Dat is waar idd. Hoewel ik op het begin nog lekker als een hondje achter haar aan liep, had ze het wel door denk ik, maar daar ben ik allang mee gestopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dat enkel een act is. Jij laat haar toch ook niet merken hoe erg je ermee zit? Daarnaast doet ze het mogelijk niet eens zozeer om jou voor de gek te houden, maar vooral haarzelf.
Het zou best kunnen dat ze geen toekomst meer zag in jullie relatie en dat ze die jongen onbewust als excuus gebruikte om het uit te maken. Kijk, verliefd worden op een ander terwijl je een relatie hebt kan, maar als je er al na twee weken aan toegeeft zegt dat meer over je relatie dan over wat je jegens je 'nieuwe liefde' voelt.
Naar mijn mening heeft zij met haar acties aangetoond geen respect voor jullie relatie te hebben (gehad). Of die jongen nou een rebound is of niet. Voor een goede relatie van 2,5 jaar vecht je. Ja, het kan zijn dat je dat gevecht verliest en erachter komt dat je gevoelens voor die ander niet weggaan waarna je voor diegene kiest omdat je het oneerlijk vindt jegens je huidige partner, maar dan heb ik het over een tijdsspanne die beduidend langer is dan 2 weken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef patb91 het volgende:
Dat is waar i
[..]
Dat is waar idd. Hoewel ik op het begin nog lekker als een hondje achter haar aan liep, had ze het wel door denk ik, maar daar ben ik allang mee gestopt.
Het zou inderdaad kunnen dat de relatie haar helpt mij te vergeten, maar als ze ook werkelijk verliefd is op die jongen is dat dus heel dubbel. Dat zou betekenen dat wanneer ze mij is vergeten (zeg maar; volgende week, of nu al..) ze alsnog verdergaat met hem. Of dit als een rebound-relatie te beschouwen valt weet ik eerlijk gezegd niet.
Dan zijn de laatste 2,5 jaar dus bedrog en verspilde tijd geweest... Sjongejonge ik dacht echt dat ze lief en leuk was, maargoed... Hopelijk kom ik snel een ander meisje tegen, want ik ben zo onzeker als wat op het moment.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft zij met haar acties aangetoond geen respect voor jullie relatie te hebben (gehad). Of die jongen nou een rebound is of niet. Voor een goede relatie van 2,5 jaar vecht je. Ja, het kan zijn dat je dat gevecht verliest en erachter komt dat je gevoelens voor die ander niet weggaan waarna je voor diegene kiest omdat je het oneerlijk vindt jegens je huidige partner, maar dan heb ik het over een tijdsspanne die beduidend langer is dan 2 weken.
Rebound, niet doen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:58 schreef patb91 het volgende:
Hopelijk kom ik snel een ander meisje tegen, want ik ben zo onzeker als wat op het moment.
Wel lullig als vriendin (ex inmiddels) denkt dat het gras groener bij de buren is en er later achterkomt dat het toch niet is wat het is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Blijkbaar heeft ze haar keuze gemaakt.
Tsja het is een beetje lullig uit gegaan.
Ik zou me er niet druk over maken en zeker niet over wat zij nu doet, stop met haar volgen.
Anders zoek zelf een rebound, zij was het blijkbaar niet waard.
Hahaha juist. Naja het is ook men eerste liefde he, misschein weet ik nog helemaal niet hoe het in werkelijkheid is, want ik dacht dit real was. Zon gevoel gaf ze mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wel lullig als vriendin (ex inmiddels) denkt dat het gras groener bij de buren is en er later achterkomt dat het toch niet is wat het is.
Aan de andere kant TS, laat haar man. Tis nooit geweest wat je dacht blijkbaar en luister 50cent zegt altijd:
"How deep is our bond if thats all it takes for you to be gone"
Ik heb geen werk meer (sinds...) en het is vakantie. Toch probeer ik inderdaad ook men dagen vol te plannen, maar alsnog.. Tijdens sporten denk ik er ook aan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:08 schreef zakjappanner het volgende:
2/3 weken. Ik heb op een gegeven moment letterlijk tegen mezelf gezegd. "Kom op, laat je niet kennen. Dit is over en ga hier geen tijd aan verspillen."
Hoe ik het gedaan heb daarna: Een dag schema
half 6 opstaan-> Begint met rondje rennen. Daarna opfrissen, lunchpakket maken,-> Naar werk vertrekken. ( geen tijd dus om aan "stomme dingen" te denken)
Op het werk heb ik leuke collega's en veel lol. Na het werk kom ik thuis. Eten maken-> Eten-> Opruimen en andere huishoudelijke taken-> Klaarmaken voor training.->
Na de training blijf ik altijd even hangen met de mannen en vrouwen. Dit zijn allemaal nieuwe contacten waar ik meer tijd aan kan besteden. Tijd die ik eerst niet had omdat ik naar mijn "vriendin" moest gaan. Ik weet je persoonlijkheid niet, maar toon interesse in andere mensen. Zo leer je mensen echt kennen, en dat helpt. Er bestaat meer dan alleen maar wat jij met je eigen ogen ziet.
Als ik eenmaal thuis ben moet ik me opfrissen, nog een hapje eten. Kopje koffie bij computer of tv/playstation. En dan slapen. Dit doe ik iedere dag zo. Komt het voor dat een vriend mij belt om wat te doen. Dan zeg ik ALTIJD ja. Maar ik moet eerst trainen.
Ik train iedere dag van de week, bij 2 verschillende verenigingen. Dus ik kom veel verschillende mensen tegen. Daarbij probeer ik zoveel mogelijk afstanden met fiets af te leggen. Allemaal energie die je gebruikt, met als resultaat dat je goed in slaap valt.
Dit werkt voor mij omdat ik een carriere bij defensie ambieer. Ik zit in een keurings proces waarbij ik me echt moet bewijzen. Dus ik heb iets om voor te gaan.
Wat ik eigenlijk bedoel met dit verhaal is, sleur jezelf uit die put en zorg dat je wat te doen hebt. Ik scheld je niet uitmaar breng je kadaver in beweging en maak je nuttig. Ff doorbijten en ff hard zijn voor je zelf. Geen medelijde hebben. En stop met andere mensen "lastig" te vallen met deze situatie. Alles is nu toch al besproken dus nu is er genoeg tijd over voor de leuke dingen.
Waarom denk je dat het een rebound is? Misschien is hij gwn een betere match voor haar AKA ik ben verlaten voor een ander?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:35 schreef ReVamp_ het volgende:
Zeker wel rebound. maargoed, als je niet eens de ruimte krijgt om voor iets een halve dag te leren.. opbokken met haar.. Zat leuke meiden die je wel eens met rust kunnen laten.
Dankjewel. Het is nu een maand geleden en ik zie niet echt verbetering, ben er nogsteeds de hele dag mee bezig... Ik hoop dat ze er gauw genoeg achterkomt inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef saaw het volgende:
Zeg tegen je vrienden dat je niet meer over haar wil horen. Snap dat het rot is maar je moet haar echt volledig uit je leven bannen want iedere keer eraan herinnerd worden helpt ook niet echt bij het verwerkingsproces.
Verder is het je eerste liefde dus dat is extra zuur, al denk ik echt niet dat die hele 2,5 jaar oid nep zijn geweest, waarom zou ze daar dan zoveel moeite in gestopt hebben? Jullie relatie ging wat minder en zij gaat daar op haar eigen [hele rare, maar daar komt ze hopelijk nog wel achter] manier mee om. Pak je verlies en get over it. Iemand die zo met mensen om gaat moet je ook niets mee te maken willen hebben.
Je hebt er nu nog even niets aan, maar het is niet voor niets een cliche: time will heel it
Schop haar NU uit je vriendenlijst of zet haar facebook desnoods in een zwarte lijst in je browser zodat je er niet meer naar kan kijken. En don't let it get to you, natuurlijk ben je boos, maar vooral om wat ze jou heeft aangedaan, wat zij nu verder met haar leven doet heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef patb91 het volgende:
[...]
Update: toch op facebook gekekenhaar status staat op single? Nouja zal wel. Friends with benefits die altijd met elkaar zijn zeker...
Na een focking lange relatie waarbij je altijd bij elkaar bent en plannen hebt voor de toekomst en vervolgens flikt iemand je dit, geloof me dat is echt zwaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef mafkees01 het volgende:
Je gaat je best niet doen.. Je doet het niet.. En je maakt het je verdomd lastig en onnodig moeilijk.. Je beseft alleen één ding niet, je doet je dit allemaal zelf aan. Niet zij, maar jij maakt het jezelf zo moeilijk.. Life sucks, get over it..
Ik weet precies wat je bedoelt, been there done that..
Bijna precies hetzelfde meegemaakt relatie van bijna 3 jaar elkaars eerste. En toen 5 weken geleden was het inneens over en eerst nog allemaal van jaa het heeft nog wel een kans als we vrienden blijven en toen van de een op de andere dag had het geen kans meer en had ze een nieuwe vriend. Ik heb me ook echt 3 weken waardeloos gevoeld, geen eetlust slaap ed. Omdat ik zo veel tijd besteedde samen met haar was ik al die vrije tijd ook niet gewend en voelde ik me nog kutter omdat ik dan niks te doen had.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef patb91 het volgende:
Thanks voor de tips.
Ik heb echter de afgelopen weken al veel gedaan met vrienden en familie, maar ik blijf er in hangen:( Misschien klinkt het heel sentimenteel en zwak, maar ik voelde me echt 100% op men gemak bij haar en kan me niet beseffen dat het weg is.
Hoelang heeft het voor jou geduurt zakjappanner? En wat was er gebeurd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |