Ben benieuwd. Liuzzi zegt dat hij 100% zeker is van z'n stoeltje bij HRT.quote:
Of het moet voor Red Bull zijn. Dan kom je alsnog wel in de F1 terecht (zoals Ricciardo).quote:Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef franklop het volgende:
als er 1 contact niks meer voorstelt dan is het een testcontract..
Maar dat zijn zelf "opgeleiden" jongens.. Daar is die "koorbal" inmiddels al te oud voorquote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of het moet voor Red Bull zijn. Dan kom je alsnog wel in de F1 terecht (zoals Ricciardo).
Ik had het niet over Van der Garde, maar over de waarde van een testcontract. Bij Red Bull is dat wel wat waard, bij andere teams al snel veel minder.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Maar dat zijn zelf "opgeleiden" jongens.. Daar is die "koorbal" inmiddels al te oud voor
Toen ze die koekebakker in dienst namen was ie toch nog wel een redelijk jong talent volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 12:17 schreef Big-Ern het volgende:
Wel een beetje vreemd dat Ferrari met 'has been' Massa doorgaat! Jammer dat ze het daar nooit een aan durven met een jong talent.
Ik bedoel meer dat ze nooit durven te starten met een talent dat net kampioen geworden is in een juniorenklasse.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Toen ze die koekebakker in dienst namen was ie toch nog wel een redelijk jong talent volgens mij
gister had ik ook al geen nieuwsquote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Had Giedo geen nieuws voor ons vandaag?
Guido gelooft zelf zo erg dat hij F1 gaat rijden dat hij het ons ook wil laten geloven.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Had Giedo geen nieuws voor ons vandaag?
Je weet toch, volgend jaar wordt alles beter bij Williamsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
http://www.attwilliams.com/news/view/2028![]()
Hoop dat je geen gelijk krijgt. Ik heb nog altijd een zwak voor dit team.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:29 schreef Funzel het volgende:
Ik geef Williams nog drie jaar, dan kappen ze ermee.
Ik hoop dat Volkswagen AG in zee gaat met Williams..quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:29 schreef Funzel het volgende:
Yup, zo niet dan zal het wel een keer beter moeten worden. Ik kan me niet voorstellen dat Frank Williams zo nog veel langer wil doorgaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:29 schreef Funzel het volgende:
Yes! We mogen tenminste nog 1 jaar lachen en gieren om de duizelingwekkende acties van Malle Donna.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
http://www.attwilliams.com/news/view/2028![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |