de helft weggeven aan Griekenland en de andere helft aan Turkye. Oh, wacht......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, dat landje kunnen we nog wel handelen toch?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Heb je nooit dat je op een gegeven moment tot de conclusie komt dat iets gewoon geen goed idee was (of niet meer is), en dat je er beter afscheid van kan nemen?
Ik blijf lang optimistisch. Als dat gevoel komt is het meestal te laat. Ook zet dan vaak juist de stijging weer in.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Heb je nooit dat je op een gegeven moment tot de conclusie komt dat iets gewoon geen goed idee was (of niet meer is), en dat je er beter afscheid van kan nemen?
No way? 15 jaar? Welke dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lang optimistisch. Als dat gevoel komt is het meestal te laat. Ook zet dan vaak juist de stijging weer in.
Maar veel handelen doe ik niet, nee. In sommige fondsen zit ik al 15 jaar ofzo.
15 jaar, indrukwekkend! Die heb je waarschijnlijk tijdens de dot-com bubble flink zien stijgen? Waarom toen geen winst gepakt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik blijf lang optimistisch. Als dat gevoel komt is het meestal te laat. Ook zet dan vaak juist de stijging weer in.
Maar veel handelen doe ik niet, nee. In sommige fondsen zit ik al 15 jaar ofzo.
You badassquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Aegon bijvoorbeeld. Heb ik nog op 33 euro gekocht!!
Aww.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:42 schreef Perrin het volgende:
Laagvliegende beurshandelaar gesignaleerd in Zuid Korea.
Dat heb je ook als een vliegtuig veilig landt. Lees je daar wel eens iets over in de krant? Terwijl als het crashed, de kranten vol staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Typisch, gisteren stond alles flink in de plus en hadden de media genoeg aan een kleine headline, en nu het weer wat minder gaat breekt de paniek uit en staan de voorpagina's weer helemaal vol
volgens oude effectennota's heb ik er ook tot mijn oren ingezeten, zo rond de 25 - 26 euro.....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Aegon bijvoorbeeld. Heb ik nog op 33 euro gekocht!!
Tja, da's waar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heb je ook als een vliegtuig veilig landt. Lees je daar wel eens iets over in de krant? Terwijl als het crashed, de kranten vol staan.
ze zijn niet echt onder de indruk, geloof ik....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Federal Budget Balance -129.4B -137.4B -43.1B
WS zal wel omhoog gaan op dit nieuws
ik zie hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ze zijn niet echt onder de indruk, geloof ik....
Ze worden wakker, zo te zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik denk dat strijders moe gesteden zijn
Als dit zo doorgaat, eindigt WS nog in de plus ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef Vandergeld het volgende:
Beurzen herstellen alweer zo een procent of 2 vanaf de bodem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |