Kom maar op.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat het geweldige sex was? Het viel je enorm tegen
[..]
Zal ff 200 pagina's contract typen
oh? Vind die post eens? of als ik dit heb gezegd dan moet Steer t gescreensavet hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh? Vind die post eens? of als ik dit heb gezegd dan moet Steer t gescreensavet hebben
hij kon er niet echt wat van nee, zoenen was aardig maar sloeg de rest liever over. Anyway, geen contact meer met hem, evenals met J. en F.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat het geweldige sex was? Het viel je enorm tegen
Heel goed meisjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij kon er niet echt wat van nee, zoenen was aardig maar sloeg de rest liever over. Anyway, geen contact meer met hem, evenals met J. en F.
nou?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze willen je alleen als je onbevlekt en maagdelijk bent.
Alweer een carriere die niet voor me weggelegd is.....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze willen je alleen als je onbevlekt en maagdelijk bent.
ja! ik meld me aanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die conclusie kan je toch zelf wel leggen hoop ik?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alweer een carriere die niet voor me weggelegd is.....![]()
quote:
Afgewezenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij kon er niet echt wat van nee, zoenen was aardig maar sloeg de rest liever over. Anyway, geen contact meer met hem, evenals met J. en F.
Goed van je dat je met hem geen contact meer hebt opgenomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
En Golfer; ik ken maar 1 F. Die met dat geheime beroep
Was toch wel een goed aangeschreven toernooi?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef borisz het volgende:
De Haarlem Basketball Week nu definitief ter ziele. Toch jammer ben er vroeger wel een aantal keer geweest, was toch leuk om mee te maken die HBW.
Ja wel aardig, nou ja niet de grootste teams waren er, maar het was wel spannend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch wel een goed aangeschreven toernooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |