Kan dan nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:20 schreef golfer het volgende:
Niemand interesse in die kaartjes voor Het Patronaat a.s. vrijdag 26-8?
Ach nouja, heb natuurlijk zelf ook wel door waarom ik continu in friend zones belandquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis soms ff slikken als je iedereen om je heen ziet bij het wel 'lukt' maar je hebt gelijk... al ben ik 70, het komt wel een keer
ik heb toevallig iedere keer de verkeerdequote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach nouja, heb natuurlijk zelf ook wel door waarom ik continu in friend zones belandmaar daar valt natuurlijk wel aan te tweaken.
Jajaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te veel vocht gebruiken hè? Hun eigen vocht is ook lekker en gelijktijdig met de groentes opzetten. Kort koken!
Wut? Moi?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
jij belandt in friend zones omdat je veel praat denk je?
onbewust om goedkeuring vragen? noem eens een voorbeeld alsjeblieft want snap dat niet helemaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wut? Moi?_!!!!!
Ik beland in friend zones omdat ik eigenlijk zelf er helemaal niet in geloof dat iemand bij me zou willen zijn. Daardoor ga ik onbewust om goedkeuring vragen, aardige dingen voor doen. Daarmee voed je geen aantrekkingskracht.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
onbewust om goedkeuring vragen? noem eens een voorbeeld alsjeblieft want snap dat niet helemaal.
noouu is dat het niet Steer? vanwege dat je die pis/poep/sperma/kots parfum draagt waar je het laatst over had?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef borisz het volgende:
Steer al een geurtje gekocht in de Iboodhunt?
negerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg het maar, wil je hem boemzen of aaien?
Ik doe aardige dingen niet alleen voor het aardige dingen doen, maar stiekem ook om goedkeuring te vragen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat veel vrouwen dat juist wel willen hoor, iemand die aardige dingen voor hen doet. aandacht schenkt.
niet iedereen wil een bad boy, die stinken
Goedkoop commercieel spul waar de hele straat mee looptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef borisz het volgende:
Steer al een geurtje gekocht in de Iboodhunt?
precies. je weet heus dat je een aardig persoon bent dus je kunt gewoon jezelf zijn zonder erover na te denken. maar ja, dat denken is het he..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik doe aardige dingen niet alleen voor het aardige dingen doen, maar stiekem ook om goedkeuring te vragen.
Als in: kan niet geloven dat de ander me aardig vindt zonder dat ik aardige dingen ervoor doe.
Is onnodig, je moet aardige dingen doen om het aardig zijn. Niet voor de goedkeuring.
oh dat klinkt al een stuk beter dan pis/poep/sperma/kotsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goedkoop commercieel spul waar de hele straat mee loopt
Dat sperma/kots/melk/bloedgeurtje, dát is pas uniek.
Dat is niet het grootste probleem. Als ik er niet over nagedacht had, dan had ik de rest van m'n leven ermee rondgelopen. Nu snap ik het, en kan ik in ieder geval van m'n oude gedrag leren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies. je weet heus dat je een aardig persoon bent dus je kunt gewoon jezelf zijn zonder erover na te denken. maar ja, dat denken is het he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |