Wil je niet studeren aan je bureau met een super hip lampje tot diep in de nacht!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Denken jullie dat het nodig is om een bureau te hebben?
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
zoveel ruimte heb ik niet hoor, aangezien ik een tweepersoons bed wil en mijn kledingkast een stuk groter wordt
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?
seksenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?
Maar maar dat was toch niets voor u?quote:
seksen met hero jeweet, als ze hier komt slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar maar dat was toch niets voor u?
Bureau gewoon tegen schuifraam zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
je hebt een kamer met vier muren zeg maar, maar ik heb er drieeen muur is helemaal bezet door een schuifraam, en 1 halve muur aan zo'n schuifdeur. dus heb nog 2,5 muren over voor een bed, nachtkastje, kledingkast, bank/bureau, en kastje voor met tv erop enzo
dan kan ik toch niet naar buiten lopen, sukkelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bureau gewoon tegen schuifraam zetten.
Ligt er maar net aan hoe groot je schuifraam is en hoe groot je bureau is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan ik toch niet naar buiten lopen, sukkel
ik ga straks wel foto's makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe groot je schuifraam is en hoe groot je bureau is.
Doe dat.quote:
Ik val in slaap als ik in bed leerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
maar het punt is, ik kan wel een bureau gaan nemen, maar of dat zinvol is.studeren kan ook op bed namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |