quote:
Volgens mij ben ik TS jaren geleden tegen gekomen op Pukkelpop bij Vampire Weekend. Het was de enige persoon die niet mee sprong, die niet aan het lachen was. Ze stond met haar armen over elkaar te zuchten en met haar ogen te rollen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef GotC het volgende:
Mijn advies? Ga niet naar een festival. Gezien je eerdere topics.
Ja maar jij bent een stoere chick.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik TS jaren geleden tegen gekomen op Pukkelpop bij Vampire Weekend. Het was de enige persoon die niet mee sprong, die niet aan het lachen was. Ze stond met haar armen over elkaar te zuchten en met haar ogen te rollen.
Haar vriend zag er daardoor ook uit alsof hij het intens naar zijn zin had.
Lieve TS, ik hoop dat je niet te lang een blauwe plek hebt gehad van mijn elleboog tussen je ribben. Ik kon er niets aan doen, drank en overmacht.
Hetzelfde als van die mensen die niet tegen regen kunnen. Of na een uur lopen al zeiken over pijnlijke voeten (welke kut trekt dan ook hakken aan naar een festival).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een stoere chick.Zij niet.
Overigens, dit soort mensen zijn echte moodkillers voor de mensen om dr heen.
Zou ze over seks ook zo lastig doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef Perquisite het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met jou vriend...
Echt hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hetzelfde als van die mensen die niet tegen regen kunnen. Of na een uur lopen al zeiken over pijnlijke voeten (welke kut trekt dan ook hakken aan naar een festival).
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Sziget is heel erg uitgebreid en heeft veel meer variatie dan Lowlands.
- Harde rock en metal vind je niet op Lowlands. Op Sziget is er de MTV Headbangers stage waar dit wel komt.
- Er zijn een stuk of 3 podia waar alleen DJ's en electronische muziek te zien zijn.. Bekend en onbekend.
- Een podium alleen voor reggae.
- Een jazz en blues stage
- World Music Stage met jawel, alleen maar wereldmuziek
- Mainstage met een gevarieerd aanbod aan grote namen. Vorig jaar ging het van Iron Maiden tot Mika en van Prodigy tot Papa Roach.
- Roma stage met alleen oostblok zigeunermuziek. Erg leuk.
- Er is een podium voor lokale bands uit Hongarije en omringende landen.
- Populaire Hongaarse radiostations hebben een eigen tent waar gevarieerde muziek word gedraaid door verschillende DJs.
Ik zou zeggen, pak het programma er eens bij.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef Perquisite het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met jou jouw vriend...
Sorry....ik heb echt een hekel aan indie. Maar toch heb ik het super naar mn zin op LL, genoeg leuke mogelijkheden om die meuk te ontwijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Dit klinkt idd al stukje interessanter dan LL
![]()
Misschien volgend jaar toch maar es een tripje daarnaartoe plannen.
Sorry voor de mensen die LL WEL divers noemen, ergens is het ook wel divers omdat het zowel muziek als theater als literatuur heeft, maar binnen de muziek zelf vind het toch vnl op één doelgroep gericht....erg veel indie etc.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:39 schreef DennisBoom het volgende:
Paaspop in Schijndel? Iets kleiner, maar met mainstream pop / dance / rock en theater. En natuurlijk pas met Pasen.
Jij zoekt een minder massaal/commercieel festival met Prodigy/ Faithless/ Sting/ Anouk/ Within temptation/ Coldplay etc dat soort dingen??quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef bulbjes het volgende:
[..]Hm. Maar es ff googlen zometeen. Zolang het maar geen Ilse de Lange/ Kane mainstream is mag het van mij best mainstream zijn
(maar dan dan zelf meer van de categorie Prodigy/ Faithless/ Sting/ Anouk/ Within temptation/ Coldplay etc dat soort dingen)
Rlly? Dat zou mogelijkheden biedenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Sorry....ik heb echt een hekel aan indie. Maar toch heb ik het super naar mn zin op LL, genoeg leuke mogelijkheden om die meuk te ontwijken
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij zoekt een minder massaal/commercieel festival met Prodigy/ Faithless/ Sting/ Anouk/ Within temptation/ Coldplay etc dat soort dingen??
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Basp1 het volgende:
Deze TS moet gewoon in haar woonkamer een plaajte op zetten en mensen uitnodigen die niet lallen dan heb je je eigen festival met eigen publiek en niet te druk.
Fijn. Ik heb ergens nog wel een gebrek aan evenwicht en agressie in een hoekje liggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Rlly? Dat zou mogelijkheden biedenOh yeah I'm coming and fuckin up ur lowlands
Lekker stil en chagerijnig tussen de menigte gaan staan met mn armen over elkaar
![]()
Als LL muziek op 1 groep gericht was, waarom heb ik dan zoveel discussies met de lui die voor 10+ electronische muzieksoorten komen? Waarom zijn er lui die een probleem hebben met de 10+ niet-elektronische muzieksoorten waarvoor ik kom. Waarom blijven er dan nog 20+ soorten muziek over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
![]()
Sorry voor de mensen die LL WEL divers noemen, ergens is het ook wel divers omdat het zowel muziek als theater als literatuur heeft, maar binnen de muziek zelf vind het toch vnl op één doelgroep gericht....erg veel indie etc.
Elke band die als Coldplay klinkt is een indie bandjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ehm, ja zoiets. Nouja muziek die er op lijkt enzo mag ook
Ja goed nu vind ik Coldplay dan ook niet zo heeeeeeeeeeel super....maar ze hebben wat bekendere en opzwependere nummers waar ik wel op los zou kunnen gaan. Clocks bijv.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke band die als Coldplay klinkt is een indie bandje
Ja iets minder duur en uitbuitend (2,50 voor biertje of een korte douche is gewoon duur).quote:
Onder in de reclame kwam net speciaal voor jou huntenpop voorbij, anouk en within temptation zag ik staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef bulbjes het volgende:
[..]Hm. Maar es ff googlen zometeen. Zolang het maar geen Ilse de Lange/ Kane mainstream is mag het van mij best mainstream zijn
(maar dan dan zelf meer van de categorie Prodigy/ Faithless/ Sting/ Anouk/ Within temptation/ Coldplay etc dat soort dingen)
Ben ik het wel mee eens ja. Lowlands is wel een beetje het 3fm festival zeg maar. Gevarieerd maar toch redelijk afgebakend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
![]()
Dat jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Lowlands is wel een beetje het 3fm festival zeg maar. Gevarieerd maar toch redelijk afgebakend.
Ehm, dat eerste....is dat nou sarcastisch bedoelt of serieus?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:45 schreef SicSicSics het volgende:
Sziget is gelukkig een stuk minder massaal, schoner en beter georganiseerd dan LL. Kun je met een gerust hart naartoe als je bang bent dat op LL de wc's vies zijn, het erg druk is en er iets uit je tent kan worden stolen!
Kans is kleiner dat het er regent though!
Sorry hoor, maar hoe kan je een mening hebben over Lowlands als je er nog nooit bent geweest? Like, really?quote:
Ik denk het wel ja. Gezien je andere topic kun je beter niet naar Sziget gaan. Op Sziget wordt meer gestolen, harder gefeest en is smeriger dan lowlands. Daartegenover staat wel dat er hardere acts geboekt worden. Sfeer maakt bijna geen kut uit want voertaal op Sziget is toch nederlands en zijn vooral oud-lowlandsgangers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ehm, dat eerste....is dat nou sarcastisch bedoelt of serieus?
Dat was echt, zonder dollen, onvervalst sarcasme!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef bulbjes het volgende:
Ehm, dat eerste....is dat nou sarcastisch bedoelt of serieus?
Eigenlijk mag ik het niet verklappen omdat ze het klein willen houden maar bij Landgraaf houden ze elk jaar een feestje dat jou aardig zou passen. En bij Haacht ook, trouwens. Niet doorvertellen hee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef bulbjes het volgende:
Ik dacht dat je variatie zocht in plaats van standaard festivalnamenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef bulbjes het volgende:
Volgens mij zit iemand ons enorm te trollen ja (Tong?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:55 schreef hannoes het volgende:
Hier ga ik niet intrappen ... iemand zit iedereen hier zwaar de gek aan te steken met al die rare topics.
Ik vermoed dat het daar wel eens druk kan gaan zijn, ook al is het niet op Lowlandsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef bulbjes het volgende:
Oeh, chemical brothers op Sziget. Jammer dat het nu al bezig is, volgens mij moet ik echt plannen maken om daar volgend jaar heen te gaan
Volgend jaar?! Maar dan ben jij toch te oud voor zulks tienerdingen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |