Maar dan moet EXA SOG ook vervangen worden door EXA SOG SES.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
plaatje aanleveren kan ook, dan zet ik 'm er gewoon in
Primaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dan moet EXA SOG ook vervangen worden door EXA SOG SES.
Landbouwtuigkunde op de mbo in Veghelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, leuk![]()
wat ging iedereen hier ookalweer studeren/doen volgend jaar?
impliceren dat je daarin geinteresseerd bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, leuk![]()
wat ging iedereen hier ookalweer studeren/doen volgend jaar?
goeie studie, ik ben jaloers op je dat ik dat niet kan doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Landbouwtuigkunde op de mbo in Veghel
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je daarin geinteresseerd bent
Even m'n UI aanpassen naar epische proporties.quote:
Is je eigen schuld hoor, dat mensen je nou eenmaal niet zo tof vinden en niet zo aardig op je reageren.quote:
SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |