden Montag das Haus verlassen? (inoffiziell) Teil 2
Jaquelina 1778 Stimmen | 46%
Florian 1406 Stimmen | 36%
Benny 567 Stimmen | 15%
Leon 126 Stimmen | 3%
3877 Gesamt Voter
Het zou kunnen dat die informatie van een andere bron komt maar op de chat wordt wel meer verteld waar niets van klopt... Maar die 10 minuten wacht ik nog even af...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt, op de chat roept nu weer iemand matchalarm om 0130, zal dus wel BS zijn ...
Ik blijf ook nog even hopen, die laatste actie met die drill-Instructor was ook omquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die informatie van een andere bron komt maar op de chat
wordt wel meer verteld waar niets van klopt... Maar die 10 minuten wacht ik nog even af...
Ja, en deze photoshop stond op het Duitse forum... Gemaakt door Dexter...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar is de streamlock weer .....
Moest even goed kijken, maar hij is geweldig ....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze is wel hard... Gemaakt door Tiamat...![]()
[ afbeelding ]
Met dank aan bbfun.quote:David und Jordan im Schlafzimmer.
J: du bist so ein scheiss Lügner
D: warum?
J: alles was du gesagt hast, halt einfach den Mund
D: ich brauch meinen Mund nicht zu halten, du solltest deinen Mund halten und die Lippen zu kneifen
J: ich bekomm solche Wutausbrüche, weil du so ein Lügner bist
D: immer dasselbe, ich kann nicht mehr. Das ist keine Liebe, wird auch keine mehr werden bei dir.
J: Du hast gesagt, bei mir geht es dir nur um deine Schwa**, das ist das Schlimmste was man jemandem sagen kann. Du bist der Teufel
D: ja klar, der Teufel macht dir ja auch Frühstück
J: ich wünsch dir das du glücklich wirst
D: ich dir auch. Die Sachen, die du im Sprechzimmer gesagt hast, waren zuviel, du hast geheult
J: was fake ich denn? ich hoffe du wirst glücklich, denn die drei Minuten Fame sind irgendwan vorbei, dann kannst du dich nochmal fragen, ob es das wert war
D: ich weiss, doch das mit uns war mal, hätte was werden können. Das mit der Liveshow war zuviel. Wann denkst du das wir raus kommen? Montag? Denkst du das wir in der Liveshow sind?
J: nein. Warum, überlegst du schon wie du mich fertig machen kannst in der Liveshow und bei Facebook?
Sie liegen beide auf dem Bett, wirken erschöpft.
Zal je net zien dat ze niet wint. En ze had zoveel gegeven en iedereen mocht nog wel op d'r stemmen enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:39 schreef beequeen het volgende:
Daggi is in de SZ geweest en heeft volgens mij gejankt. Ze zit nog na te snikken. Dat "Daggi raus" heeft er behoorlijk ingehakt denk ik. Ze is de hele dag al heel stil.
[ afbeelding ]
Dit dus! Gottegod wat was ze pisses op Flo omdat hij het lef had haar te nomineren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:52 schreef akveor het volgende:
Zal je net zien dat ze niet wint. En ze had zoveel gegeven en iedereen mocht nog wel op d'r stemmen enzo.
BB friendz doet het perfectquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef beequeen het volgende:
Inge, David en Benny doen niet mee.
[ afbeelding ]
David vraagt zich af of Benny het niet met een vrouw wil doen. Dat heeft Benny van de week al een keer verteld, maar goed.Wrs voelt David zich stoer mannelijk door deze vragen te stellen. Loser.
Haperende stream, om gek van te worden. De vaste broadcaster is er niet en de chat is ook weg.![]()
Bij mij dus weer niet. Alleen de chat werkt.quote:
tja..ze hebben er buiten geen bakoven met timer en temperatuur led...het is stervenssaai...dat ligt ook wel deels aan de bewoners..maar de redaktie heeft echt geen ideen meer..aub geen bb meer..als ik naar idioten wil kijken hoef je alleen maar post te lopen..zat materiaal op straat...en vermakelijker ook,en nog is het beter als nederlandse sst...zulke saaiheid heb ik dus nog nooit meegemaakt..spreek laura..alex..zelf djonne was nog vermakelijk in die ellendequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Het enthousiasme spat er weer vanaf.![]()
![]()
Dat smelt toch nooit zo? Het kaarsvet moet verhit worden tot 70 graden.
Nah ja, tegen een uur of 18.00 hebben ze vast wel een kaarsje klaar.![]()
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:37 schreef beequeen het volgende:
Ik wil heul geen aandacht.![]()
[ afbeelding ]
Btw: het stortregent, Leon en Rayo gaan dapper door met kaarsen maken maar deze vollidiot is wrs belangrijker, samen met Schjordan.
Spapaars, nu moet je ophouden.![]()
Ben je gek, was een garpje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:41 schreef spapaars het volgende:
Sorry.
btw
Als je fullscreen doet, heb je geen last van die nare beeldscrolling.
publiciteit geil, grote bek, weet alles beter, won niet met zingen, en liep om die reden heel boos weg.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan Jacki?
Het is gewoon een copycat Schjordan.![]()
Bijna haar ochtendjas laten vallen bij het omkleden en dan zeggen...oeps, de camera is er weer.![]()
uhmmm..ik wil niks zeggen...maae ze lijkt ouder als ik met mijn 43...van achter dan..krijg je met veel bankhangenquote:
ligt eraan hoe veel er op ligt..met bbq krijgen hier veel mensen 5 borden weg..i dont know...ik haat bbq en gourmetten..al die mietige stukjes vlees verzopen in saus..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Bord 3 voor Leon. Waar laat die gast het?
[ afbeelding ]
Zit ik hier echt in mijn uppie?![]()
en met de laatste opmerking had David dan wel gelijk.. : toon je maar weer naakt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu stapt ze weer zogenaamd boos op en wil naar de SZ .....![]()
[ afbeelding ]
+1.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:50 schreef akveor het volgende:
Ik word er werkelijk niet goed van dat ik weer naar mensen moet kijken die geen deelnemers meer aan het spel zijn. Kotsmisselijk word ik ook van dat BB ons weer het toneelspel David vs Jordan meeent te moet voorschotelen. Ik zie liever slapende mensen dan dit gedoe... kotzt mich richtig an eh..
Een meid die op een jankerig toontje praat en een idioot waar alleen maar gebral op een agressieve toon uitkomt....
Ja, dat zie ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten die zijtakjes eraf snijden, en dan dat riet door die gaten douwen
Ja, ik zie het nu. De manden hoeven ook niet funcioneel te zijn, moeten er alleen goed uitzien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:53 schreef Darklight het volgende:
Als je het later op de grond zet heb je daar geen last meer van, of ze knippen dat gewoon weg
Dus dat Darkquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:08 schreef Darklight het volgende:
Ze zeggen elke week dat er nieuwe bewoners komen
Als het maar geen h/z/hdngmw wordt
Ik loop een weekje achter met de dagelijkse. Leuk dat je dan ook achteraf op bepaalde zaken kan gaan letten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:23 schreef beequeen het volgende:
Hoi Roevka.
Kijk dat is teamspirit van Benny en Inge.Daar kan Daggi een puntje aan zuigen.
Precies! Ze weet inmiddels dat ze niet popi is en ze is als de dood om genomineerd te worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef akveor het volgende:
Ik loop een weekje achter met de dagelijkse. Leuk dat je dan ook achteraf op bepaalde zaken kan gaan letten.
Ondertussen is het iedereen-mag-mij-wel-nomineren-als-je-niet-wie van Daggy dus veranderd ik ben fokking pissed omdat iemand mij durfde te nomineren. Wilde ze zeker eens genomineerd staan maar daar snel op teruggekomen toen Rayo haar voorstelde dan maar iemands geheim eens met opzet mis te raden.
Daggy haar spel is enorm doorzien en dat weet ze doordat iemand iets over de schutting riep.
Eigenlijk vind ik dat iemand die al een keer vrijwillig vertrokken is moet wieberen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Ze weet inmiddels dat ze niet popi is en ze is als de dood om genomineerd te worden.
Ik hoop toch echt dat de overige BW haar lakse houding een keer op gaat vallen, dat kan toch niet anders? Altijd moe, kopfschmerzen enz.
Daarom hoop ik dat Flo blijft, die heeft haar door, ook al is het met info van buiten.
