Ik neem het alleen als ik last heb van de tinnitus, wat de laatste tijd dus niet zo heel vaak meer is (het is er nog wel, maar meestal zit ik er niet mee). Maar als ik het inneem, werkt het vrij consequent. Het zal vast niet voor iedereen werken, maar gezien de prijs en veiligheid ervan zou je het iig eens kunnen proberen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef Gulmez het volgende:
Hallo DaneV,
Je had verteld dat je sinds 2 dagen taurine innam, en dat het goed werkte.
Werkt het nog steeds, want als dat het geval zou zijn koop ik het deze week ook even.
bedankt!

Als je vanaf nu een beetje uitkijkt met harde muziek e.d, is de kans dat het minder wordt groter dan dat het erger wordt iig...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef Generalissimo het volgende:
Oké balen! Wordt de piep sowieso erger of hoeft dat niet het geval te zijn? Als ik bijvoorbeeld me mp3 niet te hard zet en oordoppen laat maken voor feesten.

laatst me oren laten uitspuiten bij de dokter. Dacht even dat de piep weg was, had er hier ook een berichtje over geplaatst. Maar te vroeg gejuicht
 laatst me oren laten uitspuiten bij de dokter. Dacht even dat de piep weg was, had er hier ook een berichtje over geplaatst. Maar te vroeg gejuicht  

Idd tinnitus is een erg bekende bijwerking van (dex)amphetamine en andere stimulantia (zoals Ritalin, Concerta en Wellbultrin; eigenlijk alle medicatie effectief tegen adhd). Al deze medicijnen verhogen norephedrine/noradrenaline in de hersenen en dat kan zeker tinnitus verergeren of doen ontstaan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:29 schreef Generalissimo het volgende:
De piep lijkt wel erger te worden. Het is ongeveer begonnen toen ik begon met dexamphetamine slikken (medicatie voor mijn ADHD). Heb op internet ook gelezen dat dit een bijwerking kan zijn. Gaat het dan weg als ik stop met de medicatie als het een bijwerking zou zijn?

Weet niet precies waar je op doelt met zuiver geluid. Er bestaan geen oordopjes die op hard volume onschadelijk zijn. Gewoon gebruiken met mate, dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef Generalissimo het volgende:
Zijn er trouwens speciale mp3 oortjes? Met een zuiver geluid die minder slecht is voor je oren of bestaat dat niet? Ik heb senheiser oortjes van 40 euro dus eigenlijk zouden die al zuiver geluid moeten geven?

Nee niet echt.quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef DaneV het volgende:
En je kunt geen reden vinden waarom je tinnitus nu harder zou kunnen zijn ? Heb je de laatste tijd misschien wat meer stress gehad dan normaal ?
En weet je al wat er gaat gebeuren bij de afspraak die je binnenkort hebt ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |