abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 22:13:17 #201
5428 crew  miss_sly
pi_100781203
Ow ja, eerst al insmeren met wat olie, dat is een goede.
De douche hebben we vandaag geprobeerd, maar aangezien we al waren begonnen met poetsen, was het al geirriteerd en mochten we neit meer wassen. En met alleen sproeien ging het niet weg. Olie dus, kopen!

Goed trouwens van Jan, hij is best lekker bezig met zijn taalontwikkeling, toch>
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:17:30 #202
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100781418
Fijn dat Senna op knapt :) kruimeltjes poep is gelijk naar boven onder de douche en weken maar ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 augustus 2011 @ 22:18:27 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100781483
de afgelopen zes weken heeft hij een enorme sprong gemaakt. Of dat nou te wijten is aan de logopedie, aan het doorprikken van z'n trommelvliezen voor de vakantie, of dat hij door de manueel therapeut de goede hoek in geduwd is, ik weet het niet. Feit blijft wel dat hij sinds de eerste keer manuele therapie een enorme vlucht neemt in z'n woorden. Jammere tot nu toe is alleen dat alleen wij hem ook echt begrijpen met de meeste woorden. Een vreemde zal de helft ervan niet verstaan.

-toevoeging- met zijn gebaren erbij snapt iedereen hem wel hoor, bv dat toepe en zich dan achter het gordijn verstoppen, of je aantikken en tikkie (en dat is dan wel weer goed te verstaan :D ) roepen en wegrennen, hij zegt tegenwoordig kom mee! waarbij hij nog steeds aan je kleding trekt, maar tenminste niet meer zo hard dat ik met Geert en al op de vloer beland bij wijze van spreken ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100781987
Fijn Miss, dat Senna opknapt! :)
We hebben nog veel hydrofiel washandjes, en die maak ik flink nat in geval van ernstige kruimelpoep. Dat helpt ook goed.

Fijn DJMO, dat het zo goed gaat met Jan. Lijkt me dat hij daardoor zelf ook een blijer kind is geworden. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 augustus 2011 @ 22:35:02 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100782598
Hij is nog altijd een Jantje onrust Oeke, kan heel slecht stilzitten. Behalve als ik het niet kan gebruiken :') vanmorgen was hij zó aan het treuzelneuzen ... vijf minuten bob de bouwer kijken, leverde een halve hap van z'n cracker op _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_100796428
even met het kontje in de wasbak miss. selene heeft het niet, maar ravi heel vaak (brintapoep. kleine plakkende korreltjes :X ) der is geen beginnen aan met billendoekjes
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:03:43 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100800474
Hoe gaat het met Senna Miss?

Mp en weer een goede nacht gehad?
Tess heb jij nog lekker geslapen?

Ach en die onrust Djmo Roy kan ook geen 5 min stilzitten, ja alleen smorgens vroeg en hij nog niet wakker is ;)
pi_100801395
Ja dank voor het vragen, goede nacht gehad, een blijer kind en vanmorgen weer poep :)
Volgens mij gaan we weer de goede kant op!

Nu gaan ze lekker bij opa en oma logeren want ik moet werken.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100816241
Tess heeft geslapen tot een uurtje of 6. Is wel een paar keer aan het huilen gewest maar volgens mij was ze aan het dromen..

Ik kreeg vanmorgen dit mailtje van M:
quote:
Volgens mij mist ze je, want het is de hele ochtend al “waar is mama” en “tessje mama toe”… heb haar toen een pasfoto van jou gegeven en toen was ze rustig…
…ze lag voor pampus op de bank, maar toen ik vroeg gaan we naar bedje was het “ikke tessje niet naar bedje”. Toch naar bed gebonjourd, maar jouw pasfoto moest mee naar bed. Ze deed d’r ogen gelijk dicht en was vertrokken.
Ik wilde meteen naar huis...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:55:41 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100816870
ahw vicky wat lief O+

en Miss; daarstraks onder de douche schoot me nog wat te binnen over korrelpoep. Wij hebben van die badsponsen van sorbo geloof ik. Zijn op zich vrij ruw, maar Jan is er gek op om met die spons ingezeept te worden. Nou is dat een knul en zou ik met een meidje wat voorzichtiger zijn qua huid, maar korrelpoep is met twee tellen schrobben wel meteen weg :) (en hoe ik er bij kwam, Jan had ook wat last van vastzittende korrels vanavond :') )

Vanmiddag na de manueel om half twee op bed gelegd, hij heeft twee keer op de deur gebonkt en toen was het stil. Ik ging 'm om kwart over drie maar eens wakker maken. Lag hij op z'n winnie de pooh mat te pitten. op de grond dus :')

pi_100818938
Vicky, wat fijn dat een pasfotootje de truc deed :*
Fake it till you make it...
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:29:45 #212
5428 crew  miss_sly
pi_100821484
Vicky wat schattig O+

We hebben hydrofielwashandjes gekocht vandaag, die zijn lekker dun. Net in bad uitgebreid Dora gewassen ( :') ) en toen Senna. Ging best aardig voor een eerste keer.

Senna heeft het belachelijk goed uitgehouden vandaag. Vanmorgen was ze om 2.45 'klaar met slapen' zoals ze me meldde. Bij ons in bed nog geprobeerd te slapen. Ze probeerde het echt, hoor, stil liggen, rustig ademen, maar dan lukte het niet en dan ging ze draaien, aan mijn haar frunniken, mijn wang aaien. Nieuwe poging, even stil, dan weer bovenop me komen liggen om te proberen te slapen, maar nee. Om 4.15 even terug in haar eigen bed gelegd, maar dat was drama. Dus weer bij ons, tot 5.15, toen heeft schaap haar maar mee naar binnen genomen om tv te kijken. Wij waren dus echt bekaf vanochtend, maar Senna had nergens last van. Ze heeft geslapen van half 12 tot half 2, toen heeft oma haar wakker gemaakt. En nu ligt ze er net in, is nog niet stil. Doe doet ze het?! :O :O
pi_100823117
Aahw Tess O+
Oe slechte nacht miss sly, moet er niet aan denken!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:42:35 #214
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100825342
Wat lief van Tess O+
Pff miss sly, ik sluit me bij bla aan, volgens mij zou ik niet kunnen functioneren de volgende dag...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:45:05 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100825497
zo extreem ken ik de nachten gelukkig niet, maar ik denk dat de energie van je kind je op zo'n moment er ook doorheen sleept. Dat je een beetje op de automatische piloot gaat werken ofzo.

Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:46:29 #216
5428 crew  miss_sly
pi_100825594
Wij hebben over het algemeen niet heel veel slaap nodig, dus een nachtje trekken we dit wel. Ik hoop wel op een betere nacht vannacht :P We zullen zien, ik ga iig zo maar naar bed.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:20:56 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100827732
Slaap lekker Miss ;)
Nou dat word dus een pasfoto mee naar bed geven Vicky ;)

Stom dit... was vol enthousiasme begonnen aan het uitknippen van de koekiemonsters traktaties voor op het kdv.
En ineens word ik me een partij "kwaad"en "verdrietig" Dit had ik toch al bijna 7 jaar moeten doen, traktaties maken.... ;(
pi_100827809
Bar :* dat is toch ook verdrietig... en dat lijkt me een heel normale reactie, maar kan me ook wel enigzins indenken dat het je toch overvalt ofzo op zo'n moment :*
Fake it till you make it...
pi_100829374
Bar :* Ik kan me voorstellen dat zoiets ineens heel confronterend is. Dikke zoen! :*

Miss, hopelijk hebben jullie alledrie een goede nacht! :)

Vicky, wat hartverwarmend, je lieve meisje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:48:21 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100829458
ach lieve bar toch :*

pi_100833522
Vicky wat schattig, lieve Tess, zo aar mama missen. Goeie zeg om haar een foto te geven.

Miss slaap lekker hoop ik voor je en Senna natuurlijk ook!

Bar wat naar kan me er niets bij voorstellen, maar dit lijken me wel confronterende momenten..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100843011
Goedemorgen!

Mamapurk en was er weer Poep? heeft ze nu ook minder last van haar buik?

Hier zo naar de tandarts controlle voor mij en eens aan de tandarts vragen wat we kunnen doen aan de bruine plekjes op Roy zijn tanden (lang leven medicatie maar niet heus }:| :X )
Het trok allemaal stukken lichter toen we gestopt waren met dat medicijn.
Maar nu we er weer mee terug begonnen zijn, zien we het gewoon weer verbruinen...
Vind dat zo rot om te zien.
Roy zijn tanden worden 3x per dag gepoetst maar het werkt gewoon niet :{
pi_100843179
:* bar

zeg, hadden we vandaag niet een jarige? of vergis ik me :@
nou ja, als ik me vergis worden ze gewoon dubbel gefeliciteerd!

gefeliciteerd free *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100843555
Hoop dat de tandarts een tip heeft Bar :D

Mijn dochter is een wijsneus! We komen net boven, er staat een lege fles wasmiddel op de trap die naar de container moet en Tess zegt: kijk mama, isse paase vanne wassesine!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100848436
elin herkent logo''s van winkels :')

'nu zijn we in de hema, nu zijn we in t kruidvat, nu zijn we in de H&M, nu zijn we in de Febo, Elin wl een frikadelletje'

:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')