quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef james16789 het volgende:
Hey,
Al een tijdje ben ik actief op een wandelforum (nu vooral nog een beetje aan het ijsberen).
Nu zijn er ook pittige prijsvragen aan verbonden. Zoals een dagje gratis naar een club in bijv. Duitsland, om je een hele dag te laten verwennen door allemaal mooie dames.
En ja hoor! Op een gegeven moment heb ik zo'n prijsvraag gewonnen. Best spannend, het zou mijn eerste keer zijn dat ik zo'n club bezoek. Vooraf wat afspraken afgezegd, excuus verzonnen t.o.v. mijn vriendin waarom ik een dag naar Duitsland zou gaan...
Kom ik daar in de niet nader te noemen club....TS neukt liever hoeren dan z'n vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een naaistreek!
![]()
de admin had zeker ook meegedaan maar was niet in de prijzen gevallenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Marieke1992 het volgende:
Wat moet dat trouwens een ontzettend smerig forum zijn :/
Stel je 's voor, allemaal van die vieze ouwe grijze mannetjes die over hoeren gaan discussiėren... ehm, bah?
Stel je 's voor, allemaal van die vieze ouwe grijze man-vrouwtjes die over hoeren gaan discussiėren... ehm, bah?
Stel je 's voor, allemaal van die vieze ouwe grijze mannetjes die over hoeren gaan discussiėren... ehm, bah?
quote:
Boete doen dmv een verplichte wandeling naar santiago de compestellaquote:
Do not want.quote:
Is dat niet de Spaanse schone waar Kees Kankerkachel het over had?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Is dat niet de Spaanse schone waar Kees Kankerkachel het over had?
Zit ik met mijn broodje kaas en een beetje kots in mijn mondquote:
Wat verwacht je dan als je naar een hoer gaat.quote:
Zo lang je verschil proeft/voelt: gewoon door eten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ik met mijn broodje kaas en een beetje kots in mijn mond
Leugens!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef james16789 het volgende:
Hey,
Al een tijdje ben ik actief op een wandelforum (nu vooral nog een beetje aan het ijsberen).
Nu zijn er ook pittige prijsvragen aan verbonden. Zoals een dagje gratis naar een club in bijv. Duitsland, om je een hele dag te laten verwennen door allemaal mooie dames.
En ja hoor! Op een gegeven moment heb ik zo'n prijsvraag gewonnen. Best spannend, het zou mijn eerste keer zijn dat ik zo'n club bezoek. Vooraf wat afspraken afgezegd, excuus verzonnen t.o.v. mijn vriendin waarom ik een dag naar Duitsland zou gaan...
Kom ik daar in de niet nader te noemen club....
Bleek dat het travo-dag was... en ik mijn "bon" die ik had gewonnen niet meer in kon ruilen
Wat een naaistreek!
ff zitten kijken maar jezus die recensiesquote:
Zei ik ook gelijk al op de 1e pagina maar nog geen reactie opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Leugens!
Volgens de PM die je gepost hebt is de bon niet geldig op speciale avonden. En een travo-avond lijkt mij speciaal.
Jammer dat TS al op de eerste pagina door de mand valt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |