De 2e. Want jij zeurde over dat je niks zag.quote:
Ja die had ik nog gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De 2e. Want jij zeurde over dat je niks zag.
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.quote:
Weet niet.quote:
Waar woon je? Eijerkamp in Zutphen heeft best sjieke meubelsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Budget boeit niet, zolang het maar leuk is.
Achterham?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.
Jawel, maar ik vind die schoenen er niet echt mooi onder danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.
Ik heb die sneakers ook in navy.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind die schoenen er niet echt mooi onder dan
Ik vind ze überhaupt niet mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb die sneakers ook in navy.
Als ik bij jou ben zijn ze toch binnen 3 minuten uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind ze überhaupt niet mooi
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik bij jou ben zijn ze toch binnen 3 minuten uit.
Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.quote:
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.
Ik werk met olie en wd40.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
Rotterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar woon je? Eijerkamp in Zutphen heeft best sjieke meubels
Is dit een verkapte je-mag-wel-een-keer-langskomen-post?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zijn wel wat gewend bij ons thuis, we hebben ook geen vloerbedekking enzo
Een ekte Helmonder dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |