subtiel.. hoezo heb ik met me laten sollen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef McWurth het volgende:
jaloers makerij en rebound en je hebt met je laten sollen sukkel
Mja, ik weet niet. Ik woon ook in een andere stad. Ze maaktte me helemaal gek en ik had natuulijk meer zorgen. Het ging de laatste tijd inderdaad ook wat minder omdat ze een heel erg jaloers en onzeker persoon van binnen is, maar dat nooit toe geeft..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef Danbo het volgende:
Vind het ook een beetje doorgeslagen dat je een pauze inlast om zo'n kleine reden.
Waarschijnlijk zat er al meer niet goed?
Ja, nu mijn ex dus:Pquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:06 schreef nokenindekoken het volgende:
[..]
Het was destijds nog je vriendin?
Oke, als het dus al over is zou ik er niet zoveel over na gaan denken.quote:
Ja het is zeker lullig uit gegaan, ook lullig dat zij zo snel al met een andere jongen in bed ligt, terwijl wij elkaars eerste waren na 2 maanden een relatie te hebben gehad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Blijkbaar heeft ze haar keuze gemaakt.
Tsja het is een beetje lullig uit gegaan.
Ik zou me er niet druk over maken en zeker niet over wat zij nu doet, stop met haar volgen.
Anders zoek zelf een rebound, zij was het blijkbaar niet waard.
Heb ik vergeten erbij te vertellen; Ik heb gezegd tegen haar toen ze zei gevoelens te hebben voor hem; Als je wat met hem doet moetje niet meer terug komen bij mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Danbo het volgende:
Kan natuurlijk niet namens haar praten of het een rebound is.
Zou ook niet met me laten fucken dus haar de keuze geven: of het is definitief over of we gaan weer verder
Dit in het kwadraat!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef nokenindekoken het volgende:
[..]
Oke, als het dus al over is zou ik er niet zoveel over na gaan denken.
Zoek afleiding en ga opnieuw op jacht naar een beter vrouwtje
Ja en? Al neukt ze het hele hockeyteam. Je hebt er niets meer mee te maken TS!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:13 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ja het is zeker lullig uit gegaan, ook lullig dat zij zo snel al met een andere jongen in bed ligt, terwijl wij elkaars eerste waren na 2 maanden een relatie te hebben gehad.
[..]
Heb ik vergeten erbij te vertellen; Ik heb gezegd tegen haar toen ze zei gevoelens te hebben voor hem; Als je wat met hem doet moetje niet meer terug komen bij mij.
Maar alsnog... Ik hou nogsteeds te veel van haar om te beseffen dat ze dit doet. Zo ken ik haar helemaal niet namelijk.
true, heb ook nooit gezegd dat makkelijk is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:16 schreef patb91 het volgende:
Ik weet dat je gelijk hebt, maar dat klinkt echt makkelijker dan het is.
First love is a bitch
Misschien is het meer een gewoonte/normaal geworden..?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:23 schreef patb91 het volgende:
Haha jullie zijn allemaal lekker straight to the point.. Iets wat ik ook wel nodig heb, want men eigen gedachtes kwellen me.
Bij ons was de spanning ook al van de relatie af, toch bleven we bij elkaar, geeft dat niet aan dat het wel waardevol was voor haar?
Ja dat is het toch alijd als de spanning er van af isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:30 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Misschien is het meer een gewoonte/normaal geworden..?
Blijkbaar heeft ze besloten haar gevoelens voor jou af te sluiten wegens teveel pijnlijke momenten ofzo (terecht of onterecht).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:35 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ja dat is het toch alijd als de spanning er van af is![]()
Maar altijd als ik haar een week of 2 weken niet zou zien vond ze dat vreselijk en moest ze al bijna huilen enz. zo gevoellig was ze. Daarentegen komt dit erg gevoelloos over
Bah, zielig gedrag vind ik datquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:35 schreef patb91 het volgende:
Pff gistermiddag met een vriend op een terrasje gaan zitten. Raad is even wie evenjes verderop komt zitten met de andere jongen....
Op het begin had ze het niet door volgens mij, tot die jongen naar me wees. Vanaf toen ontweek ze mijn kant te kijken, ging ze steeds kleffer doen en die gast deed lekker mee. Hij keek naar me tijdens dat ze aan het zoenen waren enzo.
Fock man. Ik wil niet over me er niet druk om maken, maar mezelf inhouden was echt moeilijk.![]()
Heb maar gewoon gedaan alsof het me niks uitmaakte, met men vriend beetje grapjes maken en uiteindelijk vertrokken want ik kon dat niet meer aanzien zonder er naar toe te stappen.
Och man, ik mis haar zo veel en aan de andere kant haat ik der..
Ik weet het echt niet meer. Zelfmedelijden is niet goed, ik weet het maar hoe kan ik hier nou mee stoppen over na te denken. Het is ook geen medelijden met mezelf, maar eerder haat voor haar en die vent en onbegrip dat ze me zoiets flikt terwijl ze 3 weken geleden nog "zo veel van me hield" en "niet meer een leven kon voorstellen zonder mij" en weetikveel wat die slet allemaal zei.
Ik heb focking geen eetlust meer, kan niet slapen, maar toch probeer ik mooie schijn op te houden.
Haar uitschelden voor hoer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:35 schreef patb91 het volgende:
Pff gistermiddag met een vriend op een terrasje gaan zitten. Raad is even wie evenjes verderop komt zitten met de andere jongen....
Op het begin had ze het niet door volgens mij, tot die jongen naar me wees. Vanaf toen ontweek ze mijn kant te kijken, ging ze steeds kleffer doen en die gast deed lekker mee. Hij keek naar me tijdens dat ze aan het zoenen waren enzo.
Fock man. Ik wil niet over me er niet druk om maken, maar mezelf inhouden was echt moeilijk.![]()
Heb maar gewoon gedaan alsof het me niks uitmaakte, met men vriend beetje grapjes maken en uiteindelijk vertrokken want ik kon dat niet meer aanzien zonder er naar toe te stappen.
Och man, ik mis haar zo veel en aan de andere kant haat ik der..
Ik weet het echt niet meer. Zelfmedelijden is niet goed, ik weet het maar hoe kan ik hier nou mee stoppen over na te denken. Het is ook geen medelijden met mezelf, maar eerder haat voor haar en die vent en onbegrip dat ze me zoiets flikt terwijl ze 3 weken geleden nog "zo veel van me hield" en "niet meer een leven kon voorstellen zonder mij" en weetikveel wat die slet allemaal zei.
Ik heb focking geen eetlust meer, kan niet slapen, maar toch probeer ik mooie schijn op te houden.
Dat laatste kwam onverwacht, dacht al wat een gezwijmelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:07 schreef RM-rf het volgende:
Stuur haar een handgeschreven brief waarin je toegeeft dat je heel erg fout zat toen je eigenlijk wilde leren voor je theorie-examen maar zij liever en beetje wilde ketsen en ook dat je natuurlijk nooit had mogen vragen om eventjes wat tijd voor jezelf.
vervolgens zeg je dat je niet kunt verwerken dat ze je terecht gedumped heeft wegens je wangedrag tegenover haar en dat je nu overweegt zelfmoord te plegen.
Tenzij zij natuurlijk bereid is je terug te nemen, omdat je zo oneindig van haar houd en ondanks dat jij eigenlijk zo verschrikkelijk foutzat.
Besproeien met de beste parfum en inpakken in rozenblaadjes en opsturen.
en als ze daarna opbelt om het weer goed te maken, haar midden in dr gezicht uitlachen en uitroepen dat ze niet aleen een hoer is, maar ook een goedkope en doorzichtige, die in de meest simpele trucjes trapt
en wens dr veel succes verder met dr 'tweede keus'
en verder, komop, die ben je liever kwijt dan rijk.
Dit. Ze is er klaar mee (terecht of onterecht) en ik denk dat dat is omdat het haar anders teveel pijn doet Ookal bedoel je het niet zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze besloten haar gevoelens voor jou af te sluiten wegens teveel pijnlijke momenten ofzo (terecht of onterecht).
Dat betekent dus dat jullie relatie voor haar wel veel hebt betekend
Hoe dan ook, doe hetzelfde TS!
Zwelgen in zelfmedelijden is geen goed iets.
Dat heb ik niet geschreven. Ik zou namelijk heeft gebruiken in plaats van hebt bij 3e persoon enkelvoud.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze besloten haar gevoelens voor jou af te sluiten wegens teveel pijnlijke momenten ofzo (terecht of onterecht).
Dat betekent dus dat jullie relatie voor haar wel veel hebt betekend
Hoe dan ook, doe hetzelfde TS!
Zwelgen in zelfmedelijden is geen goed iets.
unfriend die bitch. serieus dude, je blijft jezelf alleen maar kwellen. unfrienden en blokkeren die hap. weg uit social media, weg uit telefoon, msn, alles.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:53 schreef patb91 het volgende:
Van kwaad tot erger... Ik moet echt stoppen met te weten wat zij aan het doen is, want ik wordt er echt gek van... Alsnog blijf ik op haar facebook kijken.![]()
Foto's met die jongen in parijs (??) zoenend weetikveel wat.
jezus... Heeft iemand wel is zoiets gedaan of meegemaakt? als het net uit is lekker met een andere datsoort dingen doen.. Fock man, hoe doe je dat, echt knap.
Ik weet het man, maar na 2,5 jaar, ik mis haar echt nu weetje dat. Ze was altijd (meestal dan) vet lief en kleverig naar mij en u flikt ze me dit, zonder pardon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:00 schreef probeer het volgende:
[..]
unfriend die bitch. serieus dude, je blijft jezelf alleen maar kwellen. unfrienden en blokkeren die hap. weg uit social media, weg uit telefoon, msn, alles.
NU!
ga je ook nooit vergeten, maar na een poos houdt t op met pijn doen en kan je erop terugzien als zijnde iets moois.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:35 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ik weet het man, maar na 2,5 jaar, ik mis haar echt nu weetje dat. Ze was altijd (meestal dan) vet lief en kleverig naar mij en u flikt ze me dit, zonder pardon.
Hoe ga je dit vergeten, kan toch niet.. Men eerste focking liefde en dan dit..
Ya, anders kom je er nooit overheen. Zoals ik al eerder zei: Vermannenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:59 schreef kippiedippie het volgende:
Waarom open je wel een topic, maar luister je niet naar wat mensen voor advies geven..?
Gooi haar uit facebook en alle andere shit, tenzij je een emo bent en je het leuk vind om jezelf kut te voelen.
Over een tijdje lach je er om, ik kan alleen niet voorspellen hoe lang dat tijdje duurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:35 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ik weet het man, maar na 2,5 jaar, ik mis haar echt nu weetje dat. Ze was altijd (meestal dan) vet lief en kleverig naar mij en u flikt ze me dit, zonder pardon.
Hoe ga je dit vergeten, kan toch niet.. Men eerste focking liefde en dan dit..
Haha ik weet het, maar het is zo moeilijk... Heb haar wel al uit men telefoon gegooit. Van facebook is idd ook geen slecht plan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:59 schreef kippiedippie het volgende:
Waarom open je wel een topic, maar luister je niet naar wat mensen voor advies geven..?
Gooi haar uit facebook en alle andere shit, tenzij je een emo bent en je het leuk vind om jezelf kut te voelen.
Ik hoop het echt idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Over een tijdje lach je er om, ik kan alleen niet voorspellen hoe lang dat tijdje duurt.
Maar uiteindelijk lach je er om.
Ik vind een vrouw die niet kan accepteren dat je soms tijd voor jezelf nodig hebt (helemaal voor studie) reden genoeg voor een pauze. Ik zou zelf die pauze ook minimaal een jaar of 80 laten duren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef Danbo het volgende:
Vind het ook een beetje doorgeslagen dat je een pauze inlast om zo'n kleine reden.
Waarschijnlijk zat er al meer niet goed?
Je ex vergeten doe je toch niet, maar je kunt of thuis zitten kniezen of gewoon gaan stappen en erachter komen dat vrijgezel zijn zo z'n voordelen heeft. Dan heb je het in ieder geval een stuk leukerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:59 schreef patb91 het volgende:
Werken rebound-relaties (als dit er 1 is, want ze lijken wel echt in love) om je ex te vergeten trouwens? Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt en dat ze er achter komt wat ze heeft gedaan en zich net zo kut gaat voelen als ik nu.
Waarna jij het als even beschouwt en haar terugneemt? Wat je ook doet, maak die fout niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:59 schreef patb91 het volgende:
Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt en dat ze er achter komt wat ze heeft gedaan en zich net zo kut gaat voelen als ik nu.
Nee zeker niet! Had ik er even bij moeten zetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waarna jij het als even beschouwt en haar terugneemt? Wat je ook doet, maak die fout niet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:18 schreef patb91 het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Had ik er even bij moeten zetten.
Begrijpelijk.quote:Maar dit meisje heeft met deze streek mij vet onzeker gemaakt. Ik denk dat ik gewoon zo wraakzuchtig ben dat ik haar hetzelfde toe wens...
De vraag is eigelijk, doet ze echt haar best om mij jaloers te maken? Want bij dat terras ontweek ze eigelijk alleen mijn (dodende) blik (hoewel die vriend van me gister zei dat ze wel de heletijd naar me zat te kijken maar dat had ik niet door). Voor de rest zat ze inderdaad wel klef te doen met hem, maar dat doe je als je verliefd bent lijkt me.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef nokenindekoken het volgende:
Nogmaals; probeer zelf ook weer een leuke lieve vriendin te zoeken.
Dan laat je ook aan je ex zien dat zij heus niet de enige vrouw is waar jij mee overweg kan.
Dan zal ze er geen moeite meer voor doen jou jaloers te maken.
Echter; kinderachtige kutstreek van dat teras
Je denkt er wel erg veel over na. Dat verdient ze toch helemaal niet? Maakt het er nou écht meer of minder erg op of ze je wel of niet jaloers probeert te maken? Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar lekker laten stikken dat wijf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:35 schreef patb91 het volgende:
[..]
De vraag is eigelijk, doet ze echt haar best om mij jaloers te maken? Want bij dat terras ontweek ze eigelijk alleen mijn (dodende) blik (hoewel die vriend van me gister zei dat ze wel de heletijd naar me zat te kijken maar dat had ik niet door). Voor de rest zat ze inderdaad wel klef te doen met hem, maar dat doe je als je verliefd bent lijkt me.
Als je verliefd bent, ga je ook naar Parijs, want dat is niet iets wat je zomaar doet.
Ik heb iets verkeerd gepost trouwens, die foto's van parijs stonden op zijn facebook, niet op de hare, dus als ze me jaloers probeerde te maken zou ze t ook wel op de hare zetten.
Ja klopt,ik denk er dag en nacht over na, want ik vind het echt niet kunnen/niet begrijpelijk enzovoort... Wat het ook is wat me gek maakt; ik vind het vet kut, begin zelfs een topic erover, slaap slecht, eet slecht, sport weinig meer, terwijl zij lekker leuke dingen doet en er geen moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je denkt er wel erg veel over na. Dat verdient ze toch helemaal niet? Maakt het er nou écht meer of minder erg op of ze je wel of niet jaloers probeert te maken? Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar lekker laten stikken dat wijf.
Het zou me niet verbazen als dat enkel een act is. Jij laat haar toch ook niet merken hoe erg je ermee zit? Daarnaast doet ze het mogelijk niet eens zozeer om jou voor de gek te houden, maar vooral haarzelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:22 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ja klopt,ik denk er dag en nacht over na, want ik vind het echt niet kunnen/niet begrijpelijk enzovoort... Wat het ook is wat me gek maakt; ik vind het vet kut, begin zelfs een topic erover, slaap slecht, eet slecht, sport weinig meer, terwijl zij lekker leuke dingen doet en er geen moeite mee heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |