Wat fijn!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Goed mama-nieuws! Ze heeft vanochtend een uitgebreid hartonderzoek gehad en als er niks geks is, mag ze vandaag nog naar huis. En als het nog niet is zoals het moet zijn, krijgt ze vandaag nog een pacemaker en mag ze vrijdag naar huis. Iig mag ze deze week nog naar huis, zo fijn!.
Stomme cachequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Plaatje doettetnie Viz!
Je zit niet echt in de plaatjespost-vibe he?
kijken & inspireren!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi !
Even bijgelezen.
Verzekering: ik zit bij ABN Amro voor alles behalve zorgverzekering, die zit bij FBTO. Heb bij ABN wel veel korting omdat vriendje en ik het Young Professionals-pakket hebben (allebei hoogopgeleid, waarvan minimaal 1 nog studerend of nog geen twee jaar afgestudeerd).
DZP: Leuk Kwak! Ik doe het zelf al meer dan een jaar (linkje staat in mn sig).Ik volg je zodra ik weer thuis ben (zit op uni nu).
Meisje/Jongen: Ik ben best wel een meisje-meisje, alleen hou ik niet van make-up en gebruik ik dat dus ook maar heel weinig. En ik heb er echt geen problemen mee als mn vriend naar iemand kijkt ofzo. Verder hou ik wel van jurkjes, heb ik echt een schoenentic (loop áltijd op hoge hakken) en ben ik slecht in wiskunde.
Neuh, zonde van mn geld! Moet een serie wel heel erg leuk vinden, wil ik er dvd van kopen. En dan nog, als je het een keer hebt gezien, is de lol er wel af doorgaans.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
XM: dvd's kopen. Veel handiger ;-). En via Amazon.co.uk nog goedkoop ook.
Ik download alles en kijk het dan 's avonds op de laptop of tijdens het strijken of.. nouja, nu, als ik enorm zit te procrastineren. TV kijk ik eigenlijk ook nauwelijks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen tv en ik mis er niets aan. Heb ik tenminste uren over voor andere leuke dingen(zoals Fokken
).
Oja, net als al die Engelse detectives zoals Midsomer Murders, Morse, Lewis...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik houd ook van goede BBC-series, zoals Sherlock (van vorig jaar) en net heb ik Jekyll ontdekt. Allebei geweldig goed gemaakten lánge afleveringen, net films!
Ik kijk idd ook wel eens de KRO dective's. Maar kan nooit op de naam komen. Inspector Barneby etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik houd ook van goede BBC-series, zoals Sherlock (van vorig jaar) en net heb ik Jekyll ontdekt. Allebei geweldig goed gemaakten lánge afleveringen, net films!
die jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja, net als al die Engelse detectives zoals Midsomer Murders, Morse, Lewis...
Sherlock heb ik laatst 1 keer gezien, ook leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |