abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100789908
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef mafkees01 het volgende:
Dat geloof ik ja. Tijd heelt alle wonden, maar je moet jezelf wel die tijd geven.
Als je constant blijft controleren dan komt die "tijd" nooit.. Ik zal de rest nogmaals herhalen: verwijder/blok alles wat met haar te maken hebt en dan versnel je het proces. Als je je eigen ding aan het doen bent en je ziet haar naam ga je weer heel die molen in.. Als je dit nou allemaal verwijdert dan kan je haar naam niet meer tegenkomen en dan gaat alles veel sneller voorbij. Dan zul je vanzelf merken dat er een dag komt dat je denkt: "hey, eigenlijk heb ik er nieteens aan gedacht...". Maargoed, dit is al 20x gezegd...
Mja ok... Heb der verwijderd van facebook. Normaal ben ik helemaal niet zon moeilijk persoon, maar zij heeft momenteel echt mijn ego downwards gebracht. Thanks

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Bijna precies hetzelfde meegemaakt relatie van bijna 3 jaar elkaars eerste. En toen 5 weken geleden was het inneens over en eerst nog allemaal van jaa het heeft nog wel een kans als we vrienden blijven en toen van de een op de andere dag had het geen kans meer en had ze een nieuwe vriend. Ik heb me ook echt 3 weken waardeloos gevoeld, geen eetlust slaap ed. Omdat ik zo veel tijd besteedde samen met haar was ik al die vrije tijd ook niet gewend en voelde ik me nog kutter omdat ik dan niks te doen had.

En ze bleek niks meer voor me te voelen dus toen ik vroeg wanneer dat gebeurde zij ze dat dat al na het eerste jaar begon dus ze heeft me zo'n 2 jaar belazerd en gewoon gebruikt. In de tussentijd had ze via een spel ook nog een 'relatie' met een andere kerel die niks afwist van mij. Ik wist niet dat dat een relatie was totdat het me eergister verteld werd door wat mensen en dacht dat het gewoon een vriend was die een keer langs kwam. Hebben verder niks gedaan ofso bleek een kk kneus te zijn.

En nu heeft ze dus weer een kneus :') die ze niet eens vaak ziet echt 1-3 keer in de week ofso. En het enigste wat ze doen is gamen zowat. :')

Oja en ze heeft totaal geen vrienden op er vriend na _O-

Maar nu gaat het wel eindelijk beter, ik mis er nog steeds wel maar ik heb nieuwe hobbies ervoor in de plaats. Zelf een gitaar bouwen, en zoiezo nog meer gitaar spelen als dat ik eerst al deed.
Ohh, dat klinkt ook zwaar klote man! Ben je er al doorheen nu?
Ik denk dat als mijn ex nu niet met een andere vent lag te neuken dat ik er ook veel sneller overheen was. Maar het feit dat die vent mij uitdaagt en zij het allemaal prima vindt en het beter vind met hem, staat me niet aan.
pi_100790561
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

En ze bleek niks meer voor me te voelen dus toen ik vroeg wanneer dat gebeurde zij ze dat dat al na het eerste jaar begon dus ze heeft me zo'n 2 jaar belazerd en gewoon gebruikt. In de tussentijd had ze via een spel ook nog een 'relatie' met een andere kerel die niks afwist van mij. Ik wist niet dat dat een relatie was totdat het me eergister verteld werd door wat mensen en dacht dat het gewoon een vriend was die een keer langs kwam. Hebben verder niks gedaan ofso bleek een kk kneus te zijn.
Dat zegt ze misschien wel, maar vergeet niet dat vrouwen heer en meester zijn in het mentaal kunnen kwetsen, en dit ook express doen in zo'n situatie omdat ze van binnen boos zijn. Ik herken dit namelijk ook bij mijn eigen ex, en maar zeggen dat ze niks voor me voelde, maar onderhuids zijn ze net zo verdrietig... ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:30:55 #78
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100795316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef patb91 het volgende:

[..]

Mja ok... Heb der verwijderd van facebook. Normaal ben ik helemaal niet zon moeilijk persoon, maar zij heeft momenteel echt mijn ego downwards gebracht. Thanks

[..]

Ohh, dat klinkt ook zwaar klote man! Ben je er al doorheen nu?
Ik denk dat als mijn ex nu niet met een andere vent lag te neuken dat ik er ook veel sneller overheen was. Maar het feit dat die vent mij uitdaagt en zij het allemaal prima vindt en het beter vind met hem, staat me niet aan.
ach met mij neukte ze al amper zelfs toen het goed ging dus dat zal met.hem.wel niet anders zijn
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:32:08 #79
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100795320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Dat zegt ze misschien wel, maar vergeet niet dat vrouwen heer en meester zijn in het mentaal kunnen kwetsen, en dit ook express doen in zo'n situatie omdat ze van binnen boos zijn. Ik herken dit namelijk ook bij mijn eigen ex, en maar zeggen dat ze niks voor me voelde, maar onderhuids zijn ze net zo verdrietig... ;)
kweet niet man. Maar als dat zo is dan is der nieuwe vriend ook een rebound
pi_100921025
Werkt een rebound eigelijk wel? Is het een goeie manier om over je ex heen te komen? Natuurlijk is het niet de beste manier omdat je mensen ermee kwetst..
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:45:13 #81
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100927374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef patb91 het volgende:
Werkt een rebound eigelijk wel? Is het een goeie manier om over je ex heen te komen? Natuurlijk is het niet de beste manier omdat je mensen ermee kwetst..
Het werkt wel.

Kheb nu zelf ook nog een kutgevoel van tjah geen enkele chick vind me leuk enz.
En als je dan een rebound hebt is dat gevoel weer weg.
pi_100927575
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:45 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Het werkt wel.

Kheb nu zelf ook nog een kutgevoel van tjah geen enkele chick vind me leuk enz.
En als je dan een rebound hebt is dat gevoel weer weg.
Dit.

Heb je haar trouwens nog gesproken/uitgescholden voor kuthoer of zit je alleen jezelf in slaap te rukken elke dag?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:06:37 #83
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100927704
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:59 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Dit.

Heb je haar trouwens nog gesproken/uitgescholden voor kuthoer of zit je alleen jezelf in slaap te rukken elke dag?
O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:29:44 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100928243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef patb91 het volgende:
Omdat je zelf gekwetst bent zit je te overwegen iemand anders ook te kwetsen? :{

Er zijn tal van andere manieren om het te verwerken, hoor...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100931032
Rustig aan doen. Probeer zoveel mogelijk sociale contacten te onderhouden en niet onbelangrijk: Doe vooral nieuwe contacten op. Zo nu en dan een one night stand kan ook leuk zijn. Het zal het gemis van wat je had niet zomaar wegnemen, maar een fijne relatie met een geweldige partner komt ooit wel weer. Zolang je eerlijk tegenover een vrouw/man bent over je bedoelingen lijkt het me geen probleem. Als je duidelijk aangeeft dat je NIET op zoek bent naar een relatie, maar gewoon als vrijgezel leuke dingen wilt doen en vrijgezel wilt blijven heb je de grens wel duidelijk aangegeven. Gewoon seks om de seks, het goede gevoel dat je krijgt als je aandacht krijgt van de andere sekse (of dezelfde, whatever floats your boat). Het wordt pas een probleem als je ook echt een stelletje gaat vormen, de ander echt gevoelens voor je gaat krijgen, terwijl het voor jou op voorhand geen serieuze kans op een langdurige relatie lijkt te hebben. Als je daar (onbewust) 'misbruik' van maakt is dat sneu voor de ander.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_100963840
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:59 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Dit.

Hahahaha, ja toen het allemaal net achter de rug was, maar ja.. emoties. Daarna heb ik der nooit meer gesproken
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Pan.da het volgende:
Rustig aan doen. Probeer zoveel mogelijk sociale contacten te onderhouden en niet onbelangrijk: Doe vooral nieuwe contacten op. Zo nu en dan een one night stand kan ook leuk zijn. Het zal het gemis van wat je had niet zomaar wegnemen, maar een fijne relatie met een geweldige partner komt ooit wel weer. Zolang je eerlijk tegenover een vrouw/man bent over je bedoelingen lijkt het me geen probleem. Als je duidelijk aangeeft dat je NIET op zoek bent naar een relatie, maar gewoon als vrijgezel leuke dingen wilt doen en vrijgezel wilt blijven heb je de grens wel duidelijk aangegeven. Gewoon seks om de seks, het goede gevoel dat je krijgt als je aandacht krijgt van de andere sekse (of dezelfde, whatever floats your boat). Het wordt pas een probleem als je ook echt een stelletje gaat vormen, de ander echt gevoelens voor je gaat krijgen, terwijl het voor jou op voorhand geen serieuze kans op een langdurige relatie lijkt te hebben. Als je daar (onbewust) 'misbruik' van maakt is dat sneu voor de ander.
Ben het ook niet van plan, heb er helemaal geen behoefte aan.
Ik zie het allemaal wel. Als zij zich er beter van voelt om de slet uit te hangen moet ze dat vooral doen :{w Hoop maar dat ze aids krijgt.
pi_100963863
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Omdat je zelf gekwetst bent zit je te overwegen iemand anders ook te kwetsen? :{

Er zijn tal van andere manieren om het te verwerken, hoor...
Nee vroeg me af of zij zich er echt beter door ging voelen, of dat ze over een poos weer bij mij jankend voor de deur zou liggen (zoals eerder is gebeurd)
pi_100964056
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 02:27 schreef patb91 het volgende:

[..]

Nee vroeg me af of zij zich er echt beter door ging voelen, of dat ze over een poos weer bij mij jankend voor de deur zou liggen (zoals eerder is gebeurd)
Tuurlijk voelt ze zich niet beter, je ex is juist zo wanhopig dat ze meteen iemand anders zoekt omdat de pijn van het alleen zijn verdragen te groot voor haar is. Althans dat lijkt mij het meest logisch.
pi_100964126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 02:42 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Tuurlijk voelt ze zich niet beter, je ex is juist zo wanhopig dat ze meteen iemand anders zoekt omdat de pijn van het alleen zijn verdragen te groot voor haar is. Althans dat lijkt mij het meest logisch.
Mja zou kunnen, want zo veel goeie vriend(inn)en had ze namelijk niet.. Alleen spijtig dat ze niet weet wat ze mij daarmee aandoet.
pi_100964243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 02:49 schreef patb91 het volgende:

[..]

Mja zou kunnen, want zo veel goeie vriend(inn)en had ze namelijk niet.. Alleen spijtig dat ze niet weet wat ze mij daarmee aandoet.
Ik weet precies hoe het is. Probleem is echter dat je al snel geneigd bent alles in te vullen over de rebound die ze heeft. Wat zullen ze doen? Is het echt?

Al dat soort vragen die in je hoofd afspelen zorgen er alleen maar voor dat zij bereikt wat ze wil bereiken, namelijk jouw jaloers maken en laten zien dat ze zich wel red en niet zwak is. Dat ze jouw niet langer nodig heeft en zo beter af is.

Gelukkig kan je hierdoor heen prikken, probleem is echter wel dat je geneigd bent jezelf te kwellen met allerlei gedachten over haar. Indirect, zoals je al zelf aangeeft, doet ze jouw daar iets mee aan. Dit komt omdat je, begrijpelijk, affected bent door haar gedrag. Wat je zal moeten leren is om je eigen leven te gaan leiden, met name je aandacht verleggen naar iets anders. Oftewel, stop caring.

Wat heeft het anders voor zin om haar van facebook te verwijderen enzo als je toch met haar bezig bent? Telkens als je jezelf betrapt op gedachten waarbij je aan haar denkt, moet je proberen STOP --> aan iets anders te denken. Deels kwestie van tijd, maar je kan er ook in blijven zitten.

Bekijk het eens van de andere kant, wees blij dat ze met een ander is. Wat heb je aan zo'n labiel en ontrouw persoon? Stel je voor dat je gehuwd zou zijn en ze zoiets zo flikken? Beter nu dan.
pi_100964334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:00 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe het is. Probleem is echter dat je al snel geneigd bent alles in te vullen over de rebound die ze heeft. Wat zullen ze doen? Is het echt?

Al dat soort vragen die in je hoofd afspelen zorgen er alleen maar voor dat zij bereikt wat ze wil bereiken, namelijk jouw jaloers maken en laten zien dat ze zich wel red en niet zwak is. Dat ze jouw niet langer nodig heeft en zo beter af is.

Gelukkig kan je hierdoor heen prikken, probleem is echter wel dat je geneigd bent jezelf te kwellen met allerlei gedachten over haar. Indirect, zoals je al zelf aangeeft, doet ze jouw daar iets mee aan. Dit komt omdat je, begrijpelijk, affected bent door haar gedrag. Wat je zal moeten leren is om je eigen leven te gaan leiden, met name je aandacht verleggen naar iets anders. Oftewel, stop caring.

Wat heeft het anders voor zin om haar van facebook te verwijderen enzo als je toch met haar bezig bent? Telkens als je jezelf betrapt op gedachten waarbij je aan haar denkt, moet je proberen STOP --> aan iets anders te denken. Deels kwestie van tijd, maar je kan er ook in blijven zitten.

Bekijk het eens van de andere kant, wees blij dat ze met een ander is. Wat heb je aan zo'n labiel en ontrouw persoon? Stel je voor dat je gehuwd zou zijn en ze zoiets zo flikken? Beter nu dan.
Thanks voor je begrip.
Zo voelt het inderdaad. Ik probeer altijd alles te verklaren wat ze doet enzo.
Ik moet inderdaad stoppen met te doen alsof het me uitmaakt wat ze doet. Want wat ze ook doet, ik ben toch niet meer bij haar. Ookal doet ze niks wat mij jaloers kan maken, ik zal haar toch niet meer terug willen. Bedankt voor je advies. Als ik haar in mijn gedachtes betrap zal ik hieraan denken! ^O^
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:21:12 #92
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100973028
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 02:27 schreef patb91 het volgende:

[..]

Hangt ervan af. Als ze oprecht verliefd op die jongen is, dan voelt ze zich nu vast beter ja. Zeggen ze ook niet dat je je ex het snelst vergeet zodra je iemand anders ontmoet? Mocht het al een rebound zijn (pff, ik heb een hekel aan dat woord trouwens), dan zal het vast tijdelijk zijn. En zal ze misschien later inzien wat ze kwijt is (jou en wat jullie hadden) en wie weet wel weer bij je aankloppen. Ga hier maar niet vanuit trouwens, maar het kan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')