Daar heb je wel een punt, maar wat denk je van de uitstapjes van de andere BW?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:55 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk vind ik dat iemand die al een keer vrijwillig vertrokken is moet wieberen.
Als ze echt weer terug het huis in willen had ze dan eerst maar een een week in het SB opgesloten. Hun uitstapje is een kleine vakantie geworden inclusief informatie van buitenaf.
Dat Florian dat weet van Daggy is op zich al schandalig.
Thanx Roevka. Ik viel al bijna in slaap.quote:
Het is ook altijd hetzelfde.quote:Daggy erzählt den Beiden, dass immer vor der Liveshow oder auch den TZF ein Header eingespielt wird, der auf das Highlight hinweist.
Als Beispiele nennt sie: "Florian verlässt freiwillig das Haus", "Lisa verlässt das Haus freiwillig", "Daggy heult im RSZ" usw.
quote:Flo hat eben mit Benny gesprochen. Er findet es nicht ok, dass die Ureinwohner sich nicht gegenseitig nominieren. Er will Daggy oder Steve auf der Liste haben. HURRA - Flo spielt wieder und will etwas Sand auf den scheinbar mit Schleim geschmierten Weg der Alten ins Finale streuen.
B-sterren? Zeg maar Z-niemandalletjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:18 schreef Darklight het volgende:
Komen er weer van die B-sterren in het huis
Gooi er liever eens flink wat alcohol in
Nee, je weet dat ik er anders over denk BQ.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Van de bbchat en daarom moet Flo blijven.
[..]
Dat doet Jackie juist wel. Ze waait met alle winden mee, bemoeit zich overal mee en heeft alles meegemaakt wat anderen ook hebben meegemaakt. Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef akveor het volgende:
Nee, je weet dat ik er anders over denk BQ.
Dan Benny eruit of eventueel Leon (de Dennis van deze BB). Jacquelina praat iig niet iedereen naar de mond en zeker niet Cosimodo.
Thanx Roevka.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef akveor het volgende:
Voor de Liveshow: http://de.justin.tv/betzemadel_002
ja! dat viel mij ook al opquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx Roevka.
OnTopic: Daggi heeft de hele dag al rucken maar moet je haar nu zien.Wat een aanstellerig wijf is het ook.
Het zal de wonder-massage van Steve geweest zijn. Echt, ik hoop dat ze volgende week of misschien nog wel vandaag, vet genomineerd staat.quote:
Nog 4 weken tot de finale (12-09) en er zijn na vanavond nog 8 bewoners. Dus er moet nu toch elke week wel iemand uit. Dan nog blijven ze met 5.. dus er zal ook nog wel een dubbele komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal de wonder-massage van Steve geweest zijn. Echt, ik hoop dat ze volgende week of misschien nog wel vandaag, vet genomineerd staat.
Precies en ik hoop dat iig Daggi genomineerd staat. Rayo, Cosi en Inge van de oud-bewoners mogen wat mij betreft in de finale komen. Steve vind ik een lompe boer en moeilijk in te schatten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef akveor het volgende:
Nog 4 weken tot de finale (12-09) en er zijn na vanavond nog 8 bewoners. Dus er moet nu toch elke week wel iemand uit. Dan nog blijven ze met 5.. dus er zal ook nog wel een dubbele komen.
Steve is typisch zo'n figuur dat kan winnen omdat de anderen niet geliefd zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en ik hoop dat iig Daggi genomineerd staat. Rayo, Cosi en Inge van de oud-bewoners mogen wat mij betreft in de finale komen. Steve vind ik een lompe boer en moeilijk in te schatten.
en omdat niemand hem durft te nomineren... want dit is natuurlijk zijn grote droom he ..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Steve is typisch zo'n figuur dat kan winnen omdat de anderen niet geliefd zijn.
Yep, zou zomaar kunnen. Maar volgens mij zijn Inge en Rayo toch meer favo bij het publiek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
Steve is typisch zo'n figuur dat kan winnen omdat de anderen niet geliefd zijn.
Ja doei, dat is het van allemaal. Geen idee waarom....fame and fortune brengt het niemand.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef snetje het volgende:
en omdat niemand hem durft te nomineren... want dit is natuurlijk zijn grote droom he ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |