Zal eerst eens kijken of mijn zwarte plaatjes iets strakker af te stellen is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zit wel wat speling in als je je pedalen niet superstrak afstelt.
Maar er zit automatisch al minder speling in dan de gele plaatjes.
Thanks! Wat was je favoriete rondje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar van die routes gefietst in het verleden. Moet zeggen dat het allemaal heel duidelijk was!
Die oranje glazen zijn toch alleen voor als het zwaar mistig is enzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:39 schreef FastFox91 het volgende:
Gisteren regende het toen ik weg wilde gaan. Ik dacht, laat ik een keer oranje glazen in m'n bril doen. Na 10 min regenen werd het droog en uiteindelijk ging de zon nog een beetje schijnen. Met deze glazen leek het weer veel mooier. Beetje HDR-achtig.![]()
Dan ziet alles er super zonnig uit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik rijd ook meestal met oranje glazen, daar wordt je helemaal blij van.
Heb ik ook. Heb zelfs in de regen in de auto een zonnebril op. Kan duiden op een verstoorde schildklierfunctie... In mijn geval iig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dan ziet alles er super zonnig uit?
Die oranje glazen zijn echt niks voor mij, ik rij soms zelfs met donker weer nog met die zwarte omdat ik hele lichtgevoelige ogen heb..
Ja, er zit ook een beetje roze in wat een prettige kijk op de wereld geeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef Narcotical het volgende:
Dan ziet alles er super zonnig uit?
Die oranje glazen zijn echt niks voor mij, ik rij soms zelfs met donker weer nog met die zwarte omdat ik hele lichtgevoelige ogen heb..
Opa's en oma'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:45 schreef RichardHammond het volgende:
Ik was van plan om vandaag een lange rit te maken, maar in dit bagger weer heb ik er weinig zin in. Gelukkig zit ik maandag in Saint-Tropez, heerlijk fietsen in 28 graden en de voorspelling bljift goed!
Gisteren nog even de nieuwe fiets aan mijn opa en oma laten zien en mijn opa was er helemaal weg van, haha. Mijn oma mijn hele koerstrui vol gepropt met snoep, want je moet wel goed blijven eten als wielrenner.
Toch wel legale snoepjes he?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:45 schreef RichardHammond het volgende:
Ik was van plan om vandaag een lange rit te maken, maar in dit bagger weer heb ik er weinig zin in. Gelukkig zit ik maandag in Saint-Tropez, heerlijk fietsen in 28 graden en de voorspelling bljift goed!
Gisteren nog even de nieuwe fiets aan mijn opa en oma laten zien en mijn opa was er helemaal weg van, haha. Mijn oma mijn hele koerstrui vol gepropt met snoep, want je moet wel goed blijven eten als wielrenner.
Vandaag 84,5 km gefietst. Een rondje over de postbank. Het was heerlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:45 schreef RichardHammond het volgende:
Ik was van plan om vandaag een lange rit te maken, maar in dit bagger weer heb ik er weinig zin in.
Snippendaalseweg ken ik niet, maar klinkt als mij op de Holterbergquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef dimi_stevens het volgende:
[..]
Vandaag 84,5 km gefietst. Een rondje over de postbank. Het was heerlijk.
Alleen tijdens het klimmen viel mijn snelheid tot onder de 10 kmh op de snippendaalseweg.
Hebben andere renners die daar fietsen ook zo'n lage snelheid of moet ik daar meer gaan trainen.
Daar was ik al bang voor.quote:
Ook een leuke manier om niet te hoeven zeggen dat je niet harder kon dan je zoontjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:18 schreef dimi_stevens het volgende:
Op de holterberg ben ik ook nog maar 1 keer geweest en dat was met mijn zoontje. Hij is 8 dus dan ligt de snelheid toch niet zo hoog.
Dat had ik op de Amerongseberg-noord, maar ik had dan ook een klein hongerklopjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef dimi_stevens het volgende:
[..]
Vandaag 84,5 km gefietst. Een rondje over de postbank. Het was heerlijk.
Alleen tijdens het klimmen viel mijn snelheid tot onder de 10 kmh op de snippendaalseweg.
Hebben andere renners die daar fietsen ook zo'n lage snelheid of moet ik daar meer gaan trainen.
Start is voor mij op de 21e, tussen 18 en 21u. Startnummer 5993, alles is online te volgen daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
Succes Ivo, wanneer is ie? Dit weekend?
Fiets + Asfalt + Berijd(st)er = Win!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:15 schreef Mieks het volgende:
Beste wielrenners,
Ik wil heel graag gaan beginnen met wielrennen. Alleen, raak ik verdwaald tussen de websites, en dus weet ik niet zo goed waar ik heen kan gaan om te beginnen.
Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.
Woon overigens in de omgeving van Den Bosch.
Heel erg bedankt!
Kijk ook even in het "Beginnen met Wielrennen"-topic, verder ben je hier natuurlijk ook welkom met al je vragenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:15 schreef Mieks het volgende:
Beste wielrenners,
Ik wil heel graag gaan beginnen met wielrennen. Alleen, raak ik verdwaald tussen de websites, en dus weet ik niet zo goed waar ik heen kan gaan om te beginnen.
Heel erg bedankt!
En met het tempo van de laatste paar topics, is dat ongeveer morgenavondquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
Ja we stoppen bij 109 dus als je nog wat wilt weten moet je snel zijn
Morgenvroeg?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:20 schreef Narcotical het volgende:
[..]
En met het tempo van de laatste paar topics, is dat ongeveer morgenavond
Ah een dame! Welkom, als je een foto post mag je in de OPquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:15 schreef Mieks het volgende:
Beste wielrenners,
Heel erg bedankt!
Iig ruimte voor verbeteringquote:
Meneer komt terug van 4 weken in de tropen, met je billen bloot melk uit een kokosnoot, en dan meteen al wensen voor een Hollandse zomer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef Blik het volgende:
Zou het nog lekker weer worden om te fietsen?
Bedoel je vandaag of in het algemeen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef Blik het volgende:
Wat schattig. Ik heb mijn racefiets zelfs van mijn oma gekregenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:45 schreef RichardHammond het volgende:
Ik weet dat het misschien onwerkelijk klinkt voor een Fok!ster maar om te fietsen zal je wel je zolderkamertje moeten verlaten. Probeer de weg naar de voordeur vrij te maken en op naar de fietsenmaker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:15 schreef Mieks het volgende:
Beste wielrenners,
Heel erg bedankt!
Vandaag was het best lekker weer om te fietsen. Morgenochtend gaat ook nog wel, daarna zijn je kansen voorlopig verkeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef Blik het volgende:
Er staat hier echt een windkracht 100 miljoen miljard ofzo, dus...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Vandaag was het best lekker weer om te fietsen. Morgenochtend gaat ook nog wel, daarna zijn je kansen voorlopig verkeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |