dit klinkt nog ergerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef golfer het volgende:
"Wij van WC Eend adviseren... WC Eend"
ooh? vind dat wel een grappig programma maar heb de aflevering bij de C&A gemist. waarom moesten ze gillen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef borisz het volgende:
HNTM niet wat voor je FFT?
Lekker overdreven gillen bij de kleding van C&A.
Nu heb ik niks tegen C&A, maar wel waarop die gilscenes in scene zijn gezet..
C&A sponsorde de show vorig jaar. En iedere keer als er een kledingshoot was met C&A kleding of ze kregen een nieuw shirtje dan waren ze allemaal zo nep blij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh? vind dat wel een grappig programma maar heb de aflevering bij de C&A gemist. waarom moesten ze gillen?
AAAAAAAAHHHHH OOOH MY GOD!!!!! WAT EEN TOF SHIRT! DIE WIL IIIIIIIK! OH C&A IS ZOOOO TOOF!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
C&A sponsorde de show vorig jaar. En iedere keer als er een kledingshoot was met C&A kleding of ze kregen een nieuw shirtje dan waren ze allemaal zo nep blij.
ik dacht dat je em al uit had vanwege je post gisterenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Zo, bakkie bamisoep achter de kiezen en nu weer verder janken met het boek dat ik lees.
Nee, zo snel gaat dat niet met een boek van ruim 600 pagina's. Gisteren in begonnen. Daar heb ik wel een dag of 5 voor nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat je em al uit had vanwege je post gisteren
633 om precies te zijn.quote:
Bij de kaft begon het al te prikken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
En vanaf het begin al huilen geblazen?
ok fijn dat ze zich goed voeltquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis
Moeder ziet er goed uit en voelt zich ook goed, maar het is tot morgenvroeg afwachten wat de onderzoekjes zeggen
ik kan aan het begin van een boek/film niet huilen want dan zit ik er nog niet in (dan ken ik de hoofdrolspelelers/karakters) nog niet goed genoeg om mee te leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij de kaft begon het al te prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |